۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
تبعات دو-دوی نمایندگان!

چرا رئیس جمهور به جلسه رای اعتماد نیکزاد نرفت؟

در آخرین حضور احمدی نژاد در مجلس که در جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش بود نمایندگان در اقدامی عجیب و دور از انتظار هنگام سخنرانی رئیس جمهور برای اعلام مخالفت با وی فریاد "دو - دو" سر داده و مانع از صحبتهای احمدی نژاد شدند .
کد خبر : ۲۴۳۶۶
"صراط" - صبح امروز رئیس جمهور برای دفاع از صلاحیت و برنامه​های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس نرفت.

در حالی که نیکزاد با همراهی رحیمی و میرتاج​الدینی به مجلس آمد، محمود احمدی​نژاد در همایش سراسری 20 هزار نفری بهبود یافتگان گروه​های همتا به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر حضور یافت و سخنرانی در این مراسم را به حضور در مجلس و دفاع از وزیرش ترجیح داد.

پیش از این هم احمدی​نژاد در روز استیضاح بهبهانی، وزیر سابق راه، به جای حضور در مجلس و دفاع از او، به غرب تهران رفت تا کمربند سبز تهران را افتتاح کند. او در مراسم استیضاح مرحوم کردان هم شرکت نکرد.

اگرچه بهبهانی و کردان در غیاب احمدی​نژاد استیضاح شدند اما نیکزاد با وجود غیبت رئیس​جمهور توانست 205 رای موافق بیاورد و وزارتش در دولت دهم را تمدید کند.
گفتنی است در آخرین حضور احمدی نژاد در مجلس که در جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش بود نمایندگان در اقدامی عجیب و دور از انتظار هنگام سخنرانی رئیس جمهور برای اعلام مخالفت با وی فریاد "دو - دو" سر داده و مانع از صحبتهای احمدی نژاد شدند .
نظرات بینندگان
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۳۰
۱۴
حضور رييس جمهور در مجلس الزامي نيست
بعضي از نمايندگان بي ادب وبي شعوري كه موقع حضور سخنراني رييس جمهور سر و صدا راه مي اندازند .لياقتشان . حضور نيافتن رييس جمهور است
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
الان شما خیلی ادب داری؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چند بار قبلاً هم درخواست كردم ازتون اين مهدي مشهدي هدفش تخريب دكتر هست اما يه جوري مينويسه كه مثلاً ميخواد نشون بده كه طرفدار رئيس جمهوره شما هم يا دارين از بي بصيرتي اين شخص سوء استفاده ميكنين و دكتر رو تخريب ميكنين يا اينكه اين مهدي واقعا آدم شماست !!!
