۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه

مادر احمدی نژاد گفت که او را عاق می کند

در یکی از جلسات هیئت دولت آقای صفار هرندی به آقای احمدی‌ن‍ژاد گفت که رهبری با این موضوع مخالف هستند، اما آقای احمدی‌نژاد در جواب می‌گوید که "حکم است، باید انجام شود"/ برخی افراد این جریان، سخت به دنبال ویزای عربستان بودند تا در روزی که ادعا می‌شد ظهور امام زمان(عج) است، در مکه کنار آن حضرت باشند
کد خبر : ۲۴۱۸۳
"صراط" - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابعاد جدید و ناپیدایی را از فعالیت‌های پشت‌پرده و تفکرات جریان انحرافی افشاء کرد.
 
به گزارش صراط نیوز حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور، عصر روز گذشته در همایش «بصیرت و جهاد علمی» گفت:

*همۀ بستگان نزدیک رییس جمهور مخالف ارتباط وی با مشایی هستند، حتی مادر ایشان گفت که شما را عاق می‌کنم، اما آقای احمدی‌ن‍ژاد با این وجود بر حفظ جایگاه مشایی تأکید می‌کند.


* خطر جریان انحرافی حتی از خطر اصلاح‌طلبان بیشتر است. اصلاح‌طلبان، جریان سکولاری بودند که دین را ناتوان در ادارۀ جامعه می‌دیدند، اما افرادی که در این جریان مفسد اقتصادی و سیاسی داخل هستند، با نقاب دین و اهتمام به مهدویت و ولایت فقیه درصدد انحراف انقلابند.

*آیت‌الله مصباح یزدی خطر این موضوع را در طول تاریخ بی‌سابقه و همان جریان فراماسونری می‌داند و بیان می‌کند که امیدی به بازگشت این افراد ندارم.


*حجتیه ها، معتقدند که در زمان غیبت هیچ عَلَم حکومتی نمی‌تواند برافراشته شود، ولی این جریان، همۀ انحرافات فرقۀ حجتیه را در خود دارد و از طرفی نیز محکم به کانون قدرت و ثروت چسبیده است.

* در دورۀ هشت سالۀ اصلاحات، هیچ چیزی از اسلام ندیدیم؛ چرا که جریان سکولاری و لیبرالی بودند که با اعتقاد به عدم صلاحیت دین در ادارۀ جامعه وارد عرصۀ قدرت شده بودند، اما جریان فعلی با نقاب دین، دین را می‌کوبند و در درون خود اقتصادی، فساد سیاسی، وابستگی به بیگانه و... را دارند.

* جریان انحرافی معتقد است که در آخرالزمان، غیبت کبری به غیبت صغری تبدیل می‌شود و در این نوع از غیبت، افرادی می‌توانند با امام زمان(عج) ارتباط داشته باشند. آقای احمدی‌نژاد فکر می‌کند که مشایی با امام زمان(عج) ارتباط دارد.

* در یکی از جلسات هیئت دولت آقای صفار هرندی به آقای احمدی‌ن‍ژاد گفت که رهبری با این موضوع مخالف هستند، اما آقای احمدی‌نژاد در جواب می‌گوید که "حکم است، باید انجام شود". آیا از این گفته، غیر این برداشت می‌شود که ایشان فکر می‌کند توسط رابطی با امام زمان(عج) ارتباط دارد؟

*این جریان، با این که به ظاهر معتقد به نیابت ولایت فقیه از امام زمان(عج) است، اما در باطن فکر می‌کند که با وجود امام عصر(عج) دیگر نیازی به اطاعت از ولایت فقیه نیست.

* دولت جمهوری اسلامی ایران، در اوضاع کنونی جهان عرب، تلاش می‌کند که ارتباط خود را با دولت‌های عربی گسترش دهد! دعوت از عبدالله دوم، پادشاه اردن و علی‌ عبدالله صالح، پادشاه یمن به ایران را چگونه باید توجیه کرد؟

*گفته می‌شود که به خاطر این‌که دولت، وجود دو عبدالله را در رأس حکومت کشورهای عربی را از علائم ظهور می‌داند از سران این دو کشور دعوت به حضور در ایران کرده است.

* آقای رئیس جمهور در بیاناتی از علی عبدالله صالح تمجید می‌کند که "شما نام سه امام و پیامبر را در نامت داری"!

