۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
نوبت به منطقه آزاد قشم رسید

واگذاری پروژه های میلیاردی قشم به مروجین وهابیت !

مجتمع تجاری دو دلفین با قابلیت 500 واحد تجاری و به مالکیت فردی به نام "د" ، مجتمع تجاری نخل درگهان یک با مالکیت آقای "د" ، مجتمع تجاری نخل درگهان دو با مالکیت آقای "د" ، مجتمع تجاری نور درگهان با مالکیت آقای "د" از جمله پروژه های میلیاردی است که واگذاری آنها در منطقه آزاد قشم مشکوک به نظر می رسد .
کد خبر : ۲۴۳۲۱
"صراط" - پس از بازداشت ملک زاده فرد نزدیک به مشایی و دبیر شورای عالی ایرانیان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد ارس به دلیل مسائل اقتصادی بازداشت شدند .
در همین رابطه شنیده شده است ظاهرا مقرر گشته تا نهادهای امنیتی کشور مسائل مالی مسئولین نزدیک به جریان انحرافی را به طور کامل بررسی کرده و با مفسدین اقتصادی برخورد نمایند .
به گزارش خبرنگار صراط نیوز رضا موسوی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از افراد نزدیک به بقایی و مشایی از جمله مسئولینی است که این روزها با توجه به دستگیری مدیرعاملان مناطق آزاد اروند و ارس ظاهرا در حاشیه امن قرار گرفته است .
نگاهی مختصر بر قراردادهای مشکوکی که در منطقه آزاد قشم با افراد مروج فرقه وهابیت صورت گرفته است می تواند روشنگر پشت پرده تلاشهای جریان انحرافی برای تعامل با فرقه های خاص باشد .
بنا بر این گزارش مجتمع تجاری دو دلفین با قابلیت 500 واحد تجاری و به مالکیت فردی به نام "د" ، مجتمع تجاری نخل درگهان یک با مالکیت آقای "د" ، مجتمع تجاری نخل درگهان دو با مالکیت آقای "د" ، مجتمع تجاری نور درگهان با مالکیت آقای "د" از جمله پروژه های میلیاردی است که واگذاری آنها در منطقه آزاد قشم مشکوک به نظر می رسد .
جالب اینجاست که علاوه بر اینکه مالک تمامی این پروژه ها یک نفر است در تمامی آنها فردی به نام شیخ محمد حسن (صاحب تصویر زیر) پشتیبان اصلی پروژه ها بوده و با حمایت وی قراردادهای مذکور منعقد گردیده است .
 
شیخ محمد حسن - ساکن دبی و پشتیبان اصلی پروژه های مذکور
 
نکته قابل بررسی که به نظر می رسد نهادهای امنیتی و نظارتی به زودی پیرامون آن افشاگری خواهند کرد عقبه فکری شیخ محمد حسن ساکن دبی می باشد . وی از جمله افراد موثر در ترویج وهابیت بوده و در بحث توزیع سیگار در کشور نیز تاثیر گذار است .
هنوز مشخص نیست شیخ محمد حسن وهابی توسط چه شخص با نفوذی به این رانتها دست پیدا کرده است!
