۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

نصرتی: برانکو گفت تو مدیونم نیستی

قبل از بازی با پرسپولیس به او گفتم که مدیونش هستم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. برانکو هم گفت تو مدیون من نیستی و دینت را با گل‌هایی که به بحرین و عمان زدی ادا کردی.
کد خبر : ۲۴۱۲۳۹
صراط: مدافع تیم فوتبال پیکان با اشاره به دیدار حساس تیمش با راه‌آهن گفت: این هفته خیلی خوب تمرین کردیم و امیدوارم ۳ امتیاز را بگیریم.

محمد نصرتی در مورد دیدار با راه آهن گفت: بدون شک این بازی حساس‌ترین بازی این هفته است. فرهاد کاظمی مربی‌ای است که تفکرات هجومی دارد و جزو فنی ترین مربیان ایران است، از طرفی ما هم دنبال برد هستیم و این موضوع جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند. شک نکنید این بازی قشنگ خواهد شد.

او تاکید کرد: شانس پیروزی هر دو تیم یکسان است و چیزی قابل پیش بینی نیست. آنها ما را آنالیز کردند و ما هم شناخت خوبی از راه آهن داریم. هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده خواهد شد، هر تیمی 3 امتیاز را بگیرد قطعا در لیگ برتر می‌ماند و این موضوع نشان می‌دهد که بازی فردا چقدر مهم است.

نصرتی در این خصوص که برخی معتقدند فرهاد کاظمی شناخت خوبی از پیکان دارد گفت: تیم ما نسبت به زمانی که کاظمی مربی بود، تغییرات زیادی داشته ولی قطعا کاظمی شناخت خوبی از پیکان دارد. او مربی باهوشی است اما ما دنبال برد هستیم و خیلی هم انگیزه داریم.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد صحبت های برانکو که گفته نصرتی پسر او است گفت: برانکو به من لطف دارد. قبل از بازی با پرسپولیس به او گفتم که مدیونش هستم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. برانکو هم گفت تو مدیون من نیستی و دینت را با گل‌هایی که به بحرین و عمان زدی ادا کردی.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط برانکو نصرتی