۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

آتش‌سوزی دوباره در ارتفاعات زیارت گرگان

بخشدار مرکزی گرگان اذعان کرد: احتمال گسترش آتش سوزی در منطقه وجود دارد و به نظر می‎رسد با توجه به شدت باد دامن آتش سوزی بیشتر شود.
کد خبر : ۲۴۴۳۳۵
صراط: بخشدار مرکزی شهرستان گرگان از وقوع آتش سوزی مجدد در ارتفاعات «زیارت» گرگان خبر داد.

رضا شهرآبادی پیش از ظهر امروز در دومین شورای اداری شهرستان گرگان با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت 11 صبح دیروز اطلاع رسانی شد که  در ارتفاعات «شربت» روستای زیارت شهرستان گرگان آتش سوزی در سطح یک هکتار رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت وقوع آتش‌سوزی در حال حاضر مشخص نیست، تصریح کرد: در بازدید میدانی متوجه شدیم که متاسفانه وسعت آتش‌سوزی در سطح بیش از دو هکتار است.

بخشدار مرکزی اذعان کرد: نسبت به خاموش کردن آتش در مناطق جنگلی روستای زیارت در عصر وقت اقدام شد و با کمک نیروهای ستادی روستای زیارت گرگان، منابع طبیعی، نیروی‎های مردمی و محیط زیست مانع از گسترش آتش‌سوزی در روز گذشته شدیم.

شهرآبادی از وقوع مجدد آتش‌سوزی در فاصله پنج کیلومتری محل آتش سوزی دیروز ارتفاعات شربت زیارت خبر داد و گفت: با توجه به میزان باد احتمال گسترش آتش سوزی در این منطقه دو چندان است.

وی بیان داشت: نیاز است همه دستگاه‎های اجرایی در راستای مهار آتش کمک کنند و نیاز است همه روسای دستگاه‎های اجرایی نیروهای آموزش دیده خود را به منطقه اعزام کنند.

بخشدار مرکزی گرگان اذعان کرد: احتمال گسترش آتش سوزی در منطقه وجود دارد و به نظر می‎رسد با توجه به شدت باد دامن آتش سوزی بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ امدادی نیروهای هلال احمر و مردمی از شهرستان‎های مختلف استان گلستان در حال اعزام به منطقه هستند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط آتش