* این جریان اعتقاد داشت که عبدالله دوم، پادشاه اردن، همان سفیانی در علائم ظهور امام زمان(عج) است، به همین علت می‌خواست که در هنگام مسافرت وی به ایران، او را در آبگرم سرعین حاضر کنند تا علائمی که بر کمر و کتف سفیانی در روایات وارد شده است را بر روی بدن پادشاه ملاحظه نمایند.

*آقای مشایی، چند روز قبل از مراسم سالروز ارتحال امام(ره)، بیان داشت که اتفاقی در چهارده و پانزده خرداد روی خواهد داد که دهان منتقدین بسته می‌شود. منظور وی این بود که در چهارده خرداد شهید می‌شود و روحش عروج پیدا خواهد کرد و در پانزده خرداد نیز امام زمان(عج) ظهور می‌کند.

* بعد از این اظهارات، برخی از افراد این جریان، سخت به دنبال ویزای عربستان بودند تا در روزی که ادعا می‌شد ظهور امام زمان(عج) است، در مکه کنار آن حضرت باشند.

* اگر گفته می‌شود که احمدی‌ن‍ژاد دچار سحر و جادو شده است، به معنای این نیست که او اختیاری از خود ندارد، بلکه از برخی پیشگویی‌هایی که مشایی به نقل از پیشگویانی انجام می‌داد، به این نتیجه رسید که این آقا رابط اما زمان(عج) است.

* از اصرارهای سه‌سالۀ این دولت این بود که سال جدید و عید نوروز را در کنار سران کشورهای فارسی‌زبان و برخی از سران عربی در کنار تخت جمشید شروع کنند که هر سال با مخالفت دفتر مقام معظم رهبری روبه‌رو شدند و هدف آنها به سرانجام نرسید.

* به سازمان حج و زیارت گفتند که از روزهای سکونت زائرین در عتبات عالیات کم کنید تا روزی هم به بازدید از مدائن و تیسفون بغداد اختصاص یابد!

* آقای احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی به بنده گفت که برای مقابله با بدحجابی در جامعه، شخص آقای احمدی‌نژاد جلوی ما را می‌گیرد و نمی‌گذارد تا با فساد مقابله کنیم.

* سردسته‌ جریان انحرافی نیاز به حضور ۱۵۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، او می‌دانست که یکی از مهم‌ترین موانعش وزارت اطلاعات است؛ از این رو می‌خواست وزیر اطلاعات را کنار گذاشته و شخص رییس جمهور عهده‌دار سرپرستی آن شود، تا بتواند بهره کافی را از این مسئله ببرد. آقای احمدی نژاد فکر می‌کرد که مقام معظم رهبری ناگزیر به پذیرفتن استعفای ایشان یا قبول مشایی به عنوان معاون اول است و احتمال نمی‌داد که رهبری با درایت و مثل کوه، محکم در مقابل این درخواست بایستد.

* رییس جمهور در نهایت به خاطر استیضاح نشدن در مجلس، به اجبار تن به برگشت [از قهر ۱۱روزه] داد؛ زیرا اگر قرار به استیضاح آقای احمدی‌نژاد بود، وی، بالاترین رأی عدم صلاحیت سیاسی در تاریخ را از مجلس شورای اسلامی می‌گرفت.
 
