۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

هافبک تیم‌ملی دلیل خداحافظی‌اش را نگفت

هافبک ذوب‌آهن گفت: دلایلم برای خداحافظی بیشتر شخصی بود اما در فرصت بعدی اگر لازم باشد حتما در این مورد صحبت خواهم کرد.
کد خبر : ۲۴۴۴۷۲

صراط: هافبک ذوب‌آهن گفت: دلایلم برای خداحافظی بیشتر شخصی بود اما در فرصت بعدی اگر لازم باشد حتما در این مورد صحبت خواهم کرد.

قاسم حدادی‌فر، هافبک ذوب‌آهن که طی فصل گذشته با بازی‌های درخشانی که با تیم اصفهانی انجام داد، موفق شد این تیم را یک بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برساند و با این تیم ضمن کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، در لیگ برتر نیز نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم بزند، روز گذشته خبر از خداحافظی از تیم ملی فوتبال داد هرچند که با بیانیه عصر گذشته‌ای که از طرف او صادر شد، این طور به نظر می‌رسد که این خداحافظی موقتی باشد و او دوباره در آینده به تیم ملی بازخواهد گشت.

در همین خصوص با حدادی‌فر گفت و گویی را انجام دادیم که متن آن در زیر می‌آید:

خبری روز گذشته منتشر شد مبنی بر خداحافظی شما از تیم ملی که البته با بیانیه‌ای که عصر روز گذشته منتشر کردی، می‌شد این طور استنباط کرد کرد این خداحافظی می‌تواند موقت باشد.

بعد از بازی فینال جام حذفی صحبت‌هایی را کارلوس کی‌روش انجام دادم و از خواستم تا به هر ترتیبی این اتفاق رخ دهد اما سرمربی تیم ملی در پاسخ به من گفت که فعلا این اردو را استراحت کن، چون فشار بازی‌ها در فصل گذشته زیاد بوده و شما هم در همه این دیدارها به میدان رفتی در این اردو استراحت کن تا برای اردوهای بعدی بتوانی تصمیم درستی را بگیری. در این مورد باید صبر کرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

یعنی قصد خداحافظی قطعی از تیم ملی را داشتی که کی‌روش شما را از انجام این کار منصرف کرد؟

صحبت‌های زیادی را با کی‌روش انجام داده و دلایل خودم را گفتم و ایشان هم خیلی منطقی و حرفه‌ای با این موضوع برخورد کردند. او در جواب فقط به من گفت فعلا این اردو را استراحت کن تا بعد.

می‌توانی از این دلایل صحبت کرده و آنها را بشکافی؟

این دلایل بیشتر شخصی بود اما در فرصت بعدی اگر لازم باشد حتما در این مورد صحبت خواهم کرد.

این تصمیم ارتباطی به خستگی‌ات از فشردگی بازی‌ها نداشت؟

زیاد نه اما تا حدودی هم این مسأله بود.

شاید هم به خاطر تعدد هم‌پستی‌هایت در تیم ملی و اینکه کمتر بازی به شما می‌رسید این تصمیم را گرفتی؟

خیر؛ اصلاً این طور نیست. آن زمان که جواد نکونام هم در تیم ملی بود، بنده به تیم ملی دعوت می‌شدم. دلایل دیگری بود که پس از دعوت این تصمیم را گرفتم که این دلایل فعلاً پیش خودم بماند بهتر است.

با این حال کی‌روش علاقه ویژه‌ای به شما دارد و همیشه در اردوها تو را دعوت کرده است.

درست است. کی‌روش همیشه به من محبت داشته و دارد. حتی زمانی که مصدوم بودم او همیشه جویای احوال من بود و قبل از مصدومیت نیز همواره در اردوهای تیم ملی حضور داشتم. در هر صورت این تصمیمی بود که گرفتم اما باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و امیدوارم هرچه که خیر است، پیش بیاید.

امسال یکی از بهترین سال‌های فوتبالت بود و به نظر حیف است که با 32 سال سن تا این اندازه زود از تیم ملی خداحافظی کنی. هواداران فوتبال با این حساب منتظر بازگشتت به تیم ملی باشند. یعنی اگر دعوت شوی دوباره بازخواهی گشت؟

روز گذشته هم که این تصمیم را اعلام کردم خیلی‌ها از جمله بازیکنان تیم ملی از جمله آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده با بنده تماس گرفته و من را شرمنده کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم که همه‌جوره من را کمک کردند. امیدورم بتوانم تصمیم درست را بگیرم.

وضعیت قراردادت با ذوب‌‌آهن چگونه است؟

با این تیم قراردادی ندارم و قراردادم امسال به پایان رسید.

یک فصل خوب را با گل‌محمدی در تیم اصفهانی تجربه کردی. در این مورد صحبت می‌کنی؟

سال‌های قبل هم شرایط خوبی داشتم اما تیم دو سه سال نتیجه نگرفت و به همین دلیل خیلی بازی‌هایم به چشم نیامد اما امسال هم در حذفی و هم در لیگ توانستیم یک عنوان قهرمانی و یک سهمیه آسیایی به دست بیاوریم. بنابراین از لحاظ نتیجه‌گیری سال خوبی بود و امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد و سال آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم تا ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خودش که 4-5 سال در سطح اول فوتبال ایران و آسیا قرار داشتیم دوباره برسانیم.

در مورد فینال حذفی هم صحبت می‌کنی؟

اول اینکه اصلاً انتظار نداشتیم این تعداد تماشاگر از اصفهان در این دیدار ما را حمایت کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم. برای سال آینده هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتایج خوبی را با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.

برای ماندن در ذوب شرطی گذاشته‌ای؟

هیچ شرطی نگذاشته‌ام باید ببینیم شرایط در آینده چه می‌شود چون چند پیشنهاد دارم.

برای ادامه بازی امکان دارد به تهران بیایی؟

امید به خدا ببینیم چه می‌شود. به تازگی لیگ تمام شده و باید به استراحت بپردازم.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط حدادی فر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم