۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

نحوه آماده سازی رقبای نفت در آسیا

آن‌چه در این مدت مهم به نظر می‌رسد آن است که در این مدت طولانی تا برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی، چهار تیم‌ یاد شده چگونه می‌خواهند خود را مهیا کنند.
کد خبر : ۲۴۳۹۶۶
صراط: با عملکردی که تیم‌های گوانگژو اورگراند، گامبا اوزاکا، الهلال و لخویا تا کنون داشته‌اند، گمان می‌رود که یکی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد و در این رابطه آن‌چه که سوال است، ‌آن‌که این‌ها چگونه خود را مهیا خواهند کرد؟!

نظر به عملکردی که تیم‌های گوانگژو اورگراند، گامبا اوزاکا، الهلال و لخویا تا کنون در مراحل گروهی و یک هشتم نهایی داشته‌اند، گمان می‌رود که از میان این تیم‌ها، یکی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری (2015) دست یابد.

رویارویی‌ها در مرحله بعدی این مسابقات (یک چهارم نهایی) که در شهریور برگزار خواهد شد، در بیست و هشتم ماه جاری مشخص می‌شود. چهار تیم صعود کرده در نیمه شرقی حوزه آسیا- اقیانوسیه با هم و دیگران هم در دو دیدار ما بقی با هم روبرو خواهند شد.

آن‌چه در این مدت مهم به نظر می‌رسد آن است که در این مدت طولانی تا برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی، چهار تیم‌ یاد شده چگونه می‌خواهند خود را مهیا کنند.

لخویا می‌خواهد اردویی دو هفته‌ای در ترکیه داشته باشد. مدیریت این تیم درپی آن‌ است که قرارداد مایکل لادروپ را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

الهلال که بهترین عملکرد را تا به حال داشته است، تا هفته آینده مشغول بازی در جام‌های داخلی است و پس از آن برای سه روز به بازیکنانش استراحت می‌دهد و سپس اردوهایی داخلی خواهد داشت.

گوانگ‌ژو‌اورگراند که تیمی پرسابقه است و دو سال پیش به قهرمانی آسیا دست یافت و سابقا مارچلو لیپی را به عنوان سرمربی خود داشت، در نظر دارد اردویی دو هفته‌ای را در ایتالیا به پا کند. فابیو کاناوارو سرمربی این تیم نوع بازی متفاوتی که لیپی به این تیم آورده است را به خوبی پرداخت و وعده قهرمانی به هوادارانش داد. گروه علی‌بابا که مالکیت و ریاست این باشگاه را به عهده دارد، می‌خواهد تیم فوتبالش را به یک مدعی در سطح جهان بدل کند.

و در نهایت گامبا اوساکا که در فصل قبل قهرمان جی‌لیگ شد و در سال 2008 قهرمانی آسیا و سومی‌ جهان را به دست آورد، اردو آمادگی نخواهد داشت و این به علت در جریان بودن مسابقات جی‌لیگ است. شرکت پاناسونیک که مالک این باشگاه است، پنج میلیون دلار برای آماده‌سازی ویژه این تیم برای یک‌چهارم نهایی در نظر گرفته است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط نفت فوتبال