صراط نیوز در آینده بخش دیگری از واگذاری پروژه های میلیاردی قشم به افراد معلوم الحال را منتشر خواهد کرد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۷
ممنون از صراط نیوز
باز شما
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از چی ممنونین از اینکه صراط خلاف رهنمودهای رهبری بدون اثبات جرم و حتی پرونده قضایی اسم یک مسئول مملکتی را برده است هم محاکمه کرده و هم مجازات واقعا تو دوست داشتی امروز جای آقای موسوی بودی که بدورغ و تهمت آبرویت را جلوی زن و بچه و پدر و مادر و دوستان ببرند و نهایتش بعد از اینکه پیگیری شد یه گوشه ای بنویسند ما شتباه کردیم که اینهم از این عناصر تندرو بعید است چون برای اینها مرغ یک پا دارد و به هیچ وجه اینها خطا نمی کنند . خدایش توبه کنید موسوی نه از جریان انحرافی است و حتی اگر از جریان انحرافی بود ما حق نداشتیم قبل از اثبات جرم و محاکمه و اجزاه قاضی اسم او را به عنوان چنین جرم سنگینی یعنی همراهی با وهابیت جنایتکار ببریم. وای از روز جزا وای از روز حسابرسی اعمال وای از اینهمه عداوت با مومنین
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مرتضی ممنون واقعا حرف دل ما رو هم زدید
دل شکسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباهی امتیاز مثبت دادم ولی می خواستم منفی به این مطلب بدم چرا که واقعا باید صراط را بابت این خبر اشتباه و کذب و خلاف شرع مواخذه کرد نه تشکر
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۸
خدا ريشه ي همشون بزنه اگه واقعا اينجوري باشه
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا ریشه همه کسانی را که به یاد خدا نیستند ،کسانی که بجای خدمت به مردم ظلم می کنند ، کسانی که یادشان رفته انقلاب مال محرومین این جامعه است بکند اما یادمان باشد قضاوت و حق و باطل 4 انگشت فاصله دارد خدای ناکرده کاری نکنیم آدمهایی را که واقعا قصد خدمت دارند مورد اتهام قرار دهیم توی همین قشم ما آدمی را سراغ داریم که اتفاقا خبرنگار یکی از روزنامه هاست خیلی هم مدعی است ولی کارهایی در جهت اخاذی از بعضی ها می کند که ... ولی واقعا من جرعت اسم بردنشو ندارم با اینکه پدرو عموهام کلی قصه راجبش می کند چون من خودم ندیدم بعدش حالا اگر بگم زن و سه تا بچه اش چه گناهی کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۷
۲
بهتر است اول در مورد یک خبر تحقیق کنید و بعد درج نمایید . همچنین از تفرقه افکنی بپرهیزید شما برادران اهل سنت را به وهابی گری متهم کردید و این باعث رنجش این عزیزان خواهد شد .
مدیر پایگاه مخاطب گرامی در کدام قسمت خبر برادران اهل سنت به وهابی گری متهم شده اند؟!
لطفا به دور از جو سازی مطلب را با دقت مطالعه نمائید .
با تشکر از ارسال نظرتان
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی شما متن خودتونو نخوندید ! اونجایی که گفته پروژه ها را به افراد سنی و وهابی دادند ! اولا وهابیها در نزد سنی مذهبهای قشم از سگ کمترند هر چقدر هم پول خرج کنند بازهم منفور هستند اما قشم اکثریتش را مردم اهل تسنن تشکیل می دهد فر نمی کنید این مطلب هم خلاف گفته های آیت الله خمینی رضی الله و رهبر انقلاب در وحدت شیعه و سنی است در عین اینکه من در خو سایت قشم دیدم واقعا منطقی جواب شما را دادند و همه مطالب شما را تکذیب ولی شما بی انصافی کردید حتی حاضر نشدید جوابیه آنها را بزنید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هموطن سنی شما هستم و با نظر ناشناس موافقم.
هموطنان و نویسندگان محترم سایت صراط نیوز، فساد اقتصادی و اداری را چرا با مذهب مربوط می کنید؟
چرا جوری به هموطنان تلقین می کنید که قشم پایگاه وهابیت است؟
چرا واگزاری پروژه ها را به سنی ها ی هموطنتان بد تلقی می کنید؟
من هم موافقم با فساد اقتصادی و اداری مبارزه واقعی و جدی شود. چه سنی باشد چه شیعه چه مسیحی چه یهودی
اینقدر ما هموطنانن سنی را از خود نرنجانید و به فکر دنیای دیگر هم باشیم!
