۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم

خوشحالم که ف.ک ها در لیگ ماندند

سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند.
کد خبر : ۲۴۲۰۶۶
صراط: سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند.

فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم گذراندیم و در نهایت موفق شدیم تیم را در لیگ نگه داریم. ملوان متعلق به تمام شمال ایران است و نه فقط انزلی. من قبلا هم در تیم دیگر شمالی روزهای خوبی داشتم و خوشحالم که آن روزها تکرار شده است.

وی راجع به بازی گفت: بازی حساس و سنگینی بود، نفتی ها از روحیه بالایی برخوردار بودند و مقابل ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. گلر بسیار موفق و جوانی را درون دروازه داشتم چون من رئال مادریدی هستم به آنها پیشنهاد می‌ دهم حتما گلر نفت‌مسجدسلیمان را به جای کاسیاس به خدمت بگیرند.

کریمی ادامه داد: از تمام مسوولان انزلی و گیلان می‌ خواهم برای سال آینده به این تیم رسیدگی کنم. امسال خدا هوای ملوان را داشت، برای بازی امروز که بتوانیم در لیگ بمانیم به همه پیامبران توسل کردم.

او راجع به ماندگاری «ف. ک» ها در لیگ‌برتر گفت: خدا نگذرد از کسانی که برای ما همچنین جویی را ایجاد کردند، متاسفانه پرونده سازی هایی بود که برعلیه ما ایجاد شد که در نهایت فهمیدیم مقصر اصلی همه ماجراها فری کله پز بوده است. بسیار خوشحالم که مربیانی مانند من، فرهاد کاظمی و فراز کمالوند توانستند در پایان لیگ سربلند باشند.

سرمربی ملوان در پایان گفت: من با آقای محجوب دوستی طولانی دارم و امسال به خاطر ایشان در ملوان ماندند. امیدوارم با حمایت مسوولان گیلان این تیم برای سال آینده قوی بسته شود.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط کریمی