۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

جراحی چشم فرهنگ شریف موفق بود

دکتر محمدعلی جزایری جراح چشم گفت: عمل جراحی چشم استاد فرهنگ شریف، نیاز به بیهوشی داشت؛ پس از آزمایش‌های دقیق متخصص بیهوشی راضی به بیهوشی آقای شریف شد که در نهایت عمل با موفقیت انجام شد.
کد خبر : ۲۴۲۳۰۲
صراط: دکتر محمدعلی جزایری جراح چشم گفت: عمل جراحی چشم استاد فرهنگ شریف، نیاز به بیهوشی داشت؛ پس از آزمایش‌های دقیق متخصص بیهوشی راضی به بیهوشی آقای شریف شد که در نهایت عمل با موفقیت انجام شد.

جراحی چشم فرهنگ شریف نوازنده پیشکسوت تار و استاد موسیقی ایرانی توسط تیم درمانی دکتر محمد علی جزایری تحت عمل جراحی قرار گرفت و به گفته این پزشک عمل با موفقیت انجام شد.

دکتر جزایری گفت: چند ماه پیش یکی از چشم‌های استاد فرهنگ شریف به دلیل آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفت که عمل خوبی بود. چشم دیگر ایشان سال‌ها پیش عمل شده بود که با تکنیک آن زمان این کار انجام شده بود و خواستیم عمل دوباره انجام دهیم تا در چشم لنز قرار گیرد.

وی افزود: چون این عمل نیاز به بیهوشی داشت پس از آزمایش‌های دقیق متخصص بیهوشی راضی به بیهوشی آقای شریف شد که در نهایت عمل با موفقیت انجام شد.

دکتر جزایری گفت: روز بعد مطلع شدم آقای شریف به دلیل افتادن در منزل دچار عارضه ای در ناحیه لگن شدند که پس از تشخیص پزشک نیاز به عمل جراحی بود و با هماهنگی با اینجانب این عمل نیز انجام شد.
منبع: فارس