۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
عزتی:

بازوبند قرمزم ارتباطی با پرسپولیس ندارد

وی درباره اینکه وضعیتش تا کی مشخص خواهد شد، گفت: قطع به یقین تا چند روز آینده این اتفاق می افتد و وضعیت من هم مشخص خواهد شد. البته از باشگاه نفت با من تماس گرفته‌اند تا پای میز مذاکره بروم.
کد خبر : ۲۴۴۶۸۵
صراط: کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: بستن بازوبند قرمز در فینال جام حذفی ارتباطی با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به من نداشت.

علیرضا عزتی در خصوص شرایطش برای سال آینده با توجه به اینکه قراردادش با باشگاه نفت تهران به پایان رسیده، گفت:‌قرارداد من با نفت تمام شده اما این باشگاه به گردن من حق دارد و ادب حکم می‌کند که اول با آنها مذاکره کنم و اگر توافق شد که در این تیم می‌مانم و اگر توافقی هم صورت نگرفت به پیشنهادهای دیگرم فکر خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد خوب تیم نفت در سه جام اکثر بازیکنان این تیم حتی بازیکنانی که کم بازی کرده‌اند پیشنهاد دارند. در یکی از بازی‌های آسیایی من و علیرضا منصوریان برای شرکت در نشست خبری راهی سازمان لیگ شدیم که خودم دیدم یکی از مدیران لیگ برتری از منصوریان خواست تا اجازه دهد عباس بوعذار که فقط دو بازی برای ما کرده بود به تیمش برود.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که خودش دوست دارد فوتبالش را در تیم‌های بزرگ پایتخت ادامه دهد یا نه، افزود: به هر حال هر بازیکنی دوست دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند چرا که این تیم‌ها، تیم‌های پرطرفدار و بزرگی هستند اما اگر شرایط باشگاه نفت خوب باشد در این تیم می‌مانم.

عزتی درباره اینکه آیا بستن بازوبند قرمز در فینال جام حذفی ارتباطی با پیشنهاد پرسپولیس به وی داشت یا نه، تصریح کرد: نه هیچ ارتباطی نداشت چرا که همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند اهل شیطنت نبودم و از این کارها هم بلد نیستم. به هر حال من هم دوست دارم در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم اما اولین گزینه من باشگاه نفت است.

وی درباره اینکه وضعیتش تا کی مشخص خواهد شد، گفت: قطع به یقین تا چند روز آینده این اتفاق می افتد و وضعیت من هم مشخص خواهد شد. البته از باشگاه نفت با من تماس گرفته‌اند تا پای میز مذاکره بروم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه پرسپولیس کسی با او تماس گرفته یا خیر، گفت: از پرسپولیس کسی با من تماس نگرفته اما چند وقت قبل صحبت‌های غیرمستقیمی انجام شده بود که من گفتم اجازه بدهید بازی‌ها تمام شود و بعد در این باره حرف بزنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط عزتی نفت