در مجموع اينطور فضاسازي ميشه كه طرفداراي رئيس جمهور مثل ادبيات اين فرد داراي گفتاري بي ادبانه ، بي منطق و ... هستن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد پس شما هم با اين مهدي در عقيده مشترك هستي منتها ادبيات نوشتاري بي ادبانه اونو قبول نداري !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم این محمد سانسورچی دولت های قبل بوده و با استفاده از هر ابزاری قصد سانسور کردن را دارد و احتمالا با جا زدن خود بعنوان طرفدار جناب آقای اح............ قصد دارد طرفداران واقعی دولت محترم را به حاشیه ببرد و البته فرمایشات دستور مآبانه نامبرده به صراط بیانگر این است که احتمالا قبلا در یکی از دولت های دوره های قبل ، وزیر سانسور و خفقان بوده است و یا در دولت های آینده چنین وعده ای به او داده شده .
محمد جان - به قول امیر المومنین نه چندان درشتی کن که از تو بترسند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند. و ظاهراٌ نرمی دولت مداران بعضی اربابان و اصحاب فتنه اصلی را دلیر کرده است . مهدی جان از مجاورت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ، احساسات غیرتمندانه ات را می فهمم . درود بر غیرت و شرفت که در مقابل رفتار بی ادبانه هرکس از هر طیفی که باشد سکوت نمی کنی !
و اما یک موقع ها که تابستانها به زاد و بوم پدری می رویم ، غروب هنگام و درست در مواقع گرگ و میش صدا هائی را می شنویم که کاهاٌ ته دلمان هم خالی می شود - صدای عو ..... عو ... عووووووو - عووووووووو - وقتی می پرسیم این صدای چیست ؟؟؟؟؟ می گویند اینها صدای شغال است که با استشمام بوی غذا به اطراف خانه های مردم می آیند . این صدا ها تا پاسی از شب ادامه دارد - عووووو ...... عوووووو..... عوووووو.... و ما هم ته دلمان می لرزد از این صدا ها . اگر این صدا ها بخواهد ادامه پیدا کند که دل خیلی ها بغیر از ما هم خواهد لرزید .
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد
ببخشيد اقا قلدره.از اين كه شما چند بار از صراط در خواست كردي اما اجابت نشده . من از جانب صراط از شما مرجع عالي قدر عذر خواهي ميكنم.
چند سالته بچه.؟.............................. ياد حكايت گنجشكه افتادم. اخه يك چيزي بگوكه جور در بياد.
بعد از گذشت اينهمه مدت . تو ادعا ميكني هدف من تخريب دولته؟
بس هدف تو چيه؟
همه من و كامنت هام رو ميشناسند
به كوري چشم توي دروغگوي منافق و چابلوس..من طرفدار دولت خدمتگذار هستم
وبه دولتي كه كابوس زياده خواهان و مفت خوران و انحصار طلبان است افتخار ميكنم
تو هم بهتره بري سفره ات رو جاي ديگه باز كني كه اينجا براي تو مناسب نيست
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد با اينكه از نظر اعتقادات سياسي با هم مشترك نيستيم و بنده به جز عشق به ولايت از هيچ جناح و شخص سياسي دلبستگي ندارم اما از نهي از منكر شما بسيار خوشحال شدم و خواهش ميكنم و به همين دليل و با توجه به حضور برخي افراد معلوم الحال در اين كامنت گذاريها !! حديث زير را به شما تقديم مي كنم :

