۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳
می خواهم به کارم در رئال ادامه دهم

آنچلوتی پس از حذف رئال چه گفت؟

الان بارسلونا شانس اول است ولی در فینال ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
کد خبر : ۲۴۱۸۵۱
صراط: رئال مادرید همچون 12 سال پیش، یک بار دیگر توسط یوونتوس در نیمه نهایی حذف شد تا نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

یوونتوس امشب در برنابئو رئال را 1-1 متوقف کرد تا به لطف پیروزی 2-1 بازی رفت، راهی فینال شده و حریف بارسلونا شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی گفت:


ناکامی در رسیدن به فینال

امروز تیم همه تلاشش را کرد. خیلی حمله کردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم. اگر جای افسوس و سرزنشی است، مربوط به بازی رفت است؛ چرا که امشب، تاوان بازی بدمان در تورین را پس دادیم.آنجا خوب و با تمرکز بازی نکردیم؛ برعکس امروز. یوونتوس حریف سرسختی بود. آنها فصلی بسیار بسیار خوب را پشت سر گذاشته اند و در نهایت به فینال هم رسیدند.

آینده

الان صحبت در مورد آینده خیلی منطقی نیست . همه غمگین هستیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که همه تلاششان را کردند. دو بازی دیگر در لالیگا داریم که باید به بهترین شکل تمامشان کنیم.سپس زمان کافی برای اینکه بنشینیم و در مورد آینده صحبت کنیم خواهیم داشت. به شخصه دوست دارم به کارم ادامه دهم ولی می دانم که فوتبال چه ورزش بی رحمی است و در این مورد باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

بدشانسی

در فوتبال سرنوشت یک تیم را گاهی جزئیات کوچکی مشخص می کنند. سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان اگر گل راموس در دقیقه پایانی بود قهرمان نمی شدیم. حالا هم نمی توان از بدشانسی گلایه کرد هرچند که واقعا بدشانس بودیم.

وضعیت بدنی بازیکنان

در مجموع به داشتن این بازیکنان، بخاطر تلاشی که در طول فصل داشتند احساس غرور می کنم. امروز از فینال بازماندیم اما همه بازیکنان حداکثر تلاششان را کردند. جزئیات کوچکی باعث حذف ما شدند و بدشانس هم بودیم. از لحاظ بدنی هم کم نیاوردیم و بارها تا دقایق آخر به سمت دروازه یوونتوس یورش بردیم.

شانس قهرمانی

الان بارسلونا شانس اول است ولی در فینال ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط آنچلوتی