۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

خراسان شمالی در تدارک سفر روحانی

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان در تدارک سفر استانی رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید به این خطه است.
کد خبر : ۲۴۳۳۳۶
صراط: سیدعلی اکبر پرویزی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: تاکنون تیم هایی از نهاد ریاست جمهوری برای تدوین برنامه های سفر استانی دولت به این استان سفر کرده و نشست هایی را با مدیران استان داشته اند.

وی اضافه کرد: مدیران خراسان شمالی قبل از سفر رییس جمهوری و هیات دولت رایزنی هایی را با وزرا و معاونان آنان برای کمک بیشتر به این استان داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: ما هم پیشنهادهایی را به دولت می دهیم تا بتوانیم مصوبات تاثیرگذاری را در زمینه توسعه استان داشته باشیم و سفر پربرکتی برای استان رقم بخورد.

پرویزی بدون اشاره به زمان انجام سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان خراسان شمالی گفت: باید زمینه حضور گسترده مردم برای استقبال از رییس جمهوری به استان فراهم شود.

* وعده دروع ندهیم

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر توانایی انجام کاری براساس قانون و یا به علت محدودیت های مالی در قبال مطالبات مردم وجود ندارد، نباید به مدرم وعده دروغ بدهیم.

پرویزی اظهارکرد: مدیران باید محدویت های قانونی و مالی را که برای تحقق برخی از مطالبات بحق مردم وجود دارد صادقانه برای آنها تشریح کنند.

وی اضافه کرد: اگر ما به مردم وعده بدهیم، ولی نتوانیم خواسته آنها را تحقق بخشیم قطعا این وعده های توخالی باعث نارضایی و سلب اعتماد مردم نسبت به مدیران و. بالاتر از آن نظام می شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر تلاش برای تحقق مطالبات مردم در حد توان قانونی و مالی تاکید کرد.

پرویزی با انتقاد از برخی منتقدان دولت یازدهم که کمبودها و نارسایی ها را متوجه دولتمردان می کنند، گفت: اگر امروز ما شاهد برخی کمبودها و مشکلات صنفی از جمله مشکلات معلمان هستیم، این مشکلات مربوط به دولت یازدهم نیست بلکه این کمبودها نتیجه تبعیض در تدوین قوانین است.

وی اضافه کرد: برخی از این معضلات و کمبودها دامنه وسیعی تری از دولت را شامل می شود و در مجموع به حاکمیت بر می گردد که رفع آن نیازمند تلاشی همگانی است.
منبع: ایرنا