۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

برانکو: برای بازی با گسترش ۱۷بازیکن دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه برای بازی با گسترش فولاد ۱۷ بازیکن دارم گفت: در بازی فردا در سطح آبروی پرسپولیس بازی می کنیم.
کد خبر : ۲۴۱۲۸۲
صراط: برانکو ایوانکوویچ عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی مقابل گسترش فولاد با تاکید بر اینکه ۳ امتیاز بازی را می خواهیم، گفت: به تبریز آمده ایم تا در چهارچوب فلسفه پرسپولیس  مسابقه ای انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان محروم و مصدوم داریم و تعدادمان برای بازی فردا کم است، افزود: ما در هر بازی با بهترین ترکیب برای کسب برد به میدان می رویم.

برانکو سپس با بیان اینکه خستگی بیش از حد در بازی برابر بنیادکار بازیکنان تیمم را فرسوده کرده است، اظهار داشت: علیرضا نورمحمدی به دلیل محرومیت، بنگر به جهت مصدومیت و محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی به جهت نیامدن به تبریز فردا در ترکیب ما نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه سطح و چگونگی بازی تیم تبریزی را می دانم و با تمام توان و نیروهایم در بازی فردا به میدان خواهیم رفت.

برانکو هدف تیمش در بازی فردا برابر گسترش فولاد را گرفتن نتیجه خوب و ارائه بازی تماشاگرپسند عنوان کرد و ابراز داشت: برای رسیدن به هدفم در بازی فردا با بهترین نفرات به میدان می رویم.

وی در خصوص پیام صادقیان نیز افزود: او دیگر پیش ما نیست و من بعد از بازی با سایپا وی را کنار گذاشته ام.

منبع: مهر