منبع: مرکز خبر حوزه
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۳۵
۹
مرگ بر مش........... و حامیان تفکرش
محمد جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"قهر ۱۱روزه "
11 یکی از مقدس ترین اعداد فراماسونری است.
من مطمئنا این جریان تاکید فروان داشتند که این غیبت به 11 روز طول بکشه تا بتوانند نماد گرایی خود رو انجام بدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی ریا کاری همه گیر شود صداقت را انحراف مینامند .
زنده بادمش................ وحامیان تفکرش
ننگ بر موسوی و کروبی
ننگ بر ها .... و فرزندان خدومش ع م . ا ت
غلام (جاده چالوس)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و مطمئن باشيد كه وزش نسيم جريان انحراف اح .... نيز به مانند نسيم انحراف و فتنه هاي قبلي از زمان جنگ تاكنون (بني صدر و منتظ... و ها ... و خاتمي و ....) به خواست الهي و توجهات حضرت وليعصر عج الله و به بركت خون شهدا و با هدايتهاي عالمانه مقام عظماي ولايت نابود خواهد شد .... اين گفته را به خاطر داشته باشيد و فراموش نكنيد تا زمان و موعد مذكور و در آن شك نكنيد !!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مادر اين چه بچه سرتقي بود كه پس انداختي !!!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۷
۴
مو بر تنمان همچون سیخ شده است !
یعنی انقدر انحرافففففففففففففف
ای دل غافل !
مـ..........ائی تو دیگه کی هستی
خبرش ، 14 خردادهم که نمرد .
شهید فتنه 88 کم داشتیم ، شهید انحراف هم اضافه می شد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی کسی که میگه ما با مردم اسرائیل دوستیم، ادعا داره که با امام زمان (عج) هم ارتباط داره!!؟
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۴
۱۱
لعنت خدا بر همه کسانی که در به قدرت رسیدن انان نقشی ویا سهمی داشته اند؟؟!! باید ازملت ایران به خاطر همه اشتباهات خود عذز خواهی رسمی کنند واز تمامی مسئولیتهای که به ناحق اشغال کردند استعفا داده وکشور وانقلاب را به فرزندان ویاران واقعی انقلاب وامام به سپارندوتوبه کنند. هر چند خیلی برای شما ها سخت است؟؟!!!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت خدا بر کسانی که در سال 88 با ائتلاف با منافقين و سلطنت طلب ها و بهايی ها و صهيونيست ها کشور را به آشوب کشيدند و حتی يک بار هم اظهار شرمندگی و پشيمانی نکردند و هنوز برای جنايت هايشان راست راست راه می روند و رحمت خدا بر کسانی که در انتخابات دهم به بهترين گزينه پيش رو رأی دادند و از آرمان های امام دفاع کردند.
و خداوند رييس جمهور فداکار ما را که تمام اشتباهاتش به اندازه يک لحظه وطن فروشی بسياری از خواص نامرد و بی بصيرت نبوده و نيست را هدايت کند! و اگر هدايت نشود تازه می شود شاگرد امثال موسوی و کروبی و هاشمی و قاليباف و .... و نه بيشتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
manzuret az yarane enghelab ha............o mou..........e dige?
انسيه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۲۶
۲
خدايا اح........... را از جهل مركب بيدار كن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۰
۹
سلام دوستان
مطالب سایتتون فقط تخریبیه و هیچ جنبه انتقادی مثبت نداره.مقام معظم رهبری به سران قوا فرمودند اختلاف هاتون رو بین مردم نکشید حتی اگر سران مملکتی هم این کار را نکنند نا لایقانی مثل شما هستند که جور انها را بکشند.گفته های شما هیچ وقت نه سندی داشته و نه ادعایی بیش بوده فقط یک مشت مزخرف می دید بیرون.
خودتون میگید و خودتون هم نتیجه گیری میکنید به طوری که به مخاطب بر می خوره از این همه توهینی که شما میکنید.چه معنی می ده خودتون تفکر غلطتون رو به عنوان معنی فلان حرف یا فلان نظر فلان شخصیت مملکت بیان کنید.
مقام معظم رهبری فرمودند بصیرت جوانان را افزایش دهید نه همه را خراب کنید که خودتون با بصیرت جلوه داده بشید.
موفق باشید
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسين آقا اينكه روشنگري ها و بيان واقعيات برخلاف ذائقه شماست ، تخريب محسوب ميشه ؟؟؟
بصيرت دادن از نظر شما يعني اينكه براي اح .... به به و چه چه كنيم كه برخلاف شعارهاي انتخاباتي ت قشنگ جلوي ولايت ايستادگي مي كني و شاخ و شونه ميكشي ؟
بيان اعتقادات و افكار اح .... تخريب محسوب ميشه ؟
آقاي محترم چه شما خوشت بياد و چه خوشت نياد اين بنده خدا اين تفكرات رو داره و بهش هم افتخار ميكنه ،‌لذا اگه اين افكار ضد ولايي مورد قبول تو نيست ازش اعلام برائت كن ، ولي نگو تخريب تخريب ... مگه شما سندي بزرگتر از عملكرد عملي اح ... در مقابل ولايت فقيه ميخواي ؟ شما شخصيت احمدي نژاد و سيستم فيزيكي شو دوست داري ! يا اينكه شعارهاي ولايتمداري كه در زمان تبليغات انتخابات مطرح كرد رو ؟ لذا برو با خودت كنار بيا كه كدوم طرفي هستي ، اگه قرار بر اين باشه كه با تفكر شما پيش ميرفتيم تا حالا صد دفعه نظام و نقلاب بر باد رفته بودن
