۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

آیا با تغییر ترکیب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای موافقید؟

به نظر شما آیا تغییر ترکیب تیم مذاکره کننده می تواند کشورمان را به سمت یک توافق خوب، هدایت کند؟ اگر پاسخ مثبت است، تغییرات باید در چه سطح و حجمی باشد؟ نظر و پیشنهاد خود را در این زمینه بنویسید.
کد خبر : ۲۴۳۷۲۷
صراط: ضرب الاجل تعیین شده برای توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 5+1 رو به پایان است و نشانه های چندان امیدوارکننده ای از حصول توافق خوب، وجود ندارد.

در این میان، آنچه بیش از سایر موضوعات برجسته شده، احتمال تمدید چندباره این ضرب الاجل است. دیپلمات های کشورمان به طور تلویحی اعلام کرده اند که با این تصمیم موافقند و از سوی دیگر، غربی ها نیز واکنش منفی ای به این موضوع نشان نداده اند.

چنین اتفاقی، مذاکرات را برای چندمین بار، در دور باطل "مذاکره برای مذاکره" قرار خواهد داد و عملا ناکارآمدی تیم مذاکره کننده را گوشزد خواهد کرد.

به نظر شما آیا تغییر ترکیب تیم مذاکره کننده می تواند کشورمان را به سمت یک توافق خوب، هدایت کند؟ آیا چنین کاری مفید است یا خیر؟

اگر پاسخ مثبت است، تغییرات باید در چه سطح و حجمی باشد؟ آیا بازگشت پرونده به شورای عالی امنیت ملی را می توان یکی از گزینه ها در نظر گرفت؟ خروج پرونده از وزارت خارجه و تشکیل تیم جدیدی برای ادامه مذاکرات چطور؟

اگر خروج پرونده از وزارت خارجه را مفید نمی دانید، با تغییر ترکیب مذاکره کنندگان و باقی ماندن زیر نظر وزارت خارجه موافقید؟ مثلا تغییر راس تیم مذاکره کننده یا کم و اضافه شدن برخی اعضای آن؟ نظر و پیشنهاد خود را در این زمینه بنویسید.
نظرات بینندگان
مهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۱۳۹
۴۴
... شو صراط بی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما خیلی دوست داریم که تیم فعلی با همین روند بکارشون ادامه بدهند تا 2 سال آینده با لغو نشدن تحریمها این طرز تفکر که حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان و ژنو و نیویورک است برای همیشه از بین برود و عاشقان کدخدا رسوای عام و خاص شوند .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اللهم اهدنا صراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لظّالّین
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
ذات این مذاکره مفسده است.امااین تیم بایدبمانندتا...... تافردا ... دیگری نیایدوشعارعوامفریبانه بدهد...
نازی جوووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
من یه ارنج خوب کردم برای تیم هسته ای اگه قراره تعویض انجام بشه فقط نمیدونم قبول کنن یا نه!!
به نظرم از اقای احمدی نژاد بعنوان وزنه اصلی مذاکرات + اقای سعید جلیلی بعنوان عضو بعدی +اقای حاج حسین شریعتمداری بعنوان نفر بعدی + ایت الله علم الهدی هم اگر قبول زحمت کنن و همراه این تیم هسته ای برن یک توافق خوب خوب خوب صورت خواهد پذیرفت!!!