مدیر پایگاه با سلام
کاربر گرامی در وهابی بودن شیخ محمد حسن هیچ شکی نیست و در پشتیبانی این آقا از طرح های یاد شده هم همینطور
ضمنا شما بحث سنی و شیعه را پیش کشیدید مگرنه در متن خبر حرفی از سنی و شیعه نیامده است
ضمنا دوست گرامی کامنت هایی در فروردین ما از شما به دست ما رسیده که شاهد بر شیعه بودن شماست حال ما بر طبل اختلاف شیعه و سنی می کوبیم یا شما؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سلام حضور دوستان سایت صراط نیوز
یکی این که من هموطن سنی شما هستم و فرقی نمی کند چه فروردین ماه باشد چه الان.
دوم از این که عبارت "پروژه ها را به افراد سنی و وهابی دادند" را از خبرتان حذ ف نموده اید تشکر می کنم
سوم این که دیگر هیچ وقت در سایت شما نظر نخواهم گذاشت چون شما آن را نه به دیدانتقادی سازنده بلکه با دید دیگری نگاه کردید!
آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و سایر دوستان را از خداوند بزرگ خواهانم
موفق باشید
کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۵
۳
سلام... تا چند هفته قبل افتخار و سخن اصلی اقای مو........مدیر عامل سازمان منطقه ازاد قشم یکی بودن و نزدیکی بسیارخط فکری ایشان با اقای مش......... بوده است . او بیش از چهل نفر را همراه خود به منطقه قشم اوردند و قدیمی ها را برکنار و مهمترین پستهای سازمانی ( معاونتها ) به انها که اکثر کم سواد و تجربه میراث را داشته اند داده از جمله برادر خانم دیپلمه خود را که معاون نموده و حقوق چند میلیونی به او میپردازد .
زمین چند هکتاری فرودگاه قدیم شهر قشم را به قیمت بسیار ارزان به دوستانش به صورت قسطی واگذار نموده است به یک بیستم قیمت واقعی ان - این زمین بر اساس طرح موجود شهر قشم برای احداث کاربری های خدماتی که در شهر کمبود دارند در نظر گرفته شده است ولی ایشان به ان توجه ننموده و ان را حراج نمود . علاوه بر ساحل درگهان که اشاره نمودید ایشان قصد دارند 50 هکتار از بهترین زمین ساحل جنوبی شهر قشم را هم واگذار نمایند .
اوضاع جزیره و سازمان منطقه ازاد قشم از دست خرابکاری های این جماعت نو کیسه خیلی اشفته و بهم ریخته است و کسی هم بداد مردم جزیره نمیرسد . از وضعیت این گروه و کارهای انها شورای اسلامی شهر قشم بسیار با خبر میباشد .
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا از خدا شرم نمی کنید براحتی آب خوردن آبروی یک مومن و سرباز انقلاب را می برید به همین راحتی برادر زنش را آورد و حقوق چند میلونی می دهد و 40 نفر را همراهش آورد و ...... بابا شماها واقعا آخرش هستید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۸
لطفا در رابطه با حمایت بی حد و حصر نماینده سنی چابهار از مدیر عامل فعلی منطقه ازاد قشم بنویسید
آرش کماندار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۸
۱
به نام خدا واقعا برایتان متاسفم شما در خصوص سید رضا موسوی این مطالب را نوشتید ؟! سید رضا یک جوان ولایتی و زحمت کش از عرصه رادیو قرآن بود کسی که عشق ولایت و رهبری و توی این مدت یکسالی که تو قشم است زحمات زیادی برای قشم کشید و طرح استراتژیک پل خلیج فارس کلنگش توسط وی زمین خورد شما براحتی اب خوردن یک کارگزار مخلص کشور زا به وهابیت چسباندید ؟! واقعا اگر تحلیلهای شما همه اش اینقدر بی پایه و غرض ورزانه باشد باید در مورد شما بسیار با دقت بررسی کرد و من انشالله به زودی در قالب مقاله ای از همین مقاله نقد شما را آغاز خواهم کرد.
