۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶

پاسخ خادم به شایعه‌ای درباره هدایتی

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به شایعه مخالفت وزارت ورزش با واگذاری پرسپولیس به هدایتی پاسخ داد.
کد خبر : ۲۴۲۵۶۱
صراط: معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به شایعه مخالفت وزارت ورزش با واگذاری پرسپولیس به هدایتی پاسخ داد.

امیررضا خادم  شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان آنگونه که قول داده بود در واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ورود پیدا کرده و از یک سال گذشته این پروسه را دنبال می‌کنیم و با وجود اینکه سه مزایده قبلی بدون تعیین تکلیف واگذاری دو باشگاه بلاتکلیف و بدون نتیجه به پایان رسیده در مزایده چهارم سه خریدار برای پرسپولیس و یک خریدار برای استقلال اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: آنگونه که مطلع شدیم قرار است تا روز یکشنبه برنده نهایی مشخص شود که قطعاً این برنده فرایندی از نظر شورای واگذاری و خصوصی‌سازی خواهد بود تا به افراد صلاحیت‌دار یا شرکت‌ها این دو تیم واگذار شوند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دو شرکت خودروسازی یاران سایپا و ایران خودرو در این مزایده‌ها حضور دارند، اما هنوز مشخص نیست کدام فرد و شرکت برنده نهایی خواهد شد.

خادم در مورد مخالفت وزارت ورزش و جوانان با واگذاری باشگاه پرسپولیس به هدایتی، بیان کرد: بحث عمده ما فراهم کردن شرایط برای واگذاری مطلوب در این زمینه است که قطعاً در چارچوب مشخص و براساس تصمیم شورای واگذاری متشکل از سه وزیر دادگستری، اقتصاد و دارایی، ورزش و جوانان، تعدادی از نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، سازمان بورس، شورای رقابت، سازمان خصوصی‌سازی و دیگر اعضای 16 نفره این شورا تصمیم‌گیری شده و نتیجه اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: قطعاً با تأیید صلاحیت خریدار، مالکیت این دو باشگاه هفته آینده مشخص خواهد شد و وزارت ورزش و جوانان دخالت مستقیم در واگذاری نخواهد داشت، بلکه به عنوان یکی از اعضای این شورا دیدگاه‌های خود را مطرح خواهد کرد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان با رد هرگونه دخالت در انتخاب مالکان جدید باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: وظیفه ما بود که شرایط و مقدمات کار فراهم آید تا واگذاری به سرعت اتفاق بیفتد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط خادم