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من با تغییر دولت موافقم
امین نجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۴۱
۱۱۷
ابتدا باید عرض کنم مذاکرات باید متوقف شود.و باید ابتدا مسائل داخلی از جمله اقتصاد/شفاف سازی و توانمند کردن فضای کسب و کار /هدفمندکردن و مدیریت صحیح بخش کشاورزی و صنعت /و از همه مهمتر مبارزه جدی نه تشریفاتی با مفاسد اقتصادی و اداری را باید حل کرد. سپس با قدرت چانه زنی بیشتر سر میز مذاکرات بنشینیم.و تمدیدمذاکرات ضربه شدیدی به اقتصاد کشور و معیشت مردم زده و به صلاح کشور نیست.ودر مورد تیم مذاکره کننده یک تیم صادق تر و متعهد تر باید آن را ادامه دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سمعا و طاعتا. منتظر فرمایش شما بودیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.......... امین
شما که سواد دیپلماتیک نداری لطفا سکوت کن .مطمئن باش نمی گیم لالی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۲۰:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۷۸
۲۳
ترکیب تیم جدید مذاکره کننده:

حسین شر...شج...ط...

آی حال میده !!!
موگرینی جون هم هست !!!
ناشناس
|
United States of America
دوستان دلواپسان از این میترسند که ظریف در دوره بعد روحانی یا رییس جمهور بشود یا رییس مجلس .چشماشون از کاسه در میاد
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۴۱
۷۷
به مرگ گرفته اند که به تب راضی بشیم .کجای کارید هسته ای کن فیکون شد اونوقت دارید سر بازرسی نظامی حساس میشید که آقایون جرات امضای همچین بندی رو ندارند؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۱۵۴
۵۷
خیر فقط ظریف!!! محمد جواد ظریف دیپلمات بی حریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تنها تیم هسته ای بلکه دولت 11 باید عوض بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر رضا .فقط ظریف .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۷۵
۲۶
از این لحظه به بعد شما ...ها به خیال خودتون مثلا"خواب راختو از نیم مذاکره کننده گرفتین خخخخخخخخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۹۴
۳۵
ای دیپلمات هسته ای میدانم
دل جز به خدا نبسته ای میدانم
سهل است گزینه های دشمن اما از طعنه دوست خسته ای میدانم
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ای دیپلمات هسته ای میدانم
دل به کدخدا نسته ای میدانم
سهل است برایت دوستی با دشمن اما
از دادن امتیازات زیاد خسته ای میدانم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ابلهانه ترین جواب ممکنو دادی ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
باز من اومدم این محسن کژ اندیش و اهریمن صفت اینجاست. اخه به دوستای از همه طلبکار خودتم یه چیزی بگو. دهنت فقط واسه ما وازه ! :)
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
۱۰۰
۲۶
بله -باید برادر حسین - رسایی- کوچک اف- جلیلی و بقیعه عماریون بیان سرمربی هم دن کرلئونه
jj ococha
|
Iran (Islamic Republic of)
مسول تدارکات هم برد بیت و اولیای محترمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ براسراییل نجس و دوستای نجس ترش
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۶۹
۲۷
خیر.به هیچ وجه
میم میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۴۷
۲۰
خیر، مفید نیست. علی‌القاعده تغییر اساسی ترکیب تیم مذاکره‌کننده در این مقطع، مثل آن است که ادامۀ ساخت یک اتوبان نیمه‌کاره را به تیم دیگری بسپاریم که اساساً اعتقادی به مسیر تعیین‌شده برای ساخت اتوبان توسط تیم قبلی نداشته است.
مسعود ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۲۳
۴۲
یا تغییر ترکیب یا حداقل تغییر رویکرد تیم فعلی واجب است. وقتی کار به نفع ایران جلو نمیره یعنی ی جای کار میلنگه و باید در یک قسمت آن تغییر ایجاد بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا ترکیب اون گروه جلیلی رو عوض نکردید که 8 سال غربیها رو موعظه کرد و عنقریب بود که اشتون به اسلام ایمان بیاره و ی قدم واسه هسته ای ورنداشت و 6 تا قطعنامه صادر کردن که میلیارد ها دلار به ضرر ایران تموم شد ، اگه کشورمون قانون داشت باید احمدی نژاد و جلیلی و مسببان این ضرر ها رو به دادگاه میکشیدیم ولی متاسفانه الان دارن واسه دور بعدی آماده میشن
متوسلیان رفیق فاب امین
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۵۱
۱۸
تغییر تیم مذاکره کننده
اولاً : هیچ تاثیری بر مذاکرات ندارد چرا که نگرش روحانی و ظریف بر آن حاکم است
ثانیاً : درد دلواپسان(خودعمارپنداران) دوا نخواهد شد!
شکوفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۶۷
۳۲
بله حتما با آمدن جلیلی حتما کشور نابود خواهد شد و این تغییر بسیار مهمی خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با اطمینان میتوان گفت اگر دکتر جلیلی رئیس جمهور شده بود با اجرای اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و کسب و کار امروز به مراتب وضعیت بهتری داشتیم و معضل بیکاری و رکود و تورم حل شده بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر گرامی تصمیم گیری کلان کشور به دست یک نفر نیست بیشتر دقت کنیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر هوش شما
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عقلتو به کار بنداز مگه با چند خط کلی گویی بی سر وته که یه پارامتر و فرمول هم توش نیست میشه اقتصاد یه کشور 75 میلیونی رو از نفت جدا کرد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر احمدی نژاد توانست موانع تولید کسب و کار را بردارد و مشکل تورم و بیکاری را حل کند قطعا جلیلی هم می توانست.
حسین دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۴۰
۲۱
سلام
موافق نیستم و فکر میکنم این تیم باید تا آخر بماند و ثمره کارشون ( اعتماد به دشمن ) رو ببینیم ...
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۲۶
۱۹
بعید میدونم صراط جان با یکی دو تا تغییر مشی کلی تیم تغییر بکنه!
واقعیت اینه که اشتباه 82 دوباره در 92 تکرار شد و متاسفانه دوباره همون مسیر غلط ادامه داده شد!!!!!
افسوس و 100 افسوس برای اون همه زحماتی که تو دولتهای نهم و دهم برای انرژی هسته ای کشیده شد و امثال احمدی روشن ها به خاطرش همه چیز دادند!!!!!!
به نظر من بدترین اتفاق ممکن تمدید مذاکراته!شاید بگید در هر صورت از توافق بد که بهتره.ولی متاسفانه اون چه که از کار افتاده تاسیسات با ارزش هسته ای ماست!!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۴۴
۱۷
بله تغییر!!!!
ما خواستار بازگشت مجدد سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده ی قوی و پربار ایشان هستیم!!
حتی اعضای ۵+۱ هم دلشون برای تیم قبلی تنگ شده!!
اونا هم مثل ما دلشون برای انشا نویسی و انشا خوانی تنگ شده است!
صراط خیلی باحالی..هر وقت میام تو سایتت روحم از این رو به اون رو میشه!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۵۲
۱۷
خسارتی که انرژی هسته ای به اقتصاد مملکت زده جنگ 8 ساله نزد
محسن
|
United States of America
|
۱۰:۴۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۴۸
۲۰
من نمیدونم این چند تا سایت .............. چرا خودشونو برابر با ملت ایران میدونن؟؟؟
مشرق-تسنیم-رجا-صراط-فارس
محسن
|
United States of America
لازم نبود سانسور کنی همه میدونن شما ........... هستین خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
United States of America
جالبه همیشه . نظرها رو سانسور میکنه .ولی همیشه تعداد مخالفان نظراتشون بیشتره تا موافقاشون .اخر یه بلایی سرشون میاد از حرص
باران
|
United States of America
94 معلوم میشه کی میسوزه
ناشناس
|
United States of America
به سایت دولت بهار یه سر بزنید تا زیادی توهم ورتون نداره باز کار دست کشور بدید ناشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۳
۲۴
اگر چه روند فعلی مذاکرات به ضرر صنعت هسته ای ایران میباشد اما این تیم باید بکار خود ادامه بدهد تا نتیجه خوش بینی به امریکا مشخص شود و عاشقان کدخدا با لغو نشدن تحریمها رسوا شوند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۲۷
۱۱
واقعا میبینید تو سایت تندرو خودتون هم غریب افتادید؟یه نگاهی به نظرات بندازید.میبینید که وقتی میگند شما و امثال شماها که فقط و فقط چسبسدند به منافع خودشون در اقلیت مطلق هستید یعنی چی؟امیدوارم خدا شماها رو هم به راه راست برگردونه. راهی که شماها میروید حتما خیانت به این ملت هست آقایون صراط.