اگه اين افكار رو نداره پس چرا انكار نميكنه و بطور عملي در اين راه
محی الدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۰
۱۶
خیلی جالبه جانشین فرمانده سپاه از همه موضوعات اطلاع دارد
آقای ذوالنور ..................... دارد می کند
این حرف هایی که ایشان زده حرف ........... هست و هیچکدام واقعیت ندارد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۶
۱۵
بیشتر این حرفا دروغ جعل و پروننده سازی بر علیه رئیس جمهور است.مثلا قضیه سفیانی بودن عبداله دوم و آب گرم سرعین چرنده. قطعا ما به ظهور نزدیک شده ایم اما سفیانی پادشاه اردن نیست. اون کسیه که با کودتا در سوریه به قدرت میرسد و علت اون قرارداد نظامی بین ایران و سوریه در اواخر دولت نهم همین بود قراردادی که طی آن ایران به سوریه کمک تسلیحاتی میکنه و سوریه در مقابل باید ایران را از نوع و تعداد اسلحه هایی که در اختیار دارد آگاه کند تا در روزی که ما آن کودتاچیان درگیر میشویم از این اطلاعات استفاده کنیم.
ناشناس
|
UKRAINE
|
۱۶:۵۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۷
۲۵
زنده باد رییس جمهور مردمی احمدی
سرو
|
UKRAINE
(مراقب دشمنان باشید که در هر لباسی در کمین شما هستند(شهید باقر یوسفی بهمن سال1364 فاو))
ناشناس
|
UKRAINE
اين پرچم کجاست؟! مش......ستان؟
ناشناس
|
UKRAINE
خب آره زنده باد .ولی هر چه زودتر یا بیدار باد یا اصلاح باد یا برکنار باد.
شفدر باقالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۶
۱۲
آقایان بهتر است برای حفظ آرامش در جامعه این حرف‏ها را رسانه ای نکنند. دست آقای اح.......... رو شده است و با اینکه به هزار و یک دلیل و منطق حرف آقای ذوالنور را قبول داریم ولی اکنون وقت سوژه سازی نیست و با تدبیر باید انحراف را کنترل کرد تا این 2 سال به خیر و خوشی بگذرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله.امیدواریم این 2 سال به خیر بگذرد ولی نچ نمی ذاره مش....... .خدا لعنتش کنه.
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مش .... نمیذاره ؟؟؟ واقعا که رئیس اح .... هست ، الکی مش ... رو سیبل کردن نفاق هست
مشایی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۹
۱۷
قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید
نفرین خانواده شهیدان باکری دامانتان را گرفته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاش میشد این کامنت رو برای آقای ذوالنور اس ام اس کرد
سيمين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب؟!!لطف كن خطا و اشتباه و غرض ورزي خودآگاه خانواده شهيدان باكري و همت و ... رابا قضاياي پيش آمده توجيه نكن.اين خانواده هاي محترم؟!با اصل نظام مشكل دارند نه با اصولگرايي و احمدي نژاد و ...در ضمن محبت كن و جو گير نشو.وقتي ريز و درشت جريان انحرافي دستگير شدن زواياي پنهان بسياري از جمله تحريك و برنامه ريزي فتنه گران و سران اصلي آنها يعني ها..... و موسوي و خاتمي براي منحرف كردن احمدي نژاد توسط مش...... آشكار خواهد شد.در ضمن شك نكن مش..... نفوذي همين فتنه گراني است كه اين خانواده هاي از نظر شما محترم حامي آنها بودند.
در ضمن يه درخواست از صراط دارم و اون اينه كه لطف بي سانسور بذار اگه اعتقاد به آزادي بيان داري.
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانی که به دللیل روابط فامیلی از خون شهید باکری سوء استفاده نمودند و دست در دست فتنه گران گذاشته و علیه ولایت فقیه و دموکراسی و آرمان شهید باکری شوریدند دچار نفرین شدند و هر کدام یا در گوشه ای پنهان شدند، یا حصر شدند، یا مشت محکم رد مردم برر سینه های آنها کوبیده شد، یا به دامن کفر پناه بردند یا به ویلاهای خود رفته و به تفریحات خود ادامه دادند.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نفرين خود باکری ها دامان پليد موسوی و کروبی و منافقان هم پيمان آنها را گرفته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون از سیمین خانم.
مری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حساب باکری با خانوادش رو جدا کنید. خانومش از همون اول هم لنگ میزد. برین خاطرات خانم باکری رو بخونید، مثلا از همون او ل شهید باکری با خانومش سر زدن عکس چگوارا تو اتاقش مشکل داشته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی شده خانواده ی شهید باکری که با او زندگی کردن اونو نمیفهمن اما اونایی که اونو ندیده بودن اینهمه اونو میفهمن و شدن مثال خوب بودن
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۲
۸
از تعداد و نوع كامنت ها مشخصه كه اين چرنديات براي موافقان وحتي مخالفان دولت . عادي شده..وانچه از نتيجه اين اتهامات بر مي ايد اين است كه گوينده فقط عقل و شعور ناقص خود را در معرض قضاوت ميگذارد.
به عنوان مثال گفته شده . مادر اح........... ايشان را عاق كرده.. ايا مادر ايشان در حضور خبرنگاران اين كار را كرده ؟چه كسي خبر اورده؟