امام على عليه السلام :
مَن أمَرَ بِالمَعروفِ شَدَّ ظَهرُ المُؤمِنِ وَمَن نَهى عَنِ المُنكَرِ أَرغَمَ أَنفَ المُنافِقِ وَأَمِنَ كَيدَهُ؛
هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را به خاك ماليده و از مكر او در امان مى ماند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ممل درسته كه بنده طرفدار آقاي دكتر اح............ بودم و هستم و البته در مورد مسائل اخير ايشان حرفهايي دارم كه قصد ندارم الان آنها را بيان كنم ، اما شما فقط به كامنتهاي خجالت آور اين دو نفر معلوم الحال هوچي گر بالا توجه نكنين و فكر نكنين همه طرفداراي دكتر آدماي بي منطق و بي ادب و بي فرهنگ هستن ! خيلي از عزيزان هستن كه داراي تفكرات انقلابي اسلامي و ولايي هستن و البته داراي سواد و اطلاعات لازمه نيز مي باشن و فقط همينطور دهانشونو باز نمي كنن تا هرچي دهانشون هست بيرون بياد .... آخه اين دهان هم حرمت داره ... محل بيان اذكار و تسبيحات هست ... محل بيان الفاظ قرآني هست ، درست نيست همينطوري در مورد هر موضوع نامربوطي صحبت كرد ، آخه درست نيست همچون تويي كه اصلاً سر از مسائل سياسي و افكار و اعتقادات ديني در نمياره به راحتي در مسائل مختلف ورود كنه و از موضع قلدري و تكبر و ................... و ............. و ... با مردم مباحثه كنه !!
علي ايحال ضمن احترام به آرا و عقايد ديگران ، از همه عزيزان بعنوان يه طرفدار شعارهاي ولايتمداري و انقلابي دكتر اح......... خواهش ميكنم همه رو به چشم آدماي متحجر و بي منطقي كه بعضاً در اين سايت مطلب كه نه ! هوچي گري ميكنن نگاه نكنين. ممنونم
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلا هم چند بار گفته بودم الان هم میگم یکی رو با مشخصات مهران آزادپی توو جاده چالوس برای امر خطیر دامداری احتیاج دارم ، البته اگه این پیشنهاد منو حمل بر بی احترامی نمیکنن چون میتونن توو صحرا کمی تفکر هم بکنن
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
مخاطبين محترم.
به كامنت اوليه من نگاه كنيد . من در مورد عدم حضور رييس جمهور محترم صحبت كردم.
اما به جوابهاي متحجرين دين نما هم نگاه كنيد ببينيد .كدام يك مرتبط با كامنت من است .
همانطور كه ميبينيد مدعيان دروغين دين و امام در اتهام زدم وانتشار كامنت كيلومتري از يكديگر سبقت ميگيرند.
البته بنده با اطمينان قلب صحبت ميكنم و تعداد نظرات مثبت ومنفي خود گوياي همه چي هست.
اما مخاطبان محترم همانطور كه ميدانيد. زياده خواهان و انحصار طلبان بعد از گذشت چندين ماه اتهام به دولت خدمتگذار .اين بار . تمام هنر و استعداد ناب شان را در كامنت هايشان به كار گرفته اند. اما بايد بدانند كه به كوري چشم مدعيان دروغين دين و اسلام و غارتگران ذهن مردم.. دولت خدمتگذار مثل هميشه بايدار و محبوب خواهد ماند.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق و طرفداران نفاق

