۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

اتهام آقای خاص به فیفا

آقای خاص در ایامی که رسوایی‌های زیادی در مورد فیفا منتشر می‌شود، فدراسیون جهانی فوتبال را به خاطر تقلب در انتخاب بهترین مربی سال متهم کرد.
کد خبر : ۲۴۴۶۰۷

صراط: سه هفته گذشته یکی از موضوعاتی مهمی که فوتبال جهان را تحت‌تاثیر قرارداده، رسوایی‌های مالی و حتی اخلاقی در سطح مدیران فیفا بوده است. این امر آنقدر شدت گرفته که باعث کناره‌گیری «سپ بلاتر» از مقام ریاست فدراسیون جهانی شد.

در حالی که بحث اتفاقات ناخوشایند بی‌شمار در سطح عالی‌ترین سازمان فوتبال جهان مطرح است «ژوزه مورینیو» نیز مدعی تقلب در این ارگان شده است.

آقای خاص مدعی است در سال 2012 فیفا تقلب کرده و حق وی را خورده و عنوان مربی سال را به ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسپانیا داده است.

وی اظهارداشت: یادم می‌آید آن موقع یکی از بازیکنان سابقم که کاپیتان تیم ملی کشوری است، به من زنگ زد و گفت موردی در این زمینه همخوانی ندارد. او مدعی بود دقیقاً به من رای داده است.اما وقتی بعد از انتخاب مربی سال، فهرست بازیکنان منتشرشد، نام مربی دیگری مقابل اسم او چاپ شده بود. همان موقع یک دوست پرتغالی که مربی تیم ملی کشوری است، نیز به من گفت به لیستی که می‌بینید، زیاد اطمینان نداشته باشید. خود من به شما رای دادم. اما نام مربی دیگری درج شده است.

به اعتقاد وی فیفا در این زمینه تقلب کرده و مربی که مد نظرش بوده را معرفی کرده است.

منبع: فارس
برچسب ها: مورینیو فیفا صراط