رضا
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۳
۲۸
بلی به شزطی که روحانی هم جایش به فرد مستکبر ستیز بدهد چون ایشان عاشق کد خدا یی شده است که خود ساخته است
دلواپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۲۴
۸
کریمی قدسی را به جای ظریف انتخاب نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۳۱
۱۷
خير اصلا اين تيم بهترين تيم مذاكره كننده هستند خداوند انها را ياري فرمايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشکاندن ریشه فناوری هسته ای و بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان و تشدید تحریمها و گستاخ تر و پرروتر شدن امریکایی ها دستاورد این تیم است !
فرزین
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۰
۱۸
تیم مذاکره کننده بای بند به خطوط قرمز نظام نیست یا تیم تعویض ویا مذا کرات با این تیم متوقف شود
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۲
۱
بهتره برای پیش نیومدن حرف وحدیث این گروه مذاکراتو ادامه بدن تا نتیجه کارو همه ببینن.
علی
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۴
۹
تغیر لازم نیست به شرطی که در راستای نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم نمودن حرکت کنند و به خط قرمزها توجه نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۵
۳
مو ضوع تغییر تیم مذاکره کننده یا افراد نیست بلکه پافشاری براصول وحقوق مردم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۹
۴
صراط .. شو...
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۱۱
۵
اگربعضي ازسايت هاكه تعدادشان انگشت شماراست .دست ازشيطنت بردارندتيم ديپلمات موجودكارشان راخيلي خوب انجام خواهدداد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۲۱
۸
صراط آخه کی به چرندیات تو اهمیت میده ؟!
مذاکره شونده
|
Australia
|
۱۷:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۵
۱۰
سلام.به نظر من باید مسئولیت به شورای عالی امنیت ملی داده شود.درسته که باید به بن بست رسیدن مذاکرات برای کسانی که هنوز هم خوابند و این حقارت و بن بست رو نمی بینند، روشن شوند.
اما تا همین جا هم کشور خیلی خسارت دیده و باید سریع تر مسئولیت مذاکرات واگذار شود.
ألیس الصبح بقریب(( صبح نزدیک است)) طرفداران متعصب دولت منتظر باشید که إنا منتظرون
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۶
۷
سلام ، کارنامه تیم مذاکره کننده بیانگر اینکه هیج خبری نیست و اگر هم باشه ضررش بیشتر از منافع که ملت می رسه و این ضرر هم در دراز مدت نشان می ده و در تاریخ هم ثبت خواهد شد و آیندگان از این توافق مثل عهدنامه ترکمنچای به بدی یاد خواهند کرد به نظرم هر چی سریعتر تا به روز یمن و عراق نیفتادیم تیم مذاکره کننده عوض بشه بهتره
حجازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
۷
۱۰
بله.جای خالی حسین فریدون وزیباکلام خالی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۵
۱۰
آری
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۱۷
۱۰
مطمئن باشید اگر آقای ظریف با اختیارات کامل راهی مذاکرات میشد تا حالا مذاکرات با نتایج بسیار خوبی تموم شده بود...
اگر دلواپسان، اگر کاسبان تحریم ، اگر ..... سنگ اندازی نمیکردن تا حالا مردم یه نفس راحت کشیده بودن
همواره و در همه حال در این شرایط میبایست منافع مردم و غرور مردم مد نظر قرار گیرد ...
