۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

علت عجیب پلمپ باشگاه استقلال

باشگاه استقلال باری دیگر پلمپ شد اما با پادرمیانی رضا نثاری برای مدت یک هفته زمان پیدا کرد تا مشکلش را حل کند.
کد خبر : ۲۴۵۰۸۰
صراط: باشگاه استقلال به دلیل نپرداختن جریمه 700 میلیون تومانی ملکش برای تبدیل از حالت مسکونی به اداری ، بار دیگر از سوی شهرداری منطقه 2 تهران پلمپ شد اما با حضور پندار توفیقی در شهرداری منطقه ، رفع پلمپ شد.

این رفع توقیف اما تنها برای مدت یک هفته است . یعنی تا زمانی که سرنوشت اسپانسرینگ تیم مشخص شود ، هیات مدیره جدید روی کار بیاید و بدهی شان به شهرداری پرداخته شود. اما چرا این باشگاه فرهنگی مدام از سوی شهرداری پلمپ می شود؟ پندار توفیقی نماینده این باشگاه می گوید:« راستش ما برای قانون استفاده از اماکن فرهنگی هم به شهرداری منطقه لایحه دادیم تا در کمیسیون مربوطه بررسی شود اما هنوز این پرونده در جریان است. به هر حال باید تا آن زمان ما به تعهدات مان به شهرداری پایبند باشیم. دوستان بزرگواری کردند و نهایت همکاری را با ما داشتند. الان با 700 میلیون تومان می توان این تغییر کاربری را انجام داد ، این مبلغ هم با لطف شهرداری اقساط شده است اما اگر درخواست استفاده از اماکن فرهنگی ما تصویب شود ، خود به خود این پروسه پرداخت پول هم منتفی می شود.»

استقلالی ها اگر تنها اساسنامه باشگاه شان را که در ان قید فرهنگی آمده است به شهرداری منطقه ارائه می کردند ، بدون مشکل می توانستند در ساختمان فعالیت کنند. همان طور که در 13 سال گذشته آنجا حضور داشتند. اما این اتفاق چرا برای ساختمان باشگاه افتاده؟ توفیقی می گوید:« در قانون آنچه می گویید وجود دارد البته به شرطی که شاکی خصوصی نداشته باشی. من الان دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.»

به نظر می رسد شلوغی جلوی باشگاه ، اردوکشی های خیابانی اطراف باشگاه و البته مشکل پارکینگ سبب شده تا همسایگان از تیم شکایت کنند؟ او در این باره می گوید:« البته امسال این شلوغی های جلوی باشگاه با درایت آقای افشارزاده برچیده شده و من بعید می دانم شکایت شخصی داشته باشیم. ولی اطمینان کاملی در این باره ندارم. به هر حال ما باید این درخواست مان را پیگیری کنیم و سعی کنیم بدهی مان را هم بپردازیم تا مشکل حل شود.»
برچسب ها: صراط استقلال پلمپ