۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

پاسخ حسینی به احتمال حضور در پرسپولیس

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: من تیمی را انتخاب می کنم که موقعیت خوبی داشته باشد.
کد خبر : ۲۴۴۲۹۰
صراط: مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مدیران پرسپولیس باید برخلاف فصل گذشته تیم خوبی ببندند و من نیز تیمی را انتخاب می کنم که موقعیت خوبی داشته باشد.

سید جلال حسینی قبل از شروع تمرین تیم ملی در صحبت با خبرنگاران گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم در اردوهای قبلی وضعیت خوبی داشتیم و دور جدید اردوها هم از امروز آغاز شده است. دیروز استراحت کردیم و مرحله جدید اردویمان از امروز آغاز می‌شود.

وی در مورد سن بالای مدافعان تیم ملی امید و اینکه در این رابطه انتقاداتی مطرح می‌شود عنوان کرد: مهمترین فردی که در این مورد می‌تواند تصمیم بگیرد کارلوس کی‌روش است. شما می‌بینید تیم ما جوان شده و کی‌روش با توجه به شرایطی که وجود دارد تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند. او مربی بزرگی است و تصمیمات فوق‌ العاده‌ای می‌گیرد. ما بازیکنان جوانی داریم و اکنون می‌بینید ‌آنها در تیم ملی حاضر می‌شوند.

مدافع تیم ملی با اشاره به مشکلات مالیاتی بازیکنان یادآور شد: از همه خواهش می‌کنم به بازیکنان کمک کنند تا مشکل بازیکنان تیم ملی حل شود. چند بازیکن ما مشکل سربازی دارند و بازیکنی مثل سروش رفیعی هر روز با استرس تمرین می‌کند. او هر روز از ساعت 7 صبح به دنبال کارهای سربازی خود است و تا پایان وقت اداری این مسائل را پیگیری می‌کند و از فردا این کار را تکرار می‌کند. خواهش من از شما دوستان رسانه‌ای این است که به بازیکنان تیم ملی که دارای مشکل سربازی و ممنوع الخروجی هستند کمک کند تا بدون استرس برنامه‌هایمان را پیش ببریم.

حسینی در مورد اینکه آیا مشکل مالیاتی او حل شده عنوان کرد: قرار است این مسئله فردا حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اگر حسینی با شرایط حضور در پرسپولیس کنار بیاید فصل آینده در این تیم بازی می‌کند گفت: بنده هم این موضوع را شنیده‌ام اما اکنون در تیم ملی هستم و دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. نژادفلاح بداند مدیر تیمی است که 40 میلیون هودار دارد. اگر سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس تیم قوی ببندد این حرف را برای خودش نمی‌زند. اگر شما به قرارداد گذشته من در سپاهان و پرسپولیس نگاه کنید می‌بینید که شاید از 20 بازیکن قرارداد کمتری بسته باشم. بدون شک برای آینده‌ام تیمی انتخاب می‌کنم که موقعیت خوبی داشته باشد. شما دیدید پرسپولیس امسال خوب بسته نشد و هواداران این تیم مشکلات زیادی را تحمل کردند. اصلا بحث سید جلال حسینی نیست آنها اصلا به من فکر نکنند ولی برای هواداران تیم خوبی ببندند.

حسینی در پاسخ به این سوال که وقتی هیات مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص نیست چطور می‌توان تصمیم قاطعی گرفت تصریح کرد: این مسئله کاملا درست است ولی بنده نباید در مورد آن صحبت کنم. نباید فشار روی بازیکنان وارد شود. هیچ کسی در مورد مسائل مالی صحبت نکرده که من بخواهم در این مورد صحبتی انجام دهم. امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود.

حسینی در پایان گفت: از شما درخواست می‌کنم به بازیکنان سرباز کمک کنید. اگر کی‌روش حرفی می‌زند برای حل مشکلات تیم ملی است و باید همه در کنار هم با همدلی تلاش کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد و در سایه همدلی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار با تیم هایی مثل ترکمنستان لازم است تمام لژیونرها جمع شوند گفت: مطمئنا باید این طور باشد. سرمربی تیم ملی بهترین کسی است که می‌تواند در این مورد تصمیم بگیرد. نمی‌شود شرایط طوری باشد در یک بازی چند نفر را دعوت کنیم و در یک بازی چند نفر دیگر را دعوت کنیم خواهش من این است که همه از تیم ملی حمایت کنند و من می‌توانم در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم. کی‌روش کمک می‌خواهد من به عنوان بازیکن با تجربه تیم از شما می‌خواهم که به تیم ملی کمک کنید باید کارمان را با آرامش جلو ببریم.

حسینی ادامه داد: بازیکنی مثل سروش رفیعی با استرس فراوان تمرین می‌کند اکنون مهرداد پولادی که یک بازیکن ملی است دچار مشکل شده است. خود من سربازی‌ام را در باشگاه ملوان گذرانده‌ام اما حالا باید به این بازیکنان ملی کمک کنیم تا مشکل آنها حل شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط حسینی