۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
لیگ جهانی والیبال 2015؛

حاشیه های دیدار دوم ایران و لهستان

دومین مسابقه ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از دقایقی قبل (ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه) به وقت تهران در حالی آغاز شد که سامان فائزی از جایگاه خبرنگاران این مسابقه را تماشا می کند.
کد خبر : ۲۴۴۴۲۴
صراط: دومین مسابقه ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه امشب به وقت تهران در حالی آغاز شد که سامان فائزی از جایگاه خبرنگاران این مسابقه را تماشا می کند.

ملی پوشان والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه سه - یک مغلوب میزبان خود شدند اما بسیاری از بازیکنان به کسب امتیاز در مسابقه دوم امیدوارند زیرا روند تیم ایران را رو به رشد و مثبت ارزیابی می کنند و معتقد هستند که تیم ایران هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر عمل کرده است.

رامین مهمانپرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان و اعضای سفارت ایران نیز در این مسابقه همانند دیدار نخست با خانواده های خود در سالن هستند.

ایرانیان زیادی از نقاط مختلف اروپا برای تشویق و همراهی تیم ایران در دومین مسابقه که حساسیت بیشتری نسبت به دیدار اول دارد، به سالن اسپورتوا آمدند.

تیم ملی والیبال ایران یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه به سالن آمد.

حضور تماشاگران لهستانی در سالن مسابقه نسبت به دیدار اول در یک ساعت مانده به مسابقه کمتر است، اما تمام هفت هزار و ۱۰۰ بلیت سالن فروخته شده است.

برخی ایرانیان که موفق به تهیه بلیت از طریق اینترنت نشده اند، از سفیر ایران در لهستان درخواست همکاری برای تهیه بلیت کردند که مهمان پرست نیز قول پیگیری این موضوع را داده است.

رامین مهمانپرست تاکید کرد: قرار بوده است حداقل ۲۰۰ بلیت در روبروی جایگاه داوران به ایرانیان اختصاص یابد البته به شرطی که خرید اینترنتی انجام شده باشد، اما با پیگیری های انجام شده مشکل حل شده است.

حمزه زرینی که روز گذشته تنها بازیکن حاضر تیم ملی والیبال در لهستان بود که از جایگاه تماشاگران این مسابقه را نگاه کرد، امروز به همراه سامان فائزی که به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت، شاهد تلاش دیگر بازیکنان ایران خواهند بود.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن و شورت سفید رنگ به میدان می رود و بازیکنان لهستان نیز پیراهن و شورت قرمز رنگ به تن خواهند داشت.

سید با مسکن برای ایران به میدان می رود
 
محمد موسوی که به دلیل مصدومیت قرار بود در مسابقه دوم ایران و لهستان شرکت نکند، به درخواست و اصرار خودش و موافقت کادر فنی تیم ملی و با استفاده از مسکن و تزریق به این بازی رسید و در دومین دیدار ایران و لهستان در لیگ جهانی 2015 برای تیم ملی والیبال کشورمان به میدان می رود.

سامان فائزی دیگر بازیکن ایران است که به دلیل مصدومیت مچ پا نمی تواند ملی پوشان را در این مسابقه همراهی کنند.