۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

قائم‌مقام سپاهان: گناه ما چیست؟

تابش تاکید کرد: در سال گذشته و در بازی ما با تیم نفت به دلیل اختلاف تنها یک گل نتوانستیم آسیایی شویم اما نیامدیم این جاروجنجال را راه بیندازیم و انتظارمان از دوستانمان در تبریز این بود که ثانیه به ثانیه بازی ما را باید پیگیری می‌کردند.
کد خبر : ۲۴۲۲۵۸
صراط: قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: من نمی‌دانم گناه سپاهان چیست، فکر می‌کنم باید برویم و تعهد محضری بدهیم که دیگر قهرمان نشویم!

مسعود تابش اظهار کرد: کیفیت بازی‌های لیگ چندان بالا نبود اما لیگ پاک و حساسی را به دلیل اینکه تا دقایق آخر قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص نبود شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: ما با بردهای قاطع در 6 بازی پیاپی به دنبال کسب قهرمانی بودیم و حُسن این بازی‌ها برای ما این بود که می‌دانستیم تا روز آخر باید برای کسب عنوان نخست بجنگیم.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان با اشاره به جوسازی‌هایی که علیه سپاهان در مورد قهرمانی این تیم رخ داده، افزود: من نمی‌دانم چرا همیشه این حواشی باید برای ما رخ دهد، در سالی که برای سرباز احمدی آن حادثه معروف رخ داد، تاریخی‌ترین حکم فوتبال صادر شد که سه ماه و نیم دور از خانه باید بازی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در آن سال در سه جام می‌جنگیدیم، اضافه کرد: ما با کسب یک تساوی نیز برابر پرسپولیس قهرمان می‌شدیم که آن هفت دقیقه معروف گرفته شد و ما قهرمانی را از دست دادیم اما نیامدیم جار و جنجال و اعتراض راه بیندازیم.

تابش با تاکید بر اینکه در بازی با سایپا در هفته پایانی نیز هیچ‌گونه جای حرف و حدیث در مورد داوری بازی ما وجود نداشت، گفت: در عصر ارتباطات که ثانیه به ثانیه بازی‌ها را باید عوامل فوتبال تبریز پیگیری می‌کردند چگونه است که نتیجه بازی ما را اشتباه متوجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای ما عجیب است که چگونه تک‌تک مردم اصفهان و هواداران تیممان در جریان بازی تبریز بودند اما در تبریز یک نفر از میان جمعیت داد می‌زند که بازی اصفهان مساوی شده و سایرین هم باور می‌کنند.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: تنها گناه ما این است که برای پنجمین بار قهرمان لیگ ایران و چهار بار نیز قهرمان جام حذفی شده‌ایم و فکر می‌کنم گناه ما این است که زیاد قهرمان می‌شویم.

وی با بیان اینکه از این جوسازی‌هایی که می‌شود گله‌مندیم، افزود: تیم پرسپولیس به اصفهان می‌آید و بحث آب‌های آلوده را چندین ماه مطرح می‌کنند در صورتی که تیم‌ها از شیر معمولی که آب نمی‌خورند، در شرایطی که تیم‌ها مهمان هستند تمام تدارکاتشان با خودشان است و آن آب‌های شایع به سپاهان چه ارتباطی داشت که این اندازه حاشیه برای ما درست کردند.

تابش گفت: من نمی‌دانم گناه سپاهان چیست، فکر می‌کنم باید برویم و تعهد محضری بدهیم که دیگر قهرمان نشویم اما چه کنیم که همیشه قهرمان می‌شویم اما شما نگذارید که این اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: قسم می‌خورم در صورتی که هر تیمی از جمله تراکتور به مقام قهرمانی رسیده بود در کمال جوانمردی این موضوع را می‌پذیرفتیم و به آنها نیز تبریک می‌گفتیم.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان تاکید کرد: تاسف می‌خورم بابت جوی که ایجاد شده در صورتی که باید بگویم گناه ما در این میان چیست.

وی با بیان اینکه این حواشی ایجاد شده توهین به شعور مردم است، اضافه کرد: در آسیا برای آبروی فوتبال ایران به میدان می‌رویم و از هم‌اکنون نیز اعلام می‌کنم در سال آینده هم برای قهرمانی لیگ می‌جنگیم.

تابش تاکید کرد: در سال گذشته و در بازی ما با تیم نفت به دلیل اختلاف تنها یک گل نتوانستیم آسیایی شویم اما نیامدیم این جاروجنجال را راه بیندازیم و انتظارمان از دوستانمان در تبریز این بود که ثانیه به ثانیه بازی ما را باید پیگیری می‌کردند.

وی با بیان اینکه اتفاقا ما ارتباط خوبی با مسئولان و هواداران باشگاه تبریزی داریم، افزود: امیدوارم این ارتباط خوبی که بین ما بوده حفظ شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط سپاهان