۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

درگیری و جنجال در دیدار مهرام و پتروشیمی

تیم بسکتبال مهرام موفق شد با نتیجه 82 بر 75 بر تیم پتروشیمی غلبه کند اما پس از ثبت این نتیجه درگیری و جنجال عجیبی در سالن مسابقه رخ داد.
کد خبر : ۲۴۱۹۳۶
صراط: تیم بسکتبال مهرام موفق شد با نتیجه 82 بر 75 بر تیم پتروشیمی غلبه کند که در مجموع با نتیجه 4 بر یک راهی مرحله نهایی مسابقات لیگ بسکتبال حرفه‌ای ایران شد اما پس از ثبت این نتیجه درگیری و جنجال عجیبی در سالن مسابقه رخ داد.

لازم به ذکر است:بحث بر سر داوری مسابقه میان مدیرعامل تیم بسکتبال پتروشیمی و سرپرست تیم مهرام بالا گرفت و در پی آن نیز لیدرهای تیم پتروشیمی وارد این درگیری شدند و جنجال عجیبی در سالن صورت گرفت.

در ادامه:برخی از مسئولان سالن مسابقه با تصویربرداران مشاجره کردند که فیلم درگیری ها را از آنها بگیرند تا این موضوع به خارج از سالن مسابقه منتشر نشود.

یاوری مدیر عامل پتروشیمی در مصاحبه با خبرنگار ما توضیح داد سعید داورپناه بازیکن مهرام در وقت بیرون رفتن از زمین با دست من را تهدید کرد که همین موضوع را به سرپرست مهرام گوشزد کردم و مسئولین مهرام اذعان داشتند که داورپناه به صمد نیکخواه توهین می‌کرده و قصد توهین به مدیرعامل را نداشته که این موضوع نیز پذیرفتنی است.

گفتنی است:مدیرعامل پتروشیمی پس از پایان درگیری با مسئولان مهرام خوش و بش کرد و از آنها خواست تا اتفاقاتی که در سالن افتاد را به فراموشی بسپارند.