۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
حاشیه دیدار صبا و فولاد

بازیکن فولاد راهی بیمارستان شد

بهمن کامل بازیکن تیم فولاد به دلیل مصدویمت پیش از آغاز بازی راهی بیمارستان شد.
کد خبر : ۲۴۲۰۵۷
صراط: بهمن کامل بازیکن تیم فولاد به دلیل مصدویمت پیش از آغاز بازی راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (جمعه)پیگیری می‌شود که در چارچوب این رقابت‌ها تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم صبا به برتری دست یافت. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

* قبل از آغاز بازی محسن کرمی قرار بود به دلیل آسیب دیدگی که حسین بادامکی داشت جایگزین او شود، اما با تصمیم کادرفنی حسین بادامکی در ترکیب تیم بازی کرد.

* حدود 20 نفر از هواداران تیم فولاد تا پایان نیمه اول به شدت تیم فولاد را تشویق می‌کردند.

* بازیکنان هر دو تیم پیش از آغاز بازی به شدت دنبال نتیجه شهرآورد 80 بودند.

* ترکیب 11 نفره فولاد در حالی اعلام شد که بهمن کامل به دلیل مصدومیت پیش از آغاز بازی در لیست تیم نبود و جای خود را به احمد آل‌نعمه داد. بهمن کامل به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد.

* محمد اهل شاخص بازیکن تیم فولاد در حالی روی سکوها حضور داشت که بعد از انتقال کامل به بیمارستان در نام او به لیست تیم اضافه شد.

* مهدی تارتار سرمربی تیم صبا که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم خود را در این دیدار همراهی کند امروز از روی سکوها و در کنار هوادارن این تیم بازی را تماشا می‌کند.

* باد شدیدی در ورزشگاه یادگار امام در حال وزیدن است.

* حسین بادامکی، هادی شکوری، جلال علی‌محمدی به همراه مربیان خود به سمت نیمکت فولاد رفتند و مهدی بدرلو و ارشاد یوسفی هم به سمت نیمکت‌نشینان تیم صبا رفتند.

* رضا احمدی در دقیقه 43 مصدوم شد و ساسان انصاری جای او را در تیم فولاد گرفت.

* احمد آل‌نعمه بعد از زدن گل خوشحالی نکرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط فولاد