۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

طوفان و بارندگی شدید در قزوین

لحظاتی پیش طوفان و بارندگی بسیار شدید شهرستان‌های قزوین را فرا گرفت.
کد خبر : ۲۴۱۴۰۴
صراط: لحظاتی پیش بر اثر وقوع طوفان شدید در شهرستان بوئین زهرا و کاهش دید رانندگان، 12 خودرو به صورت زنجیره‌وار با یکدیگر برخورد کرده و تصادف سنگینی به وقوع پیوست.

خوشبختانه این تصادف تلفات جانی در پی نداشت ولی 6 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شده و در پی اقدام فوری اورژانس و هلال احمر مصدومان به بیمارستان‌های شهید رجایی و رحیمیان قزوین منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

خودروهایی که در شهرستان بوئین زهرا تصادف زنجیره‌ای کردند چند دستگاه مینی‌بوس، کامیون و سواری بودند که خوشبختانه حال همه سرنشینان خوب و مصدومان نیز در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

امیدرضا رحیمی راننده کامیون در تصادف شهرستان بوئین‌زهرا گفت: طوفان بسیار شدید و ناگهانی سبب کاهش دید رانندگان شد، شدت طوفان به قدری شدید بود که کنترل ماشین‌ها از دست رانندگان خارج شده و 12 ماشین زنجیره‌وار با یکدیگر تصادف کردند که خوشبختانه به کسی صدمه جدی وارد نشد.

بارندگی شدید در تاکستان نیز سبب آب‌گرفتگی معابر و تردد خودروها را با کندی مواجه کرد به طوری که ماشین‌هایی که در حال تردد از خیابان‌های شهرستان تاکستان بودند دقایقی از حرکت باز ایستاند چرا که شدت باران دید رانندگان را با مشکل جدی مواجه کرده بود.

در شهرستان قزوین نیز شاهد بارندگی شدید به همراه طوفان و آب‌گرفتگی معابر هستیم و تردد ماشین‌ها در خیابان‌ها به سختی انجام می‌شود.

منبع: تسنیم