برآورد هزینه و فایده تو موضوع هسته ای همه چیز رو مشخص میکنه ..... چی دادیم و چی گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۳
۳
می توان دو موضوع را مطرح کرد و از دو جنبه دید.
1- در داخل کشور
اگر تغییر صورت بگیرد با افکار مختلف می توان به نتایج جدید رسید مثل دولت قبلی که دیپلماسی خارجی ما عملکرد منفی داشت
با ورود دولت جدید دید ها و فکر ها تغییر کرد طرف مقابل نیز نرمش بخرج داد
((البته این رو هم بگم توی هیچ جای دنیا نمی شود اگر چیزی را طالب باشد بدونه دادن امکاناتی بدست بیاورید)) یعنی اینکه در قبال این مسئله نسبتا مهم اخبار تازه ایران باید یک سری نرمشها نیز ما باید داشته باشیم. الا این نرمش چی می تواند باشد ؟؟؟ این دیگر به دست نویسندگان عهد نامه ها می باشد که توی تاریخ هم نوشته می شود مثل تباکو و ترکمن چای و ....
2- در بخش خارجی
توی این بخش اصلا به صلاح نیست که تغییری صورت گیرد . چرا؟؟ چون این تیم کارشناس فقط سه سرداری که ما در رسانه می بینیم نیستند تصمیم ها و افکار مختلفی به آنها دیکته می شود . ولی آقای ظریف به جرعت می توانم بگوییم که واقعا یک سیاست مدار واقعی در همه زمینه ها هست ولی نباید فقط در هسته ای ساکن و ثابت بماند باید به امور خارجه برسد و این رو هم ذکر کنم که در یه کشور جهان سومی هستیم .
و این باور رو که ما می توانیم رو واقعا می توانیم ولی باید سختی بکشیم. اگه مردم خودشون بخواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۷
۱۳
این تیم باید بماند تا درس عبرتی برای تاریخ باشد

آمریکا فقط زبان زور می‌فهمد و سازشکاران سرشان به سنگ خواهد خورد
ناشنای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۸
۴
در جواب فری : اگه ظریف همه کاره بود یه چیزیش خوب بود. که تاحالا جنگ شده بود
مهدی
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۱۲
۵
با سلام به هیچ عنوان با تغییر اعضاء و ساختار تیم موافق نیستم بخاطر اینکه تیم مذاکره تجربه و ازمون خطایی زیادی انجام دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۱
۳
وقتي حرف حساب توي گوش طرف مقابل نمي ره حالا اگر نفر هم عوض كنيم فرقي نمي كنه .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
بایسته بوده و هست که گروه گفتگو کنندۀ ایرانی با شماری بالا، دستکم به شمار همۀ گروه کشورهای دیگر باشد. که البته این گروه می باید از آزمودگی و کارکشتگی بسیار چیره مند در مسائل و چیستان های فنی و حقوق بین الملل، همچنین دارای حضور ذهن، سرعت انتقال و تیزهوشی ویژه ای برخوردار باشند، تا در بزنگاه های خطیری که سخنگویان خسته از گفتگوهای بلند مدت در تنگنای پاسخگویی می مانند، ایشان با یادآوری نکته های مغفول آنها را یاری می دادند. در واقع گروه گفتگو کنندۀ مقابل با حرکات گازانبری امتیاز خواهی، دبه درآوری و چندگانه گویی، سخنگویان ایرانی را در تنگناهای گوناگون قرار داده و می دهند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۰
اینگونه که بنظر میرسد آمریکایی ها در صدد جابجایی گروه خود هستند، در چنین صورتی گروه مداکره کننده ایرانی نیز میتواند شمار مشاوران و همراهان کارشناس خود را افزایش دهد. گروهی که در آن آقای دکتر علی اکبر صالحی را نیز با خود همراه داشته باشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۳
هزار درصد موافقیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۴
۱
بله من موافقم و پیشنهاد می کنم شریعتمئدداری از کیهان و کوچک زاده از مجلس و چند تای دیگه را بفرستیم چون اینا بلدن چطوری حرف بزنند
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۴
دستاوردشان =زکی
گند زدند.
