۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

خودروی پراید زیر چرخهای کامیون

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با کامیون در شهر همدان سه نفر مجروح شدند.
کد خبر : ۲۴۴۴۱۴
صراط: سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه افزود: یکدستگاه پراید در بلوار آیت الله نجفی شهر همدان در حال تردد بوده که با یکدستگاه کاتمیون هنگام دور زدن بلوار برخورد می کند.

وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان علت بروز این سانحه رعایت نگکردن حق تقدم از سوی راننه کامیون هنگام گردش به چپ و دور زدن از بریدگی موجود در وسط بلوار گزارش شده است.

وی توضیح داد: خودروی پراید با سرعت بالا به لاستیک کامیون برخورد کرده و در صورتی که با بدنه کامیون برخورد می کرد احتمال مرگ سرنشینان این خودرو بسیار زیاد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با ذکر اینکه این سانحه یک و 30 دقیقه بامداد امروز رخ داد اظهار کرد: در این سانحه سه جوان سرنشین خودرو که بطور میانگین 25 سال سن داشتند مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: در سانحه دیگری یک راکب موتور سیکلت به علت تردد با سرعت بالا در بلوار فرودگاه شهر همدان تعادل وسیله را از دست داده و موتور سیکلت واژگون می شود.

سرهنگ عزیزی افزود: راکب این موتور سیکلت به علت استفاده نکردن از کلاه ایمنی به شدت از ناحیه سر و گردن مجروح شده است و هم اینک در مزاکز درمانی همدان بستری شده است.

وی تاکید کرد: حداکثر سرعت پیش بینی شده برای موتورسیکلت در معابر درون شهری 40 کیلومتر در ساعت است که دارندگان این وسیله نقلیه ضمن پرهیز از عجله و شتاب باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

34 درصد سوانح درون شهری همدان در بلوارها رخ می دهد.
منبع: ایرنا