۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۹
نگرانی‌مان را از داوری اعلام کرده بودیم

استاندار: فکر باخت در ذهن ما نبود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره اتفاقات اخیر ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بارها نگرانی خود را به خاطر داوری دیدار تراکتورسازی و نفت به مسئولان فوتبال اعلام کرده بودیم.
کد خبر : ۲۴۲۳۳۵
صراط: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره اتفاقات اخیر ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بارها نگرانی خود را به خاطر داوری دیدار تراکتورسازی و نفت به مسئولان فوتبال اعلام کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده با اشاره به اتفاقاتی که پس از دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران به برنامه نود گفت: بحثی که ما از روزهای قبل نگران آن بودیم و با دوستان مطرح می‌کردیم بحث داوری بود.

وی افزود: ارزیابی که از بازی‌های گذشته داشتیم این بود که اگر بازی و قضاوت جوانمردانه انجام بگیرد تماشاگران ما آنقدر بزرگوار هستند که شکست تیمشان را هم با عیبی یوخ پاسخ دادند و شکست را هم پذیرفته اند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ما چند روز قبل از مسابقه جلسه شورای تامین را تشکیل دادیم. اعتقاد این بود که اگر داوی درست صورت بگیرد هیچ اتفاقی در تبریز رخ نخواهد داد. لذا این مسائل را به شورای تامین تبریز ارجاع دادیم که آنها هم از مسئولان و آقای تاج دعوت کردند و بحث داوری را مطرح کردند.

وی افزود:بحث هایی که الان مطرح می شود حاشیه است. بحثی که ما نگرانش بودیم داوری بود. همانجا من در ورزشگاه به آقای کفاشیان گفتم چرا تیموریان را اخراج کرد. برای همه ما جای تعجب داشت که این اتفاق رخ داد. چیزی که نگرانش بودیم اتفاق افتاد. ما از وزارت ورزش و مسئولان می خواهیم که  قضیه داوری دقیق بررسی شود.

استاندار آذربایجان با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که عنوان کرده بود قطع تلفن ها مصوبه شورای شهر بوده است گفت: ما تا امشب آقای فولادگر را انسانی راستگو و متدین می دانستیم اما مسئله ای که ایشان مطرح کردند کذب محض است و قطع تلفن ها در جلسه شورای تامین مصوب نشده بود.

وی در پایان گفت: مسئولان تراکتورسازی همه تدابیر را برای برگزاری جشن قهرمانی در نظر گرفته بودند و اصلا فکر باخت در ذهن ما نبود. با این حال هنوز هم اعتقاد دارم باید موضوع داوری بررسی شود چرا که ما بارها در این مورد هشدار داده بودیم.

منبع: مهر