دل آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
۲
۱
قدر ظرفیتهای انسانیمان را بدانیم، مطمئناً کشور هزینه داده تا ظریف و تیمش با تجربه شدند، طرح اینگونه مسائل شبیه جک است. مومن مگر ظریف می تواند تصمیمی فراتر از اراده نظام بگیرد. برو خونه استراحت کن و یک دم کرده گل و گاوزبان بخور مقداری هم آشپزی کن حالت خوب می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
۳
۲
من پیشنهاد می کنم آقای ک......ی ق.......ی رییس تیم شوند بعد 12 سال مذاکره اگه ایشان یکبار به جای NPT بفرمایند MPT حساب کار دست غربیها میاد و همه حقوق ما را به رسمیت می شناسند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۴
۲
قابل توجه دلواپس کریمی قدوسی یا mpt
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۱
۰
وقتی سوالتون دیدم یاد شعار زمان انقلاب افتادم ما مگیم شاه نمی خواهیم نحست وزیرعوض میشه ما می گیم.... نمی خواهیم ......................................................................................................اصلا مذاکره فایده نداره که بخواهیم در موردش اظهار نظری کرد چون شده مذاکره ایران با آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
ايه صريح قران مى فرمايد يهود ونصرانى هىج وقت ازتو راضى نمىشند تا زمانى كه دنبال رو انها باشى بعضى از عزيزان فكر مى كنند نعوذبه الله از خدا بيشتر مى فهمند وخيال مى كنند همين كه ما كمى عقب نشينى كنىم همه مشكﻻت حل مى شود
اسفندیار رفیعی کشتلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۱
۲
با شناختی که از ........ وزیر خارجه ......... (که زرنگ هم بود ولی ......... ایران) و متاسفانه بی تدبیری روحانی که حالا همه به آن اذعان دارند و خودباخته گی ظ... همه نشان از ................ تیم ایران هسته ای دارد که حتما باید تغییر کند آنهم با حکم مجلس
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۴
۱
آیادرکشورمادیپلمات کارکشته تری از دکترظریف با بیش از سی سال تجربه سراغ دارید یااینکه کوچک زاده بیاید برای ملت دلاور ایران نسخه بنویسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۲
۴
این مذاکرات از پایه و اساس منطقش خرابه
از تعطیل شدن فردو که یکی از غیرقابل دسترس ترین سایت های غنی سازی ماست گرفته تا اکسید شدن اورانیوم های 20 درصد و حق غنی سازی اورانیوم 3.5درصد که از اشکال اولیه غنی سازی و کم انرژی ترینه.اراک و نطنز هم عملا به سالن سینما تبدیل خواهند شد
دوستان ما باید تمام این بهای گزاف رو پرداخت کنیم.بدش آژانس بیاد بازبینی و گزارش رد کنه.اگر آژانس گفت ما بمب نداریم و صلح آمیزهبدرنامه هسته ای مون.بعد حالا واسه یه دوره 15ساله تحریما تعلیق میشه.اونم فقط تحریمایی که هسته ای.ما بیشتر تحریمامون ترکیبیه.مثلا انرژی هسته ای و تروریست.این وسط بماند ما اجازه میدیم آژانس هروقت خواست بیاد زیر و بم مملکت رو بازرسی کنه.شهید شهریاری از دانشمندان ناشناس ما بودن.یکبار تو همین راستی آزمایی ها آژانس ایشون رو شناخت.چند وقت بعد ترور شد.با بند پروتکل الحاقی عملا باب جاسوس بازی باز میشه و امنیت کم.و در نهایت.کاش طرفمون پای همین توافق نیم بند هم بمونه.طرف حساب ما آمریکاست.خودش بمب داره.2جا هم زد.همش هم رد پای کمک های نظامیشتو سوریه و عراق و یمن و افغانستان معلومه.اونوقت 30ساله داره به ما انگ تروریست میزنه و ما داریم واسه داشتن حقمون بهش باج میدیم.اسمش هم میذاریم بازی برد برد.