يا مثلا گفته شده .اح........... از صالح تمجيد كرده.
حال بايد سوال كرد.كي؟ كجا؟
اقاي اح............ سالهاست كه باديكتاتوري عربي از جمله عربستان ويمن.مخالفت كرده ونها را به دليل عدم شايستگي بار ها مورد هجوم قرار داده.
اقاي صفار هرندي دوسال است كه وزير نيست. .چرا حالا اين موارد بيان ميشود؟
فعلا كه دكان خوبي براي همه باز شده است. تا ميتوانيد خوب كاسبي كنيد واز اب گل الود ماهي بگيريد. كه از اين فرصتهاي بكر ديگر گيرتان نميايد
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مادرش هم با خبرنگاران صحبت نکرده باشد برادرش صحبت کرده و حرف هایی تند تر از اینها که در این نوشته خواندی زده است. من با وجودی که همیشه طرفدار اح......... بوده ام ام اعتمادم به ذوالنور و برادر اح...... کمتر از اعتمادم به خود اح........ نیست.
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خط انقلاب
برادرشون؟
راجع به عبدالله صالح چطور؟برادرشون گفته؟
راجع به جلسه صفار هرندي چطور؟
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۰
۱۴
خجالت بكشيد از دروغ پردازي و تندوري عليه دولت گوش به فرمان رهبري باشيد
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۷
۵
البته آنچه مسلم و محرز است اینکه تمام گفته های این جناب هم تحت اثر مسموعاتشان است و سندی برای هیچکدام از این گفته ها ندارند .
به هر حال برخی از حضرات امروز کار مهمی برای انجام دادن ندارند و بهترین کار تشکیل مجالس و محافل نخودچی خوران است.
وصد البته مردم هم ، دیگر به این حرفها اعتقادی ندارند .
حق یار
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهران بوقی اومد
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۹
۳
بعدازسی سال بایدیادبگیریم به اخر کار فکر کنیم و برای کسی سینه چاک نکنیم . بعد ازرهبری وچندتن ازعلما به کسی نمیشه اعتماد کرد چرا که هرکدام بعدازمدتی خودشون و نشون میدن . خدارهبر اگاهمون و سلامتی بده وعمرطولانی بده .
سرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انشاالله
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۶
۷
ببین خودتو بکش.این چرندیات روی ما اثر نداره.آخه خجالت نمیکشی این مزخرفاتو مینویسی؟ خنده داره به خدا.هه.فکر میکنن کشکه.اینقدر این مزخرفتو بنویس تا جونت در بیاد.
هادی
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱۱
۱
سلام. من موافق عملکرد احمدی نژاد نیستم اما میشه از کجا فهمیدید مادر ایشان عاقشان کرده است؟؟؟ خواهش میکنم بگید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۶
۵
افسوس بر حال شما كه چگونه مسير را از ابتدا نشناختيد. و اين همه تهمت به اين و آن زديد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افسوس که هنوز هم به هوش نيامده ای، شايد هم ...
مطلع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۵
۸
باسلام *************************
تعجبی ندارد که بعضی از خوانندگان مطالب بالا را دروغ یا چرندیات بدانند.
اما روزی که همه پرده ها کنار برورد خواهید دید اوضاع خیلی از این حرفها خراب تر است . جریان انحرافی یک فرقه است و پدر معنوی آن مش..... و اولین مقلد و پیرو آن......... نژاد است . من همین قدر به شما می گویم که اگر مش...... به .......نزاد بگوید مثلا اگر شما با دمپایی جهت سخنرانی در سازمان ملل بروید چون من به این نتیجه رسیده ام که کمکتان میکند شک نکیند .......... نژاد این کار خواهد کرد . کسی که یک بزرگی درباره اش می گوید نئو حجیتیه است ، کسی بی شک با رمالان و جن گیران رابطه دارد ، کسی پول هنگفت و بی حسابی در اختیار دارد و از همه بدتر خود را در همه رشته ها متخصص می داند تعجبی ندارد حرفهایی بزند یا کارهایی بکند که عده ای باور نکنند. یکی از مسئولان نهاد .................. می گفت مش..... به خود من می گفت ...................................................... و ...*********
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۷
۷
اسراييل مي خواد دكترو تعقيب قصايي كنه اونا از خارج مي كوبن شمام از داخل ولي بدونيد خدا جاي حق نشسته
11111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۱۰
۸
خدایا !!!
به کی پناه ببریم از این همه دروغ و تهمت ؟
با چه سندی این حرفا رو میزنه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سند منگوله دار!
11111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس منگولش کجاست؟
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۴
۵
من نمی دونم اینا که میگن این حرفا توهمه واقعا چی فکر مکنند
آیا شما واقعا گوش به فرمان رهبری هستین یا نه؟؟؟؟
یه سوال داشتم چرا آقا به یه حکم ولایتی به اقای مصلحی داد جهت ابقا در وزارت اطلاعات ؟؟؟؟
چرا آقا نامه رو به آقای احمدی نژاد نداد ؟؟؟؟
اینا همه دلیل است برای کسانی که اندکی تفکر کنن چرا که رهبر فتنه رو دیدن و آقای مصلحی چشم اون رو در وزارت اطلاعات کور کردند