اللهم عجل لولیک الفرج ،
عشق میرحسین و اح ......
|
Iran (Islamic Republic of)
میتی مشدی زرشک
ضد میتی
|
Iran (Islamic Republic of)
میتی تو فکتو ببندی سنگینتری
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد..
جناب ........... . اگه عرضه نداري نظر بدي.
لطفا توكامنت هاي ديگران لجن براكني نكن
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی اینجا عرصه بحث و تبادل آرا هست ، متاسفانه فقط شما دستت و زبانت کار میکنه و احساساتت ! به جای اینکه با منطق و استدلال حقانیت اح ..... رو ثابت کنی میای و به همه فحش میدی ، جواب هیچ سوالی رو نمیدی و فقط میگی زنده باد محبوبترین جهان ....
ضمن اینکه بدون که در لیچار بار کردن دست بالا دست بسیاره حرمت نگهدار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دشمن ضد ولایت فقیه میدونی با چه کسی و با چه لحنی داری صحبت می کنی ؟
اون این لحن صحبت کردن رو نمیفهمه ؟ تنها زبانی که ازش سر درمیاره زبان فحش و بی ادبی هست ! تو بگو اینهمه کامنتهاشو نگاه کردی 2 کلمه حرف حساب تووش دیدی ؟ مگه میشه به زور به مردم گفت اح ....... عدالت محوره ؟ یا ..........؟ باید جواب شبهات رو داد تا مردم به حرف تو ایمان بیارن !
مثلا کسی که حالا معلوم شده که رفیقشه (ها..........) و زمان مناظره ها اینهمه بهش گیر داد چرا سیاستهاش با اون اینقدر نزدیک شده ؟ چرا خودش که اینهمه از فساد اعلام بیزاری میکرد ، خودش و اطرافیاش همه پول مملکت رو در راستای سوء استفاده های جریان منحرفشون دارن استفاده میکنن ؟ برنامه های کیش و سمگا و ..........؟ دروغ ولایتمداری به مردم چی بود و قهر 11 روزه ش از ولایت چی بود ؟
لذا این شبهه که تیم اح ........... و موسوی و ها ....... و خاتمی و کروبی یه تیم واحد فکری هستن منتها بطور مستقل عمل می کنن به واقعیت تبدیل شده ...... اونم با محوریت ضدیت با ولایت فقیه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به دشمن ضد ولايت فقيه.
بي خودي شلوغ نكن
برادر جان مگه شما از من سوال كردي كه من بهت جواب ندادم.؟لطفا كمي انصاف داشته باش . در همين فسمت ببين كه من يك كامنت دادم .اما همين محمد رفيق شما كه دعوي رو شروع كرد بارها به من توهين كرده كه من هم جواب دادم.
بنابراين لطفا شما دخالت نكن .ديگران خودشون زبون دارند.
گرچه كه من ميدونم .كه شماها براي كمك به همديگه چاره ايي جز فرافكني نداريد
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
اي مهدي بي ادب بي سواد همه كه دارن با زبونشون به ............ بودن تو اذعان مي كنن ! قبول نداري ؟ با اون هم جناحي خودتون هم سازش ندارين هر چند اون محمد تورو ادم صراط ميدونه ...
ببندي اون دهنتو فضاي رسانه اي قشنگ تر ميشه .............
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام چالوسي يا چابلوسي.
مخاطبين محترم . دقت كنيد . كامنت يكي از متحجرين دين نما را عينا مي اورم.كه من رو بي ادب و بي سواد خوانده .حالا به كامنت خودش نگاه كنيد. اي مهدي بي ادب بي سواد همه كه دارن با زبونشون به ............ بودن تو اذعان مي كنن ! قبول نداري ؟ با اون هم جناحي خودتون هم سازش ندارين هر چند اون محمد تورو ادم صراط ميدونه ...
ببندي اون دهنتو فضاي رسانه اي قشنگ تر ميشه .............
برو دروغگو لجن براكني نكن. كه بيش همه رسوا شدي . .نكنه كه مثل امريكا كه به خودش ميگه جامعه جهاني . توي متحجر بي دين و رفقا ت . به خودتون ميگيد همه.
بروكه چيزي اينجا گيرت نميياد. ضمنا يكنگاه هم به نظرات مثبت ومنفي بكن تا بيشتر بسوزي
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اوووووه راستش برين صحبتهاي بق .... رو در مطلب " من اصلا در اين باغ‌ها نيستم ! " رو بخونين ! افاضات حيوونكي ميتي دقيقا مثل همون بق ..... هست !! جالب انگيزناك !!
غلام (جاده چالوس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي ! صحبتهاي من بي احترامي نيست ، چون بي احترامي عبارتست از دادن يك كلمه ناروا و ناحق به يه فرد هست اما چيزايي كه من نسبت به تو نوشتم با توجه به شناخت بنده از تفكراتت ، جزء واقعيات و بديهيات هست ....
يعني واقعا تو هم بي ادب و هم بي سواد هستي ، اون چند كلمه رو هم خودم سانسور كردم و منظورم اين بود كه بي عقل هستي !!

