۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
هفته سی و ششم لالیگا

توقف رئال/ والنسیا برای بارسا بازی کرد

در جدول لالیگا بارسا با 90 امتیاز در صدر و رئال با 86 امتیاز و 4 امتیاز کمتر نسبت به کاتالان‌ها در مکان دوم جای گرفت تا امید‌های شاگردان آنچلوتی برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد.
کد خبر : ۲۴۱۳۰۸
صراط: در ادامه هفته سی وششم لالیگا و در حساس‌ترین بازی امشب که تاثیر مستقیم در قهرمانی داشت، والنسیا با متوقف کردن رئال شانس شاگردان آنچلوتی را برای کسب قهرمانی به حداقل رساند.

در ادامه هفته سی وششم لالیگا از ساعت 23 و 15 دقیقه در حساس‌ترین بازی امشب که تاثیر مستقیم در قهرمانی داشت والنسیا با متوقف کردن رئال شانس شاگردان آنچلوتی را برای کسب قهرمانی به حداقل رساند.

رئال مادرید 2 - والنسیا 2

گل‌های بازی را پاکو آلکاسر در دقیقه 19 و ژاوی فوئگو در دقیقه 26 برای والنسیا و په په  در دقیقه 54 و ایسکو در دقیقه 84 برای رئال به ثمر رساندند.

رئال با این نفرات بازی را آغاز کرد:

کاسیاس، آربلوا، په په، راموس، کوئنترائو، کروس، خامس، ایسکو، بیل، چیچاریتو، رونالدو

سیستم:3-3-4

والنسیا با این نفرات پا به میدان گذاشت:

آلوس، باراگان، اوتامندی، مصطفی، گایا، فوئگو، گومس، پاره خو، فقولی، آلکاسر،پیاتی

سیستم:3-3-4

در جدول لالیگا بارسا با 90 امتیاز در صدر و رئال با 86 امتیاز و 4 امتیاز کمتر نسبت به کاتالان‌ها در مکان دوم جای گرفت تا امید‌های شاگردان آنچلوتی برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد.

رئال مادرید در هفته آینده مقابل اسپانیول و بارسا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت.

آنچلوتی: تساوی مقابل والنسیا خواسته ما نبود/ مساوی کردیم، اما عملکردمان قابل تقدیر بود

سرمربی تیم فوبتال رئال مادرید پس از تساوی مقابل والنسیا گفت: ما می خواستیم والنسیا را ببریم اما به هدف‌مان نرسیدیم.

کارلو آنچلوتی پس از این تساوی خانگی اظهار داشت: واقعا مقابل والنسیا نتیجه خوبی را کسب نکردیم و این تساوی کاملا با خواسته‌های ما در تضاد بود.

وی ادامه داد: ما تا آخرین جنگیدیم تا پیروز شویم. 2 بر صفر عقب بودیم و شایستگی رسیدن به پیروزی را هم داشتیم،‌هر چند گاهی اوقات جنگیدن خالی برای رسیدن به هدف کافی نیست.

سرمربی رئال مادرید گفت: ما مقابل والنسیا فرصت های زیادی برای گلزنی در اختیار داشتیم، ما حداقل چند فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادیم و یک پنالتی هم به هدر دادیم.

آنچلوتی تاکید کرد: مقابل والنسیا بازی زیبا و تحسین برنگیزی را به نمایش گذاشتیم و اگر چهارشنبه هم مقابل یوونتوس در در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چنین بازی را انجام دهیم همه چیز خوب خواهد شد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رئال والنسیا