۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
جدیدترین تحولات میدانی ریف شمالی حلب

النصره یک روستا را از داعش گرفت

جدیدترین گزارش‌های رسیده از منطقه ریف حلب تاکید می‌کند که «جبهه النصره» ابتکار عمل در عرصه میدان را از داعش گرفته و موفق به بازپس گیری یک روستا و به اسارت گرفتن چند داعشی شده است.
کد خبر : ۲۴۴۲۱۷
صراط: جدیدترین گزارش‌های رسیده از منطقه ریف حلب تاکید می‌کند که «جبهه النصره» ابتکار عمل در عرصه میدان را از داعش گرفته و موفق به بازپس گیری یک روستا و به اسارت گرفتن چند داعشی شده است.

محورهای مختلف منطقه ریف شمالی حلب که 4 روز است، آماج حمله گسترده گروه تروریستی تکفیری «داعش» قرار دارد، امروز (پنج‌شنبه) شاهد تحولات میدانی مهمی بود.

براساس گزارش‌های رسیده، گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» موفق شد، روستای «قزل» و شهرک «البل» را که طی روزهای اخیر داعش تصرف کرده بود، از این گروه باز پس گیرد.

همچنین در جریان درگیری‌های رخ داده بین دو طرف النصره شماری از عناصر داعش را به اسارت گرفت.

منابع محلی تاکید می‌کنند که هم اکنون درگیری‌های بسیار شدیدی بین النصره و داعش در چندین محور ریف شمالی حلب جریان دارد و گروه‌های مسلح منطقه در کنار جبهه النصره تلاش می‌کنند، هر آنچه در توان دارند، را برای متوقف کردن پیشروی و حملات داعش در ریف شمالی حلب بکار گیرند.

به نظر می‌رسد، این گروه‌ها تاکنون موفق بوده‌اند، چون پس از چند روز پیشروی داعش، این گروه تروریستی تکفیری امروز (پنج‌شنبه) نتوانسته پیشروی را محقق کند و در محورهای عملیاتی منطقه زمین‌گیر شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط داعش