اما اينكه ميگم تو بي ادبي بخاطر بيان اين الفاظ ناحق از دهن توئه : غلام چالوسي يا چابلوسي.
متحجرين دين نما برو دروغگو لجن براكني نكن. رسوا شدي . توي متحجر بي دين و رفقا ت ... بيشتر بسوزي ...اقا قلدره ...به كوري چشم توي دروغگوي منافق و چابلوس ....من طرفدار دولت زياده خواهان و مفت خوران و انحصار طلبان ! خدمتگذار هستم ! ...به كوري چشم مدعيان دروغين دين و اسلام و غارتگران ذهن مردم ....دشمن ضد ولايت فقيه.
بي خودي شلوغ نكن ...

لذا اينكه ميگم بي ادب و بيسواد هستي يه امر واقعي هست كه تو عملا اينو ثابت كردي كه نميتوني جواب منطقي در مورد انحرافات اح ...... بدي ولي ميخواي با بي ادبي و در حالي كه فاقد اطلاعات و علم مورد نياز هستي ، جبران عدم توان پاسخگويي به شبهات رو بكني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۷
۰
نمايندگان به فكر مصالح نظام نيستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۱۱
۳
تف به روی نمایندگان ........... ...پول پرست قدرت طلب بی مسولیت
امین زنده به عشق ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
و همچنین تف به آدمای بی غیرت و بی دین شمر مسلکی که جلوی فرزند حضرت زهرا وایسادن از اون اولیش که ................... باشه تا آخریش که آقای ....................... باشه !!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستانه پیش میریم"""
نه من تعصبی برخورد میکنم....نه تو روی هوا حرف بزن""
__________________________
ماشاءالله ادب رو قورت دادید....و به خادم ملت ...توهین هایی بس ناروا زدید""
متنفرم از کسانی که خود را پشت دین مخفی میکند...و از آن برای حمله علیه رییس جمهور انقلابی استفاده میکنند""
متنفرم از متحجرین دین نما.....که خود را حزب اللهی و پیرو خط رهبر میخوانند....اما از رهبر جلوتر میزنند......و از سخن ایشان تفسیر به رای میکنند"""
متنفرم از کسانی که خود را اصولگرا می نامند""و چه عمدی چه سهوی آب در آسیاب دشمن میریزند""
_______________________
برادر من.....آدم بی غیرت کسی بود که بدنبال حاکم کردن اندیشه سکولار بر جامعه بود""
شمر مسلکی کسی بود که فکر میکرد مالک انقلاب است""
چطور به خود اجازه هتک حرمت به شخصی مردمی و ولایتی میدهید؟؟؟؟؟؟؟
فردا. باید جواب بدیا؟؟؟؟؟
____________________________
اح............ دلاور تعلل های نابجایی داشت....که نباید میداشت""""2 تعلل ایشان گناه کوچکی نیست""قبول دارم""البته اینها را من از چشم اطرافیان ایشان می بینم"""
ولی شایسته نیست ایشان را هم تراز....کسی مثل سلطان فتنه گران کنیم""
وقتی رهبری عزیز.....اح.......... دلاور را به خود نزدیک میداند...و از ایشان حمایت میکند"""چطور به خود اجازه توهین به ایشان را میدهید""
آیا این کار شما معنای ولایتمداری میدهد؟؟؟؟؟
__________________________
تا زمانی که اح........ دلاور مسیر انقلاب را ادامه دهد و از این مسیر انحراف قابل توجه ای نداشته باشد((این رو بخاطر نزدیکان ایشان ذکر کردم)) و رهبری گرانقدر از ایشان حمایت کند""ما هم به پیروی از رهبر...از رییس جمهور شجاع و مردمی حمایت میکنیم و به جیره خوران سلطان فتنه گران(لعنت الله علیه) اجازه آلوده کردن فضای مجازی رو نمیدهیم""
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خودت میدونی داری چه کار میکنی؟؟؟؟؟

چرا نام احمدی دلاور رو سانسور میکنی؟؟؟؟؟آخه چه دلیلی داری؟؟
_________________________________
اگر کسی قصد اهانت داشت.....حق رو به شما میدهم که نام رو سانسور کنی""
ولی چرا نام احمدی دلاور رو برش میزنی؟؟؟؟؟
_________________________________
امیدوارم دلیلت رو بگی"""""
وگرنه اگه بخواهی نام احمدی دلاور رو حداقل توی کامنت من سانسور کنی"""من هم همانند علی از تنکابن ......آخرین بارم خواهد بود که به این سایت سر میزنم وکامنت میذارم""
_________________________________
اگه دلیلی داری ...آماده شنیدن یا بهتر بگم دیدنش هستم""چون واقعا مزحک است این اقدام""
دلیلی نداره""مگه من توهین میکنم که سانسور میکنی اسم ایشان رو؟؟؟
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
اح ...... رئیس و پروژه تکمیل شده مش ... و ها .... و خاتمی و موسوی هست
امین عشق ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که از نظر عیار و غلظت فتنه محبوب شما روی بقیه رو سفید کرده ....!!! بنظرم واقعا جا داره این فرد رئیس ها ...... و کروبی و موسوی باشه .... برجوری تووو زرد بود و ما بی خبر بودیم ....