یا علی
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
با سلام.لازم است نظر کلیه دوستان را به این نکته جلب کنم که انتخابات نزدیک است و همیشه برای چند روز قدرت متاسفانه خیلی ها دچار افشاگری های یهویی میشند.اعوذ برب الناس......
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۲۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۳
۱
یکی میگه
به فلان دلیل .....................
یکی میگه ننه اش عاقش کرده
یکی میگه جادو جنبلش کردن
جن و جنگیر ی و تهمت و غیبت و...
لیاقت شما خاله زنک ها همون عروس و دوماد پیرن نه اح................. دلاور
ع ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۴
۲
آقاي ذوالنور لطفاً وجهه خود را بيش از اين خراب نكنيد اينطور كه معلوم است شما فقط لباس روحانيت را پوشيده ايد كه به آن ضربه بزنيد.
وای بر شما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۵
۴
به این اخبارها توجه نکنید
چرا جلوتر از اقا راه می روید
بهترین رئیس جمهور اح........ه
از خدا بترسید
صــــــــــــــــــــــــتراط تند نرووووووووووو
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۳
۲
برج های دوقلو که نماد عدد 11 هم بودند در 11 سپتامبر فروریختند (قربانی شدند). 11 عددی مهم در شیطان پرستی است.
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلمه "ابلیس" هم 11 بار در قرآن آمده است.
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۳
اگر اح.......... بازهم به قهر خود ادامه می داد امت حزب الله او را همان طور که بالا بردند و در آنجا نگه داشتند، به همان شکل او را پائین می کشیدند. اما در زمان قهر او رسانه ها چیزی در مورد آن نمی گفتند و رهبری هر روز سخنرانی می کرد و این اتفاق نیفتاد.
lllll
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۰
۳
خدا به آقاي اح......... شفا بده واون را به راه راست هدايت كنه

