۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

پیروزی شیلی مقابل اکوادور در کوپا آمریکا

دو تیم شیلی و اکوادور، بامداد امروز در ورزشگاه خولیو مارتینز شهر سانتیاگو، در مرحله گروهی کوپا آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شیلی موفق شد 2-0 پیروز شود.
کد خبر : ۲۴۵۰۳۳
پیروزی شیلی مقابل اکوادور در اولین گامدو تیم شیلی و اکوادور، بامداد امروز در ورزشگاه خولیو مارتینز شهر سانتیاگو، در مرحله گروهی کوپا آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شیلی موفق شد 2-0 پیروز شود.

شیلی که میزبان رقابت‌هاست، در اولین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف اکوادور رفت که موفق شد با گل‌های ویدال و وارگاس، به پیروزی برسد و قدم اول را مطمئن بردارد.

نیمه اول دیدار با تلاش و جنگندگی دو تیم برای به گل رسیدن همراه بود ولی عدم ریسک و همچنین دفاع خوب اکوادور، باعث شد تا در نیمه ی اول دروازه هر دو طرف بسته بماند.

نیمه دوم نیز با همین روند شروع شد ولی پس از گذشت 1 ساعت از جریان بازی، این ویدال بود که موفق شد یک ضربه ی پنالتی از بازیکنان اکوادور گرفته و خود آن پنالتی را به گل تبدیل کند. پس از اینکه شیلی موفق شد به گل برسد، در ادامه فشار حملاتش را بیشتر کرد و توسط وارگاس که بیاسژور به میدان آمده بود، موفق به زدن گل دوم و کسب پیروزی شد.

بدین ترتیب شیلی با کسب 3 امتیاز در صدر گروه جدول A رقابت ها قرار گرفت و اکوادور فعلا قعرنشین این گروه است.
منبع: ورزش سه