۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

لشگر غایبان دیدار گسترش و پرسپولیس!

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران که از ساعت ۱۸ امروز به مصاف هم می روند، حواشی جالبی همچون حضور اندک تماشاگران در این بازی نه چندان حساس دارد.
کد خبر : ۲۴۱۳۷۹
صراط: هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت با انجام هشت دیدار همزمان سپری می شود که در یکی از بازی ها تیم گسترش فولاد تبریز در خانه از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی می کند.

بازی همزمان تراکتورسازی با استقلال که باعث شده تعداد زیادی از فوتبال دوستان آذربایجان شرقی به تهران سفر کنند یا در خانه بمانند و از طریق تلویزیون بازی های تیم های محبوبشان را پیگیری کنند باعث شده تا چندان استقبالی از این بازی خانگی گسترش فولاد تبریز به عمل نیاید.

هم اکنون کمتر از هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و بیشتر آنها هواداران آبی پوشان تبریزی هستند، البته پرسپولیس نیز هوادار دارد.

این دیدار یکی از بازی های نه چندان حساس هفته است که در یک سوی آن گسترش فولاد ۲۸ امتیازی و رده یازدهمی قرار دارد که به دنبال کسب سه امتیاز برای قطعی شدن بقای خود در لیگ برتر است و در آن سو، پرسپولیس ۳۳ امتیازی ایستاده است که آمده تا جایگاه نهمی خود را ارتقا داده و فصل را با رتبه ای آبرومندانه تر به پایان ببرد.

تیم گسترش فولاد تبریز برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر در حالی به دیدار تیم پرسپولیس می رود که سرخپوشان تهران با یک لشگر غایب و ترکیبی ناشناخته و متفاوت در این مسابقه حاضر می شوند.

دروازه بانان دو تیم به همراه مربی دروازه بانان وارد زمین شده اند و مشغول گرم کردن و انجام حرکات کششی هستند.

بازیکنان دو تیم نیز از ساعت  ۱۷ وارد زمین شدند و بدن های خود را برای این دیدار گرم کردند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ های پایتخت برای این بازی از سوشا مکانی در درون دروازه و از مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهدی جعفرپور، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، فرناندو گابریل، هادی نوروزی، علی علیپور و مهدی دغاغله در ترکیب استفاده می کند.

یکی از نکات جالب توجه این ترکیب پرسپولیس، حضور بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب اصلی تیم است چراکه به گفته برانکو در نشست قبل از بازی تعدادی از بازیکنان سرخ پوش پایتخت خسته بودند و تعدادی نیز مصدوم و محروم که وی فقط برای این بازی ۱۷ بازیکن در اختیار داشت.

ولی در آن سوی میدان کمالوند سرمربی آبی پوشان تبریزی نیز با ترکیب داود نوشی صوفیانی در درون دروازه و امید نظامی پور، لئوناردو پیمنتا، میثم نقی زاده، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی، محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی در ترکیب استفاده می کند.

در بازی رفت دو تیم در فصل جاری نیز تیم پرسپولیس نتوانست در خانه از پس گسترش فولاد بربیاید و تساوی دو بر دو در تابلوی ورزشگاه آزادی نقش بست. حالا باید تا شامگاه امروز منتظر ماند و نتیجه ششمین دیدار آبی های تبریز با سرخپوشان تهران را دید.

احمد صالحی داور وسط این بازی است که سعید علی نژادیان، علیرضا ایلدروم و علی ضیایی وی را در امر قضاوت یاری می کنند، تیم داوری از یک ساعت قبل از شروع بازی مشغول گرم کردن خود هستند. ناظر بازی نیز علیرضا یزدانی است.

هوای امروز تبریز ابری است و زمین ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل گسترش فولاد نیز در شرایط مساعدی قرار دارد.

منبع: مهر