انشاالله
نا آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
اگر سخنان آقای ذالنور که باید در برابر تک تک کلماتش در مقابل خداوند منان پاسخگو باشد درست باشد پس واویلا .... اما اگر همه اینها سیاسی و دروغ پردازی و ... باشد خداوند ایمان ایشان را رحمت کند....
observer
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۱
۰
............................ صراط و .............. و ................. که پشت سر هم چاک دهن......................ونو باز کردن ...................... به اح...........
مری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما که نفهمیدیم چی شد
بیخیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
به خدا کرکر خنده هستین! یعنی نفهمیدین دارن سرتون کلاه میزارن برا انتخابات دور بعدی!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
خدا را شکر که سایه رهبر بر سرمان هست وگرنه چه بر سرمان میامد
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۲
۶
حیف اون رای من که به اح......... دادم اگه الان برمی گشتم ۲ سال پیش ترجیح می دادم اصلا رای ندم...
گفتیم این دوره میاد همه چیزو اصلاح می کنه اصلاح که نکرد هیچی داره خرابترم می کنه...
مری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباه میکنی. اون موقع طبق تشخیصمون عمل کردیم و هیشکیاز آینده خبر نداره و اینکه رای ندی مشکلیرو حل نمیکنه.
در ضمن رایدادن وظیفه هرکسیه
ماه پيشوني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۳
۱
تحليلت ابكي ودور از واقعيت بود برات متاسفم
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۲
۰
مسئله اینست:
جریان انحرافی یا جریان غیر انحرافی ها......... و خاندان پاکش و جریان فتنه؟
جریان انحرافی VS جریان اک...شاه !!
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا سانسور میکنید برادر من؟
درود بر آقای ها............... و خاندان پاکش!!!!!!!
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۱
۰
heif ah............. ke be shoma del baste .inghadr ba oon rayet menat nazar agha.eftekhar mikonam ke behesh ray dadam.
فدايي رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۰
۰
مگر مقام معظم رهبري نفرمودند كه نظر ايشان (احمدي نژاد) به نظر بنده نزديك تر است. (پس از انتخابات رياست جمهوري) . حتما ايشان با درايت و هوش و ذكاوتي كه دارند، احمدي نژاد را از همه نظر قبول دارند. و اينكه ايشان با امام زمان (عج) در ارتباط هست هم قبول دارند. شما فكر مي كنيد از مقام معظم رهبري بيشتر مي دانيد. چون رهبر احمدي نژاد را قبول دارند ما هم پيرو و پشتيبان رئيس جمهور هستيم تا آخرين قطره خون . شما هم فضولي نفرمائيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۲
۰
من که قبلا طرفدار مش........... بودم و یک چندماهیه که دیگه طرفش نیستم دوستانه بهتون میگم کمتر از ... بگید که بدجوری آبروی خودتان را دارید میبرید.
آقا گفته نخواهد گذاشت کسی در حرکت ملت ایران انحراف ایجاد کند ولی شما در حالی که آقاسکوت کرده دارید میگویید بزرگترین انحراف!تاریخ اسلام
قطره
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۱
۰
و خدایی که در این نزدیکیست
ما چرا باهم بحث کنیم پول برق اب گاز تلفن اجاره خرج دکتر بنزین و........که داریم میدیم برا به قدرت رسیدن یک سری ادم که قدرت مستشون کرده داریم توی سرو مغزمون میزنیم اونا هر کار که دلشون میخواد میکنند از خدا هم نمی ترسن مگر خدا به داد دل مردم ایران برسه و دیگر هیچ کس خدایا در یاب مردم خوب کشور زییای خودت را ای خدددددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۴
۰
بازهم می گویم جنگ جنگ قدرت طلبی بین اصول گرایان است همه اینها بزرگ کردن شایعات است چون اصول گرایان از اج........ ضربه خوردند و توی پستها ازشون استفاده نشده دارند تلافی می کنند
رهبری معظم اصلا موافق با گفته های شما و ........... و ......... نیست که اگر بود یک با از جریان انحرافی دولت صحبت می کرد
پس لطفا خودتون رو به آب و آتش نزنید اح........... هنوز مورد حمایت رهبری است
آره گب گلوم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۱
۳
