۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

مقدمه مذاکره رسمی استقلال با منصوریان

من باید بگویم که ما هنوز به طور رسمی با منصوریان صحبتی نکرده ایم چون این او با نفت قرارداد دارد و درست نیست که ما قبل از اینکه تکلیف او روشن شود وارد مذاکره شویم.
کد خبر : ۲۴۵۰۲۷
صراط: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هر گونه مذاکره رسمی با علیرضا منصوریان و اسکوچیچ را رد کرد.

شاهرخ سبک دست در مورد اینکه منصوریان اعلام کرده مذاکرات خوبی با استقلال داشته است اظهار داشت: من باید بگویم که ما هنوز به طور رسمی با منصوریان صحبتی نکرده ایم چون این او با نفت قرارداد دارد و درست نیست که ما قبل از اینکه تکلیف او روشن شود وارد مذاکره شویم. منصوریان اگر می خواهد در استقلال حضور داشته باشد باید قراردادش را با نفت فسخ کند و سپس در کمیته فنی ما شرکت کند. ضمن اینکه فقط اسم منصوریان مطرح نیست.

وی در مورد اسکوچیچ و اینکه او میخواهد این مربی سرمربی استقلال شود نیز گفت: در مورد اسکوچیچ هم همین شرایط حاکم است و چون با فولاد قرارداد دارد نمی توانیم با او مذاکره ای داشته باشیم.

سبک دست همچنین در خصوص اینکه برخی نوشته اند پندار توفیقی از هیات مدیره استقلال اخراج شده گفت: واقعا برخی اخبار تعجب آور است. مگر در هیات مدیره چیزی به اسم اخراج وجود دارد. آقای توفیقی از مدیرانی زحمتکشی هستند که در کمیته اقتصادی باشگاه حضور دارند و کماکان عضو هیات مدیره هستند و در سه الی که بنده در خدمت استقلال هستم آقای توفیقی هم قطعا کنار ما خواهند بود و از تجربیات او در استقلال استفاده می کنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط استقلال