چیه امین ؟ چیزی بهت میماسه انگار
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر امین احمدی دلاور مزحک !! نه مضحک
جن کش
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق است ولایت .... مرگ بر دشمنان ولایت اعم از چپ و راست و همچنین جریان اجق وجق مورد حمایت امین زنده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا ممنون"""""
هرچه از دوست رسد نیکوست""
منتها اون حرف در کیبورد من موجود نیست...یعنی بود""ولی حالا نیست""
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۹
آخه مجلسيان حالشو گرفتند . البته بحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۹
۱
بايد از ايشان دلجويي شود كمي منصفانه فكر كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۸
۲
مجلس در سال آخرش بر بي آبرويش افزود
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من که اگر این مدت باقی مانده را هم مثل مدتی که گذشته تعطیل کنند و به مسافرت روند از این بی آبروئی بهتر است - مردم اسامی این نمایندگان را به خوبی به خاطر خواهند سپرد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۳
۱
چون عمل کوچه بازاری نمایندگان دل طر فدارانش را به درد آورد . روز دو دو و هو هو مردم هم می رسه ( اگر نظر گزنده است انتشار ندهید )
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۲
اگه میرفت اینم رای نمی آورد،به هر حال یه تلنگر به رئیس جمهور اونم از طرف مجلس خوبه بعضی وقتا!!!!
امیرعلی
|
United States of America
|
۱۶:۴۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۵
2222222222222222222222222222222222222222222222222222222
مهدي از مشهد
|
United States of America
ببخشيد اقاي عقده دو. از همجنس باز هاي امريكا چه خبر؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۱
يه دفعه خودش كنترل كرد اگه ايندفعه مي رفت مجبور مي شد اون چيزي كه لايق نماينده هاست بهشون بگه اونوقت دوباره مي شد ضد ولايت فقيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۱
۱
چون همنشینی با اون جونای پاک با ارزش تر از همکلامی با نمایندگان بی .. بی ...بی ...است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۲
۱
حتما باید از رهبری به خاطر توهین به رئیس جمهور تذکر می گرفتید تا بفهمید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۲
اینبار باید در مجلس ................. را هو هو کنند
مسيح
|
Netherlands
|
۲۲:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۳
اين عملكرد بالا به پايين رئيس جمهور نسبت به وزراي محترم و در اخر عدم حمايت، عزل و نصب هاي عجيب و غريب و ... و اخر سر بهانه جويي و توجيه هاي عجيب براي بركناري از طرف دولت و يا استيضاح نشون دهنده شجاعت و باج ندادن نيست ،‌نشون دهنده ي عدم قبول مسئوليت و معرفت هست...
هموطن
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۱
۲
وقتی در مجلس که مظهر دموکراسی است به رییس جمهور اجازه حرف زدن نمی دهند چه انتظاری از ایشان است که در جلسه حاضر شوند و دو دو نمایندگان را بشنوند ( زنده باد مخالف من)
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۳:۳۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۲
حاج آقا شما که شعور و ادب سیاسی نداری لطفا حرف نزن...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۱
نه توروخدابااون گندکاری که نمایندگان راه انداختندانتظارداشتیدرئیس جمهوربرن مجلس؟
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱
۱
چون مجلسیان لیاقت حضورمنتخب میلیونی ملت راندارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۴
3 وزارت خونه بی وزیر 50 سفارت بی سفیر یعنی چی؟؟؟ حقشه بجای دو دو
هوووووووووووووووو بگن
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
حناب ناشناس.
اولا. هو هو كردن مال جنگله نه مجلس .گرچه كه لياقت بعضي از نماينده ها همون جنگله
دوما.دروغ نگو . تمام وزارت خونه ها يا وزير دارند يا سربرست .
هيچ وزارت خونه بدون سربرست نداريم.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز فکر کردن به توهین رو کنار بذارین چون همینکه نفاق اینا مشخص شده تا 7 پشت آقای .............. تازه اگه ولایتمدار واقعی باشن با شرمساری میگن پدر بزرگ ما آقای .......... بود ، شرمساری از بابت دروغ و تقابل با ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۵
۱
بعضی از نمایندگان واقعا حال به هم زن هستند.
مهدي از بيرجند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۲
از بي عقلي نمايندگان دو دو كننده است بنظرم اونا ديگه .........ند
رامين إز كرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۳
۰
بدترين مجلس تمام ادوار يه نمونش تلاش براي انحصاري كردن مجلس
سیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۲
اح........... لیاقتش همین است 0آخه خودکرده را تدبیر نیست. نمایندگان مجلس هم ادب از اح.................. آموخته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۰
شما چقدر مودبید
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
تمام حرمتها داره شکسته میشه..
این اقا رئیس جمهور این کشوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کودتاگره
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۲
۰
مجلس بیشنر شبیه .......... است حضور رئیس جمهور در آن توهین به ارای ملت است افرین بر شعور دکتر بادمه در همابش ییست سال قانونگذاری هم شرکنت نکرد بعدها رهبری این حرکت را تلویحا تایید کرد
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۱
۱
بره چی بره بین یه مشت ............. و .............؟!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۵
۲
به كوري چشم انحصار طلبان و زياده خواهان
اح............ به دليل دفاع از ارمانهاي امام وشهدا و احياي گفتمان انقلاب . هميشه براي تمام مسلمانان ازادي خواه جهان عزيز است.
و دو دو يا ............. كردن عده ايي ............ صفت بي خاصيت. نميتواند از محبوبيت ايشان كم كند
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان مح......... ...................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نام احمدی دلاور رو سانسور نکن""
_________________________________
اگه یه بار دیگه نام احمدی دلاور رو توی کامنتم ...سانسور کنی...برخلاف میلم مجبورم عادت همیشگی سر زدن به صراط رو به کلی ترک کنم
________________________________