این آقای مش.......... جرثومه فساد وتباهی است وانشاء الله خدا رسوایش کند که این مملکت را با این چیزهای خرافی به بیراهه میکشاند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۰
همه اش ............ محض است.یک مشت مردک بی عقل وشعور دورهم جمع شدید...
خدایا کجارفتند مردان مرد ایران؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۱
۱
گیرم مش........... رو هم پایین کشیدید, خداییش نفر بعدی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بر هرکسی که بخواید یه برچسب می زنیدو خدا بیامورزدش
آخرش که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند سال میشه این جوری ادامه داد.
شینقیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
با هشدارهایی که علمایی چون آیه الله مصباح در مورد جریان انحرافی_ماسونی دادن دیگه جایی برای تردید و تبرئه ی اونها نمیمونه.علیکم بالبصیرت یا اخوانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
مگر راه و حرف شما انتقاد نیست هدفتون فقط شبه انداختن بین مردمه شما که از طفداران اقای اح.......... بودین ..هدف شما ریاست خودتونه این هم بهش میرسین در حال حاظر مشگل مملکت ما فرقه و نمی دونم وزیر اطلاعات کی بودن نیست شما در درجه اول باید مشگلات مردمو حل کنین شما که تو دستگا های امنیتی هستین خبر دارین در ماه چند نفر از مخ های این مملکت دارن می رن اون ور حالا دارین اختلاف خودتونو تو مردم می کشید این حرفا به مردم ربطی ندغاره ما خدمتا می خواهیم مردم ما بازیچه که نیستن ...شما که ادعا دارین لباس شهدا پوشیدین یه زره وصیت نامه شهدا مطالعه کنید نه تقلید کورکورانه از فبرماندهانتون بعد بیان اختلاف مملکتی بریزین تو این وب سایتا و مخ مردمو خراب کنیبد در حال حاظر رهبر هم اقای اح........... و قبول دارن حالا مشگل مش......... بماند و میگن هر شاهی وزیرش با خودش ایتن به ما ربطی نداره مردم بهش رای دادنو ریسه اختیار هم داره ........................................................الان این کار شما دست کمی از کار وب سایت های منافقین نداره ترجمش میکننو میزارن رو یاهو چند روز پیش خودمون دیدیم شما بهانه دست اسرائیل ندین اگر خیر خواه ولایتو امامو شهدا هستین ....
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۰
برای حرفهای خود دلیل بیاورید بدون مدرک و دلیل این اخبار هیچ ارزشی نداره
به دوستان هم پیشنهاد میکنم با شنیدن هر خبر اول صحت و سقمش رو بررسی کنن
بعد از این همه تجربه تو این سالها بعضی ها
تا در مورد کسی حرفی گفته میشه زود هیجانی میشن و مرگ بر فلانی و درود بر فلانی سر میدن
خدا ما را میبیند پس
قولوا قولا سدیدا
روح اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
سرچشمه باید گرفتن به بیل
چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
همه این بازی ها سیاسته . همه مردم فیلم شدند . مش............ کیه فرقه چیه انحراف کدومه چطور توی این دو سه ماه فرقه انحرافی اومد . بابا جون مردم بازی نگیرید به خدا برای جامعه خودمون ضضر داره .
لرستانیهای فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
تا زمانیکه خون در رگ و نفس در سینه ماست اجازه نخواهیم داد کسی به خط قرمز ما تجاوز کند و خط قرمز ما سه چیز است و بس: امام رهبر و شهدا
مهدی جان بیا و غم از دل عشاق بزدا
عارف خراسانی
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
ما شنیده بودیم .................... ........ است. اما نمیدانستیم قابلیت ........... بودن را هم دارد!!! دمش گرم با چه چرندیاتی میخواد سر مردم را گرم کند و صد البته که عدم صلاحیت برخی سران مملکت که در به قدرت رسیدن این آقا نقش داشتند هم،اینجاست که مشخص می شود
ولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۰
۱
ايول به سعيدحداديان كه اون حرفها را درمورد ميليا لعنت الله زد
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۱:۰۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۱
۱
مادرجان پس هرچه زودتر همه با شما همدل هستند.
شادمان
|
KUWAIT
|
۱۵:۳۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
به یاری خدا این بتار نیز چشم این فتنه نیز کور خواهد شد.
من احتمال میدهم مش........ ..... باشد.
farnoosh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خیلی بیکارید بابا.