۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

پیغام دبیر به قالی‌باف درباره ابهامات مالی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: پیغامی را برای شهردار تهران دارم مبنی بر اینکه قائم‌مقام ذی‌حساب در واحدهای مختلف را به طور منظم به شورا معرفی کند.
کد خبر : ۲۴۴۷۰۰
صراط: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: پیغامی را برای شهردار تهران دارم مبنی بر اینکه قائم‌مقام ذی‌حساب در واحدهای مختلف را به طور منظم به شورا معرفی کند.

در جریان یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح نامگذاری و تغییر نام معابر در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که در نهایت اعضاء به 16 تغییر نام خیابان، میدان و کوچه رای دادند.

بررسی لایحه «پیشنهاد و معرفی 3 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب در واحدهای تابع شهرداری تهران» دستور بعدی جلسه امروز شورای شهر تهران بود که علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در این باره، اظهار داشت: امیدوارم شهردار تهران قائم مقام ذی‌حساب در واحدهای مختلف شهرداری را نیز به طور منظم به شورا ارسال کند.

به گزارش فارس پس از اظهارات علیرضا دبیر افراد معرفی شده به عنوان قائم مقام ذی‌حساب در واحدهای تابع شهرداری تهران مورد تایید اعضا قرار گرفتند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط دبیر قالی باف