۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
برانکو:

مقابل گسترش‌ میل به پیروزی نداشتیم!

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: تیم گسترش‌فولاد بازی به مراتب بهتری نسبت به تیم ما ارائه کرده و مستحق پیروزی در این بازی بود.
کد خبر : ۲۴۱۴۰۹
صراط: برانکو ایوانکوویچ شامگاه امروز در نشست خبری بعد از شکست تیم برابر گسترش فولاد گفت: امروز تیم پرسپولیس میل به پیروزی نداشته و تیم میزبان بهتر از ما بازی کرد و سزاوار کسب این سه امتیاز نیز بودند و من این پیروزی را به بازیکنان و مربیان این تیم تبریک می گویم.

وی گفت: بازی با استقلال تهران تاثیرات خود را روی بازیکنان ما گذاشته و بعضی از بازیکنان ما در حد و اندازه خود نبودند و نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

وی در مورد تیم گسترش‌فولاد نیز گفت: اصلا تصور این چنین بازی خوبی را از تیم میزبان نداشتم و آنها در نیمه‌ اول بر توپ و میدان حاکم بودند، ولی ما در نیمه دوم بهتر شدیم و با سه مهاجم به سمت دروازه تیم گسترش فولاد یورش بردیم که تنها یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادیم.

برانکو تاکید کرد: هدف من پیروزی بر تیم گسترش‌فولاد بود، اما هم تیم حریف بهتر بازی کرد و هم من دستم از لحاظ بازیکن خالی بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: دربی پایتخت برای ما حساسیتی ندارد، زیرا نه با شکست سقوط می کنیم و نه با برد در جدول صعود می کنیم و تلاش خواهیم کرد در حد نام پرسپولیس برابر استقلال ظاهر شویم، هر چند حساسیت این بازی تاثیرات منفی خود را روی چند بازیکن گذاشته بود.

برانکو از باشگاه گسترش فولاد به نیکی یاد کرده و عنوان کرد: این باشگاه از امکانات بی‌نظیری در فوتبال برخوردار است و جا دارد به مالک این باشگاه بابت تاسیس زیرساخت‌های خوب در فوتبال تقدیر و تشکر کرد.

تیم پرسپولیس تهران در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب گسترش فولاد تبریز شد و با 33 امتیاز از مکان نهم جدول تکان نخورد.

منبع: فارس