۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

تیموریان: من هنوز استقلالی‌ام

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید هنوز خودش را استقلالی می‌داند.
کد خبر : ۲۴۱۴۱۹
صراط: آندرانیک تیموریان بعد از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: به بازیکنان تراکتورسازی خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها بابت زحمت‌شان تشکر می‌کنم. یک خسته‌نباشید دیگر هم به بازیکنان استقلال می‌گویم که جانانه در این بازی حاضر شدند.

تیموریان درباره برد تیمش گفت: بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را به ثمر رساندیم اما استقلالی‌ها بازی را به تساوی کشاندند. در اواخر نیمه، ادینیو یک گل زیبا را به ثمر رساند و در پی آن توانستیم بازی را ببریم. برد حق تراکتور بود. 7 یا 8 موقعیت صددرصد گل ایجاد کردیم که در چهار مورد به گل رسیدیم.

کاپیتان تیم ملی افزود: در کورس قهرمانی قرار داریم. با مشکل بازیکن مواجه هستیم به طوری که در بازی امروز چهار مربی و سه دفاع وسط روی نیمکت نشسته بودند. امیدوارم که در هفته پایانی به قهرمانی برسیم و مردم تبریز را خوشحال کنیم. هافبک تراکتورسازی درباره شعار تماشاگران استقلال علیه او اظهار کرد: فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی ممکن است به تیم رقیب برود. هواداران واقعی استقلال می‌دانند که برای این تیم زحمت کشیده‌ام. البته آن‌ها باید قضاوت کنند که من برای این تیم چگونه بوده‌ام. آن‌هایی که به تیموریان فحاشی کردند، قبل‌تر هم زمانی که در این تیم بودم در کمپ مرحوم ناصر حجازی به من فحاشی کرده بودند.

وی با بیان اینکه دلش برای هواداران استقلال می‌سوزد تاکید کرد: از آن‌ها می‌خواهم که روز داربی به ورزشگاه بیایند و بازیکنانی که ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند تنها نگذارند.

کاپیتان تیم ملی تاکید کرد:‌ اگر تراکتورسازی می‌خواهد قهرمان شود باید امتیاز تمام بازی‌هارا کسب کند که امروز در این مورد موفق ظاهر شدیم.

تیموریان اظهار کرد: آقایانی که در باشگاه استقلال نشسته‌اند، در ابتدای فصل آمدند مجمع تشکیل دادند و هیات مدیره را مشخص و درباره آندو صحبت کردند. آن‌ها من را عامل بد بازی کردن استقلال دانستند. الان سه، چهار ماه می‌شود که از استقلال رفته‌ام. تاکنون چند مصاحبه انجام داده‌ام؟ آقایان استقلالی چند بار درباره من صحبت کرده‌اند. صحبت خاصی ندارم و هواداران می‌دانند که آندو استقلالی است و عاشق این تیم می‌ماند. دست تک تک هواداران واقعی استقلال را می‌بوسم.

بازیکن تراکتورسازی درباره شادی گل ادینیو گفت: ادینیو گل زیبایی را به ثمر رساند و بعد از آن کلمه گل روی پیراهنش را نشان داد. فکر نمی‌کنم به کسی توهین شده باشد. در این شادی گل به استقلال، پرسپولیس و هیچ تیم دیگری توهین نشده است.

تیموریان تاکید کرد: از آقایان در باشگاه استقلال انتظار دارم احترام من را نگه دارند و حرف‌شان را رودررو بزنند. هیچ گاه پشت سر کسی صحبت نکرده‌ام و نخواهم کرد.

وی درباره بازگشت به استقلال پس از ترک قلعه‌نویی، گفت: همان طور که اعلام کردم، اولویت اول من ادامه فوتبال در خارج از کشور است و بعد از آن به حضور در ایران فکر می‌کنم. درباره سوال شما هم حرفی ندارم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب پیروزی مقابل استقلال خوشحال است، اظهار کرد: چهار گل در این بازی زدیم و آمده بودیم استقلال را شکست دهیم. فرقی نمی‌کند که چه تیمی مقابل ما بازی کند فقط دوست دارم که با این تیم به قهرمانی برسم.

منبع: ایسنا