۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

پیکان خواستار توقف پلی‌آف لیگ شد

مسئولان باشگاه پیکان به حضور مارتین موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن در دیدار مقابل این تیم معترض شدند و معتقد بودند که حضور او در فصل نقل و انتقالات غیرقانونی بوده است.
کد خبر : ۲۴۲۱۸۲
صراط: باشگاه پیکان از سازمان لیگ درخواست کرد تا زمانی که تکلیف نتیجه دیدار این تیم مقابل راه‌آهن مشخص نشده، قرعه‌کشی و دیدار پلی‌آف لیگ برتر برگزار نشود.

مسئولان باشگاه پیکان به حضور مارتین موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن در دیدار مقابل این تیم معترض شدند و معتقد بودند که حضور او در فصل نقل و انتقالات غیرقانونی بوده است. پس از این موضوع کمیته انضباطی هم در فاصله یک روز مانده به هفته پایانی لیگ برتر دستور موقتی صادر کرد مبنی براینکه موتومبا از حضور در بازی‌ها منع شده است و باید بررسی‌های لازم در خصوص این بازیکن صورت بگیرد.

محمود شیعی در این زمینه گفت: ما از سازمان لیگ درخواست کردیم تا مراسم قرعه‌کشی و دیدار پلی‌آف لیگ برتر را برگزار نکنند تا وضعیت نتیجه دیدار ما مقابل راه‌آهن و این بازیکن مشخص شود. ما به جد پیگیر این مسئله هستیم و هماهنگی‌هایی هم انجام دادیم که اگر نیاز باشد وکیل خارجی خواهیم گرفت.

وی افزود: انتظار داریم سازمان لیگ هم طبق قانون عمل کند از آنها می‌خواهیم قرعه‌کشی دیدار پلی‌آف لیگ برتر را متوقف کنند تا وضعیت نتیجه دیدار ما مقابل راه‌آهن مشخص شود اگر طبق قانون رأی صادر شود باید نتیجه 3 بر صفر به سود ما اعلام شود.
منبع: فارس