۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

فومنی: عارف ظرفیت لیدری انتخابات را دارد

فومنی با بیان اینکه 75 حزب و تشکل اصلاح‌طلب در کشور وجود دارد، گفت: قرار نیست 4 نفر برای کل احزاب اصلاح‌طلب تصمیم بگیرند. این جفا به تفکر حزبی است. باید جلوی این انحصارطلبی و اقدامات پدرسالارانه گرفته شود.
کد خبر : ۲۴۴۴۸۴
صراط: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: قرار نیست 4 نفر برای کل احزاب اصلاح‌طلب تصمیم بگیرند. این جفا به تفکر حزبی است. باید جلوی این انحصارطلبی و اقدامات پدرسالارانه گرفته شود.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به اخبار ضد و نقیض در خصوص تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد و اظهار داشت: قرار نیست عده‌ای که روزگاری در دولت اصلاحات دارای منصب بودند حالا مدعی شوند که باید برای همه اصلاح‌طلبان تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه با تصمیم‌گیری عده‌ای معدود برای کل اصلاح‌طلبان مخالفیم، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی نه ارث پدری کسی است و نه به شخص خاصی تعلق دارد بلکه اصلاح‌طلبی یک تفکر است که می‌‌تواند در جامعه گسترش یابد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند دوباره اصلاح‌طلبی شکست بخورد، گفت: هر روز که به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم از هر گوشه اصلاحات نهاد و شورایی بیرون می‌زند. این آقایان که مدعی تفکر و فعالیت حزبی بودند اصلاً احزاب را تحویل نمی‌گیرند.

به گفته فومنی اصلاح‌طلبان باید به سخن احزاب خود گوش بدهند چرا که احزاب می‌توانند در انتخابات پیش رو بسیار موثر و کارساز واقع شوند.

وی افزود: ما چندی پیش نامه‌ای را به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نوشتیم و آمادگی خود برای ائتلاف با این تشکل اعلام کردیم اما متأسفانه جواب ما را ندادند.

به اعتقاد دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اگر قرار است بین اصلاح‌طلبان ائتلافی شکل بگیرد باید همه گروه‌ها در آن سهیم شده به انتخابات ورود یافته و با هم همکاری کنند.

فومنی با بیان اینکه 75 حزب و تشکل اصلاح‌طلب در کشور وجود دارد، گفت: قرار نیست 4 نفر برای کل احزاب اصلاح‌طلب تصمیم بگیرند. این جفا به تفکر حزبی است. باید جلوی این انحصارطلبی و اقدامات پدرسالارانه گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: حزب مردمی اصلاحات هرکسی که معتقد به نظام، ولایت فقیه و اصلاح‌طلب باشد نام وی را در لیست خود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درج خواهد کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه باید با محوریت عارف، خاتمی، هاشمی و سید حسن خمینی فعالیت اصلاح‌طلبان را رو به جلو به پیش برد، گفت: آقای عارف ظرفیت لیدر انتخاباتی را دارد.
منبع: فارس