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا آرش خدا حفظت کنه واقعا اگر امثال شماها نبودید باید در یاس بودن یک مرد در فضای رسانه می مردیم ، من فکر می کنم این اعمال نتیجه تندرویی یک ادم کم سن و سال است که فکر می کند همه چیز را می داند با اولین خبر منفی در خصوص یک مسئول برای اسم در کردن و معروف شدن و آمار بازدید سایت را بالابردن خبر را می زند به خدا اگر من جای قوه قضاییه بودم وی را دستگیر و به خاطر همین اتهام در ملاء عام دادگاهش را برقرار می کردم تا این فرد اگر مدرکی ندارد مجازات شود چرا که آبروی یک مرد را برده است مطلبی که اماممان از آن نهی کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطلب شما را با دقت خواندم واقعیتش شجاعت امثال شما یادگاران دفاع مقدس ستودنیست بعضی مواقع کاملا بر خلاف جریان اب شنا می کنید چون یقین دارید ساحل نجات در آن سوی رودخانه است این مقاله شما و مقاله حاج رضا در وبسایتش در حالیکه سایتهای اصولگرا با جهالت کامل بر علیه مدیر عامل قشم اتهام زده بودند و فکر می کردند دیگر کارش تمام است واقعا نقشه های آنها را نقش بر اب کرد البته می فهمم که شما نه برای مخالفت انها بلکه تنها به خاطر ولایت پذیریتان و گوش دادن به فرمان آقا و دفاع از مظلوم همانطور که حاج رضا در مقاله اش گفته این کار را کردید خدا به شما و امثال شما که به معنای واقعی اصولگرا هستید و حتی مرعوب فضای رسانه ای مسموم هم نمی شوید قوت پیمودن راه انقلاب را تا اخر بدهد و انشاالله بعد از صدو بیست سال ، شهادت این هدیه الهی نصیب شما شود
عبدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۲
آقاي كماندار مگه شمابچه اين جزيره ايدكه اينگونه سنگ آقاي «م» رابه سينه ميزنيد .هيچ ميدوني پل خليج فارس طرح كدام دولت ورئيس سازمان بوده.تمام موارد درموردمنطقاآزارقشم واقعا صحيح ميباشدشماهم نگران نباش كه يه پستي به شما اعطاخواهدشد.
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما امن بچه قشمم ولی الان تو مخابرات تهران کار می کنم هر سه ماه هم می رم قشم کاری به آقای موسوی هم ندارم خوب یا بد ولی شماها که مدعی پیروی از رهبری هستید خودتون متهم را مشخص کردید خودتون اتهامشو مشخص کردید خودتون محاکمه کرده و مجازاتش کردید و با حکمی انقلابی اسمش را در رسانه اعلام کردید من فقط می پرسم این مسلمانی است! من ندیدم اما می گویند در آن دنیا آتش جهنم انسانهای اتهام زننده را بد می سوزاند .ویل....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۲
جالبه اون وقت دنبال سرمايه گذار خارجي ميگرديم پولشو بياره كشورمون!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۲
جالبه اون وقت دنبال سرمايه گذار خارجي ميگرديم پولشو بياره كشورمون!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۲
جالبه اون وقت دنبال سرمايه گذار خارجي ميگرديم پولشو بياره كشورمون!!!!
يك شهروند قشمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۷
۱
برادر عزيز كه ايم خبر رو نوشتين. شما مي دونستيد ما در قشم مسئله اي به عنوان وهابيت در قشم نداريم و تنها جايي از ايران كه شيعه و سني به طور مسالمت آميز با هم زندگي مي كنند و هيچ موقع اجازه ندادند افراط گراياني از شيعه يا سني اين وحدت رو از بين ببرند. مي توان گفت در قشم شيعه و سني رابطه هاي خويشاوند داشته و دختر و پسر شيعه و سني با هم عروسي مي كنند. واصلا چنين مسائلي وجود ندارد.
در مورد پروژه هايي كه حضرتعالي نام برديد هيچ كدام از اين پروژه ها در زمان مديرعاملي آقاي موسوي واگذار نشده و ربطي به ايشان نداره حتي اكثرا قبل از آمدن ايشان به بهره برداري رسيده بودند.
