۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

منصوریان: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم که کلکسیونی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند.
کد خبر : ۲۴۳۹۱۹

صراط: علیرضا منصوریان پس از شکست 3 بر یک در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم کمتر کسی فکر می‌کرد برای این مسابقه این همه تماشاگر بیاید نفت که در اول فصل فقط چند صد تماشاگر داشت اکنون 6-7 هزار نفر را به ورزشگاه آورده است. از همه تشکر می‌کنم و دست شان را می‌بوسم. از استقلالی‌هایی که آمدند و ما را حمایت کردند. به یحیی عزیز این برد را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این افتخار برای فوتبال ایران است که کلکسیونی از بازیکنان امید و آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند و نقش‌آفرینی می‌کردند. کمتر کسی فکر می‌کرد در 3 جام مدعی باشیم. مدیریت تیم حرفه‌ای بود و باشگاه خوبی داشتیم. برنده واقعی هم همین هواداران بودند که از فوتبال لذت بردند. البته زمان بازی می‌توانست زمان بهتری باشد و در زمان دیگری این مسابقه برگزار شود.

منصوریان تصریح کرد: ما 9 بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم و 45 روز زمان ریکاوری‌مان کمتر بود. ذوب‌آهن هم نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد و پایان خوبی هم داشت. اما ما هنوز به آن پایان خوب نرسیدیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده به استقلال می‌رود یا در نفت می‌ماند، گفت: اکنون فقط به این فکر می‌کنم به داخل زمین بروم و به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که امروز برای حمایت ما آمدند همانطور که گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 7 خرداد 93 باشگاه نفت به من اعتماد کرد و در حالی که 7 ستاره از این تیم رفتند من توانستم این تیم را خوب جمع کنم و یک تیم مدعی در 3 جام باشد. کمتر کسی به این مسئله فکر می‌کرد. اکنون نیاز به 1-2 روزی ریکاوری دارم. چه من باشم و چه نباشم تیم نفت فصل آینده را زودتر شروع خواهد کرد.

منبع: فارس