۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

تردید روسیه درباره زمان تحویل اس‌۳۰۰

قائم مقام دبیر شورای امنیت روسیه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه به زودی سامانه دفاعی موشکی اس‌۳۰۰ به ایران تحویل داده می‌شود،‌ابراز تردید کرد.
کد خبر : ۲۴۳۱۱۱
صراط: قائم مقام دبیر شورای امنیت روسیه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه به زودی سامانه دفاعی موشکی اس‌۳۰۰ به ایران تحویل داده می‌شود،‌ابراز تردید کرد.

یک مقام ارشد روس درباره اینکه به زودی سامانه اس 300 به ایران تحویل داده می‌شود، ابراز تردید کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «یوگنی لوکیانوف» قائم مقام دبیر شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه درباره گمانه‌زنی‌ها در خصوص اینکه به زودی به ایران تحویل داده می‌شود ابراز تردید کرد.

«یوگنی لوکیانوف» گفت: «تصمیم ارسال اس‌۳۰۰ به ایران اتخاذ شده است اما اجرای این طرح به میزانی از زمان نیاز دارد. تا آنجایی که من می‌دانم هنوز زمان تحویل نشده است».

اواخر فروردین سال جاری بود که پس از چند سال «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، ممنوعیت تحویل سامانه موشکی پیشرفته «اس-300» به ایران را لغو کرد.

حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر امور خارجه ایران که در مسکو به سر می‌برد، روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد روسیه و ایران مذاکرات خود را درباره تحویل سامانه‌های اس 300 به پایان رسانده‌اند و اس 300 قرار است در مدت زمانی نسبتاً کوتاه به ایران تحویل داده شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط اس 300