به کوری دو چشم دم قیچی شده ها""
زنده باد محبوب ترین رییس جمهور جهان=دکتر محمود احمدی نژاد
_________________________________
امشب براش اسپند دود میکنم.......تا چشم همه اون کسانیکه چشم دیدنش رو ندارند.. از کاسه در بیاد...ایشالله""
________________________________
ضد میتی
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
وای خدا هفت هشت نفری 4 5 بار بلند بلند کامنت امین رو قرائت کرده و دسته جمعی به کامنت این امین دلاور خندیدیم !!! خیلی باحال بود .....
دشمنان ولایت به زباله دانی تاریخ می روند و اح ......... از سرنوشت رفقای خود ها ...... خاتمی و موسوی و کروبی عبرت نگرفته است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
داش غلام......من به کامنتات نمیخندم...ولی کلی افسوس میخورم...از کامنت های تو و دوستات"""

از حزب باد...خارج بشید"""
اگه کسی مخالف باج دادن به شماست.....او را نکوبید""
________________________________
اینو بدونید به دعای گربه سیاه بارون نمیاد"""
ضد ميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي ! اه اه
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
بعضي نماينده هاي ............. عمال ها............. رف............ هستند كه در شهر خودشان بالاي ده هزار راي ندارند كه اونهم با چلو كباب و پتو روغن و وعده وعيد هاي واهي بدست آوردند حالا براي اح............ 24 ميليوني شاخ بشاخ مي شوند .يا اينكه تحت تاثير عوامل و عناصر فتنه قرار گرفتند .
اينها كه سوادشون بزور به ليسانس ميرسه دنبال اين هستندكه قانون اساسي را هم دور بزنند و مجددا" كانديد بشوند براي موكلينشون متاسفم .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
جای تاسفه والله همه سوراخ دعا راگم کرده اند هم رییس جمهور هم مجلسیان اعمال هیچکدام در شان جمهوری اسلامی و این ملت شریف که با صداقت به انها رای داده اند نیست باید از خودشان خجالت بکشند و اینهمه بی حرمتی به این ملت با وفا نکنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۰
۱
۰
مجلس در راس امور است حتی اگر نماینده ها بی ادب باشند و مثل لشکر عمر سعد با سرو صدا اجازه ندهند صدای حقی به گوش برسد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
جناب صرا ط سوال دارم
در همين صفحه سايت من دوبار از كلمه هم جنس باز استفاره كردم .
يكي براي جواب به كامنت امير علي با برچم امريكا و ديگريدر جواب به كامنت مهدي از مشهد و براي ضد ميتي كه البته ضد .. نوشتم
چرا سانسور شد؟
چرا فقط يكبار ان سانسور شد؟
مگه سانسور كردن هم شده كيلويي و سليقه ايي
لطفا جواب بديد.
مدیر پایگاه با سلام
بادر عزیز بین اینکه شما این کلمه را به یک هموطن نسبت بدهید یا به مردم آمریکا تفاوت از زمین تا آسمان است
ضد ميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي !! لقب ك ......... برازنده خودته !
عملكرد .......... وارت هم كه بدون داشتن سواد و .................. صحنه يه رسانه رو تبديل به عرصه اي براي كل كل كردن شعبون وار كردي ، دليلي براي تاييد قطعي اين قضيه هست ، نه كسي مثل من كه به جز عشق به مقام عظماي ولايت ، اندازه پشيزي براي اح ....... و ها ........ و خاتمي و موسوي ارزش قائل نيستم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
مردم جواب این نمایندکان را خواهند