شما با درج اين مطالب ايمان خود را زير سوال برده ايد. در موارد ديگه اگه ايشان خلاف داشتند الله اعلم.
خواهش مي كنيم كامل در مورد خبري كه مي خواين درج كنيد تحقيق كنيد
با تشكر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۳
چرا دست دست ميكنيد .اين نشان ضعف مسئولين است .هيچ كجاي دنيا با علم اينكه طرف مجرم است اين كار را نميكنن. خوب طرف هم چون ميداند كه كار به كارش نداريد هر كاري دلش بخواهد ميكند .بابا من 6 ماه حقوق نگرفتم .ميگن وضع مملكت خرابه دولت به ما پول نميده كه به شما بديم .من خرج زن و بچه امرو از كجا بيارم .چرا دست دست ميكنيد .ميدونيد كه سو استفتده شده .بر كنار كنيد يكي ديگه را جايگزين كنيد تا مملكت به وضع سابقش برگرده . بابا مردم در بد وضعيتي هستند .خودتون با حقوق ميليوني كه وضغ ما رو نميفهمين كه
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۲
۴
آرش جان برو کمانتو بنداز عزيز،شمارو چه به اين حرفا آخه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۵
۲
وهابی یا سنی؟
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۱
۷
وقتی در بحرین یک شیعه را به فقط به جرم شیعه بودن زندانی می کنند در ایران به وهابیون چنین امکاناتی می دهند.
نکته قابل توجه اینکه ما تبلیغ به فرزند کمتر می کنیم ولی وهابیون ایران هر خانواده ای دارای 8 فرزند است. اگر به همین منوال پیش برود بعد از سی سال اکثریت مردم ایران وهابی خواهند بود
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۴
۱
این موضوع از مدیران قبلی منطقه بدستور جریان موجود شروع شده و وسعت خیانت بیش از اینها است و در حال حاضر در جایگاههای دیگر همان اهداف را پیگیری می کنند امیدوارم مراکز امنیتی با دقت بیشتری رسیدگی کنند و ریشه آن را بخشکانند
ممدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
ول كنيد بابا.....تا حالا كه گفتيم اين بره بهتر ميشه ولي تازه ميفميم كاش قبليه ميموند و اينا نميومدن!!!!حالا از ترس كه بدتر از اين نياد ميگم ول كنيد بابا همين از سرمون هم زياده!!!
دل شکسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داداش اینجوری نگو اگر بده باید بره ولی اگر خوبه این نامردیه اینجوری خرابش کنیم ولی اینجوری که من مطلب و نظرات رو خوندم و جوابیه قشم رو دیدم و دو سه تا مقاله ای که آرش کماندار و حاج رضا توی جاهای مختلف نوشتند دیدم مشخص شد برام که اساس این خبر برای زدن رئس قشم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۶
۱
به نظر من بايد در صحت اين خبر شك كرد ميدونيد چرا؟؟؟ گيرم كه اين سخن درست اما پروژه هاي نامبرده در زمان غير از موسوي حتي به بهره برداري رسيده اند و اين آقا اصلا تو اون موقع حتي نميدونست كه مدير عامل خواهد شد در ثاني ايني كه شما فرموديد يك درصد از پروژه هايي كه تو قشم واگذار شده نيست شما چرا دنبال كوچكه ميگرديد بزرگترشو هم داريم......ضمنن برچسب وهابيت كمي سنگينه !!! نيست به نظر شما؟؟؟چون تنها جايي از ايران كه در بحث سني و شيعه مشكلي نداريم قشمه!! تو رو خدا خرابش نكنيد!!!حداقل حكمت اينو ميگه.....الان اولويتهامان چيزاي ديگره!!!آفرين صراط جون!!
