۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
حسین فدایی:

جريان انحرافي از افرادي كه قدرت پيشگويي دارند استفاده مي کند‌

در طول تاريخ بشريت همه حكام غير از اولياي خدا و مأموران صالح سعي كردند از ظرفيت‌هاي اجنه براي خود استفاده كنند؛‌ جريان انحرافي معجوني از همه فكرهاي غلط ، درست و انديشه‌هاي من‌درآوردي است.
کد خبر : ۲۴۲۴۵

"صراط" - حسين فدايي، دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پانزدهمين نشست جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي كه عصر ديروز (پنج‌شنبه) در تالار خاقاني برگزار شد با اشاره به اینکه  برخي مسئولان وفاي به عهده نكرده و به طور شايسته در مسير مقام معظم رهبري و شهدا گام برنداشتند در پاسخ به سؤالي مبني بر ارتباط برخي از افراد نفوذي در دولت با اجنه، افزود: در طول تاريخ بشريت همه حكام غير از اولياي خدا و مأموران صالح سعي كردند از ظرفيت‌هاي اجنه براي خود استفاده كنند؛‌ جريان انحرافي معجوني از همه فكرهاي غلط ، درست و انديشه‌هاي من‌درآوردي است.

اين نماينده اصولگراي مجلس اضافه كرد: در بين شيعيان تلاش اين است كه با انسان‌هاي اهل كرامت و وارسته ارتباط وجود داشته باشد اما جريان انحرافي از افرادي كه قدرت پيشگويي و پيش‌بيني دارند وبراي افراد مختلف قابل وصول و حصول است، استفاده مي‌كند.

وي بر همين اساس به فرزند شهيدي به نام يعقوبي اشاره كرد كه در وادي عرفان‌هاي كاذب ايده‌هايي را پرورش مي‌دهد و عده‌اي از فيلم‌سازان، هنرمندان و اساتيد دانشگاهي مريد وي ‌شده‌اند و افزود: اين فرد ادعا مي‌كند به نور زهرايي رسيده و دست انبياء را در عالم برزخ مي‌گيرد همچنين پدر خود را قاضي اجنه عنوان مي‌كند.

به گزارش صراط نیوز فدايي در ادامه به عده ديگري اشاره كرد كه شيطاني هستند و براي رسيدن به اين قدرت به مقدسات توهين مي‌كنند و هر اندازه اهانتشان بيشتر شود ارتباطشان بيشتر خواهد شد.

وي با بيان اينكه اجنه در همه جا مثل مجلس و دولت هم حضور دارند، تصريح كرد: آنچه كه موجب مي‌شود انسان مؤمن در مسير صحيح قدم بردارد توكل به خداوند و رفتار منطقي و عقلاني است و ما مكلف هستيم در دنيا با روال معمولي و منطقي كه خداوند و ائمه معصومان به ما ياد داده‌اند عمل كنيم.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان خاطر‌نشان كرد: امام حسين (ع) در كربلا حمايت اجنه را نپذيرفت؛ از اين رو بايد رفتار عقلاني و معمولي را در پيش گرفت.

نظرات بینندگان
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۲
۱
خوب چرا پیشگویان و یا جریان انحرافی را به راه راست هدایت نمی کنند
این اتوبان جریان انحرافی عوارضی نداره تا بهمند کی می ره و کی می یاد؟؟؟
تاکی با افکار و عقاید مردم بازی می کنید؟
الان تا سال آینده پروژه جریان انحرافی رو داریم
مردم هم سرکار خواهند بود تا انشاء ا... ...................... تنی بجنبانند و .... مبارکشان را تکانی بدهند و پای حکمی امضاء کنند.

این وسط کی ضرر می کنه ؟مردم
که صفا می کنه ؟ مسئولین وظیفه شناسی که لحظه به لحظه تمامی این موارد را رصد می کنند
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۲
۳
اجنه رو ديدي سلام منم بهشون برسون ههههههههههههههه
مشایی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۱
۲
برو عمو خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه
ایشان از اون وکیل الدوله هایی بودند که برای تبرک و خوردن آب ته لیوان دکتر در مجلس سرو دست میشکستند حالا به ما درس بصیرت میده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۰
اجنه آقایی که در نامه بدون سلام به رهبری دودو و آتش و بنی صدر و ..... دیده بود از همه اجنه ها قوی تر ه .
تمامش کنید بهتره اجنه ها اگر ناراحت شدند همه تون راهی جایی خوش آب و هوا به نام عباس آباد - هم............. می کند .
تنها حسنش اینه که تا عاقلان راهی برای خندیدن پیدا کنند ساکنین این استراحتگاه هزار بار می خندند