۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
محمودی: اردوی فنلاند و چک از نظر هماهنگی تیمی عالی بود

ظریف: کار سختی مقابل آمریکا داریم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکا علاوه بر امتیاز میزبانی، قهرمان لیگ جهانی هم هست و از شرایط خوبی برای مسابقه با ایران برخوردار است.
کد خبر : ۲۴۲۹۵۲
صراط: لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکا علاوه بر امتیاز میزبانی، قهرمان لیگ جهانی هم هست و از شرایط خوبی برای مسابقه با ایران برخوردار است.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از ورود تیم ملی والیبال به شهر لس‌آنجلس اظهار داشت: تیم ایران که چند روز دیگر به مصاف آمریکا خواهد رفت، به هماهنگی خوبی در اردوهای اخیر دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات تدارکاتی خوبی در این اردوها برگزار کردیم که می‌تواند به تیم ایران کمک کند، تصریح کرد: من به شخصه مدتی بود که با معروف تمرین نداشتم و در جمهوری چک این تمرین را انجام دادم و هماهنگ تر شدم.

ملی‌پوش والیبال ایران افزود: تیم ایران در گذشته دور نیز با چک مسابقه داده بود و به راحتی مغلوب این تیم شد، اما هم اکنون به راحتی این تیم را شکست دادیم که نشان از پیشرفت والیبال ایران در مدت چند سال اخیر دارد و باعث خوشحالی است.

محمودی با ابراز امیدواری برای شروع با قدرت ایران در لیگ جهانی و شکست آمریکا در آغاز این رقابت‌ها گفت: هدف ایران رسیدن به مرحله نهایی است و باید با تمام توان مسابقات را شروع کنیم، امیدوارم مردم نیز ملی‌پوشان والیبال را از دعای خیر خود محروم نکنند.

فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی والیبال ایران هم با بیان اینکه تیم ملی والیبال آمریکا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، گفت: به هر حال به عنوان زنگ تفریح به مصاف این تیم نمی‌رویم بلکه برای پیروزی گام به میدان خواهیم گذاشت، هرچند که می‌دانیم کار سختی در پیش داریم.

لیبروی تیم ملی والیبال درباره اردوی آماده سازی تیم ایران در کشور فنلاند گفت: به نتیجه دو دیدار تیم ایران در مسابقه تدارکاتی با فنلاند کاری ندارم اما ملی پوشان بعد از مدت ها دورهم جمع شدند و در یک مسابقه شرکت کردند. خوب شروع نکردیم اما نیاز به این دیدارها بود. کادر فنی نیز عملکرد بازیکنان جدید را در فنلاند ارزیابی کرد.

وی همچنین درباره اردوی تیم ملی در جمهوری چک گفت: چند مصدوم داشتیم که به اردوی چک رسیدند و این موضوع خوشحال کننده است زیرا اگر بازیکنان تاثیر گذار در تیم نباشند، ریتم بازی ایران تغییر می کند.

ظریف افزود: در مسابقه با چک عملکرد خوبی داشتیم و اعتماد به نفس بازیکنان قبل از رویارویی با آمریکا افزایش یافت. تیم چک خوب بود اما حرفی برای گفتن برابر ایران نداشت. مسابقه اول یکطرفه بود اما در دیدار دوم والیبالیست های جمهوری چک متفاوت بودند.

بازیکن تیم ملی والیبال در پایان از مردم ایران خواست انرژی مثبت خود را از بازیکنان دریغ نکنند و همانند سال گذشته از آنان حمایت کنند تا ملی پوشان والیبال نیز سختی های مسابقات را تحمل کنند و برای ایران افتخارآفرینی داشته باشند.
برچسب ها: صراط ظریف والیبال