۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

فرکی: پنجاه درصد قهرمانی به خودمان بستگی دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پنجاه درصد قهرمانی سپاهان به خودمان بستگی دارد و باید در بازی سایپا پیروز شده و نگاهی به دیدار نفت و تراکتورسازی داشته باشیم اما شخصاً ناامید نیستم.
کد خبر : ۲۴۱۹۶۳
صراط: حسین فرکی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: باید بگویم من به خاطر شکست‌های سپاهان در طول فصل از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما خوشحال هستم که در حال حاضر سهمیه آسیایی را کسب کرده‌ایم و برای قهرمانی بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار سپاهان در لیگ برتر هنوز به پایان نرسیده، ادامه داد: باید بگویم که من شخصاً از رسیدن به قهرمانی ناامید نیستم و به آخرین دیدار تیم سپاهان امید دارم. ما تلاش می‌کنیم که در بازی فردا در درجه نخست پیروز شده و پس ازآن قهرمانی را ازآن خود کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم سایپا با توجه به شرایط خود در جدول رده‌بندی مقابل سپاهان بدون استرس بازی می‌کند، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که در این مسابقه پیروزی را ازآن خود کرده و با همه توان به میدان برویم، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم شرایط با بازی رفت متفاوت است و باید از این مسئله به خوبی استفاده کنیم.

وی درباره لیگ امسال و مقایسه کیفیت آن با فصل گذشته بیان داشت: به نظر من لیگ از دو دیدگاه فنی و برنامه‌ریزی مسئولان قابل بررسی است و به نظر من کیفیت لیگ امسال چندان بالا نبود و اگرچه در برخی بازی‌ها، شاهد مسابقات خوبی بودیم اما در کل کیفیت لیگ امسال رضایت‌بخش نبود.

فرکی با بیان اینکه سازمان لیگ امسال تلاش بسیاری برای برنامه‌ریزی لیگ برتر صورت داد، گفت: با این حال به نظر من در لیگ امسال وقفه‌های بسیار بدی وجود داشت که این مسئله به تیم‌های مختلف از جمله سپاهان ضربه زد و این موضوع مورد انتقاد من بوده که امیدوارم در ادامه مشکلات برطرف شود.

وی پیرامون اینکه کدام یک از تیم‌های لیگ امسال کیفیت بهتری نسبت به بقیه داشتند، اظهار داشت: به نظر من تیم‌هایی که دارای بازیکنان و ساختار مدیریتی خوبی بودند، امسال کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشته و سپاهان و ذوب‌آهن در کنار نفت تهران و تراکتورسازی تیم‌های خوبی به شمار می‌رفتند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره اینکه تیمش در بازی فردا چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: ما در بازی فردا ۵۰ درصد شانس قهرمانی داریم که این موضوع به خودمان باز می‌گردد؛ بخش دیگر آن نیز به بازی تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران باز می‌گردد که در صورت تساوی این دو تیم، سپاهان پنجمین قهرمانی خود را جشن می‌گیرد و در این صورت، جام به مردم اصفهان، هواداران سپاهان و پرسنل فولاد مبارکه تعلق دارد.

وی پیرامون عملکرد بازیکنان تیم اصفهانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر اضافه کرد: به نظر من بازیکنانی نظیر محرم نویدکیا، خلعتبری و پریرا در بازی‌های پایانی عملکرد خوبی داشتند و باید از نویدکیا نیز به خاطر حضور در تیم سپاهان و بازگرداندن روحیه و شرایط تکنیکی مناسب به تیم، تشکر می‌کنم.

منبع: مهر