یک دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۹
۱
شما به جای اینکه اشاره کنید اهل سنت درایران مورد توجه قرار دارد وحسابش با وهابیت جدا است لیکن خودتان آتش بیار معرکه شدید واهل سنت محترم قشم را به وهابی گری متهم کردید.باید فرداری قیامت پاسخگوی اتهامات سنگین تان به اهل سنت محترم قشم باشدی.مردم شیعه وسنی قشم سالیان وبلکه قرنها با هم زندگی می کردند وهیچگاه مشکلی دراین زمینه نداشته ونخواهند داشت.دست از تفرقه افکنی بردارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۰
۵
۰
شما واقعا بدنبال چی هستید ، آیا این عدالتخواهی است که بدون مستندان آبروی یک مومن را ببرید ! حتی اگر شما مستندات کاملی هم داشتید آیا شما وظیفه داشتید آن را رسانه ای کنید یا اینکه به مراجع ذیصلاح مانند وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه و یا قوه قضاییه بدهید برای اینکه از مجرای قانونی پیگیری شود؟ آیا فکر نمی کنید عمل شما خلاف قانون و شرع و حتی فرمایشات مقام ممعظم رهبری است ؟ حتی وقتی جوابیه قشم را بعد از چند روز زدید بازهم متاسفانه بجای اینکه با آن دلایل محکمی که در جوابیه بود و شمخص بود اصلا و ابدا آقای مو............ حتی اگر آن قراردادها اشتباه بوده ولی وی دخیل در عقد قرارداد نبوده و حتی اگر در همان زمان هم این قراردادها به نفع وهابیون بسته شده غیر از مسئول منطقه آزاد قشم مسئولین امنیتی منطقه نیز مسئول بودند اما شما واقعا مغرضانه و به نظر می رسد بر اساس یک سناریو در صدد حمله به اقای مو........ بودید و حتی با اینکه فهمیده اید خبرتان بجای اینکه موجب بی آبرویی ایشان شود موجب شد شما و سایتتان زیر سوال برود چرا که حتی با علم به اشتباه بودن با لجبازی اصرار بر ادامه اشتباه دارید با اینکه می توانستید با یک عذرخواهی قبول اشتباه کرده و نشان می دادیدآنقدر بزرگ شده اید که در صورت اشتباه ، قبول اشتباه کرده و آن را اعلام می کنید .
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۶
۰
خیلی متاسفم که بعضی افراد برای عقده گشائی وسرد نمودن سرمایه گذاران خوشنام و ارعاب و بر چسب های سوال بر انگیز اقدام می نمایند البته اینا افراد که از تعداد انگشتان دست هم تجاوز نمی کنند برای شهروندان معلوم الحال و شناخته شده هستند و باید مورد پیگرد قرار گیرند .
مریم
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۳:۳۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا متاسفم برای صراط که اسم خودشو هم گذاشته پایگاه خبری..
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام خدمت همه
بايد به همه بگم مثل اينكه در اين جامعه زندگي نميكنيد اگر همه صادقانه كار كنن وضعيت ما نيايد اين طوري باشه.همه به فكر جيب خودشون هستن.
اول جيب خودشونو پر ميكنن بعد جيب اطرافيانشون رو.
واقعيت زندگي.
من به كسي تهمت نميزنم دارم واقعيت جامعه رو ميگم.
به اميد روزي كه همه در اسايش و ارامش زندگي كنيم (آمين)
مدافع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
چرا شركت هاي سني مذهب نوپا وقتي مي خواهند جون بگيرند و به پاي خود وايستاند با بهانه ي وهابيت و دلايل غيرعقلي نابود مي شوند . وهابيت يعني چي شما به موحد كسي كه خداپرسته واقعي هستش ميگين وهابي. خدايا اين شركت را موفق كن به كوري چشم همه حشودان.الهي آمين
مدافع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مديرن صراط نيوز شما ميدانيد كه صاحب اين عكس ايرانيه و از اهالي خود جزيره قشم هست و ميدانيد كه چه خدمات هنگفتي توسط اين اشخاص صورت گرفته است ميتوان به عمران و توسعه فضاهاي آموزشي و خدماتي و ... ولي ما فقط سني بودن آن مي نگريم چون سني هستش به اين ميگن حسادت. كمي بيانديشيد.