یک بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۱
۲
بنده تعجب میکنم تمام مخالفین این مذاکره مخالف رهبری است چرا که چندین بار امام خامنه ای فرموده این مذاکرات با مشورت و تایید و حمایت بنده میباشد و بنده به اینها اعتماد کامل دارم لطفا بیانات رهبری را آموزه گوشتان کنید نه مخالفت با ان : امام خامنه ای :مذاکره کنندگان ایرانی سازشکار نیستند بچه های انقلابند .من به مذاکره کنندگان کشورمان اعتماد دارم . هیئت مذاکره کنندگان ما حقا و انصافا پر تلاش جدی و ایستادگی می کند با منطق حرف می زنند زیر بار زوز نمی روند. پس یادتان باشد زیر بار زور شما مخالفان هم نمی روند .
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۵
۲
باتغییرموافق نیستم چون بهترازظریف درکشور نداریم به واقع ایشان سردار دیپلماسی هستند درود بر ظریف
محمد رضا بهار نارنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۳
۲
دیل کارنگی میگوید کسی به سگ مرده لگد نمیزند
خدا قوت به تیم مذاکره کننده ای که تک تکشون مورد تایید رهبری هستند و از توهین و تبلیغات سو مخالفان دلسرد نمیشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۲
۰
با تغییربعضی از کاراممکنه درست شه ولی مشکل آنجاست که طرف مقابل نمی خواد مااصلازنده باشیم دوست داره هیچی درست نشه فقط ماروسربگردونه خدایش مذکره معنی نداره من خوشبین نیستم چون بارهانامردی کردن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۶
۳
پیش نهاد می شود نقدی احمد خاتمی علم الهدا و........ به جای ضریف وتیمش بفرستند تا ضرف یک هفته یک جنگ ویران گر بر کشور تحمیل کنند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
۵
۲
اینها مذاکرات نتیجه ای ندارند . باید داخل درست شود رکود دارد کاسب ها را ورشکست می کند
سید21
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
۲
۳
تغییر لازم است ولی برای مشخص شدن ساده لوحی برخی از افراد برای تاریخ بهتر است تغییری انجام نگیرد
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
۸
۲
فقط ظريف وگروهش ميتونن مذاكرات رابه سرانجام خوبي برسونن
همشری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
۲
۸
اصلا مابا اصل مذاکرات ذلت بار هسته ای مخالفیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
۸
۶
شریعتمداری -کوچکزاده رسای-کوثری وکریمی قدوسی بجای ظریف-عراقچی -روانتختچی وبعیدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
۶
۳
مذاکرات باید ادامه یابد .کشوری که قادر به تولید خودرو ملی نیست و به چین و هند و افغانستان وابسه است قادر به مقاومت در برابر جهان اولی ها نیست مگر با شعار مرگ بر امریکا .مرگ بر امریکا زمانی معنی دارد که ما وابستگی اقتصادی به کشورها را کم کنیم و با قدرت تولید خوب و رفاه اجتماعی بگوییم مرگ بر ستمگران و ظالمان حال هر کس و هر کشوری باشد.ما باید حامی مظلوم باشیم اما با قدرت نه با زبان بلکه با عمل
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
۱۰
۲
حالا صراط برای چی اصلا این سوال رو طرح کردی؟
مطمئناً از این تیم متخصص تر درکشور نداریم..
تو آتش تفرقه نکوب صراط.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
۶
۴
سلام دوستان

........... دنبال مقصر می گردند

جهت سلامت روحیه خودتون از نادکتر زشت کلام اسم نیارین