۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

تازه ترین افشاگری مجتهد درباره پادشاه

این فعال توئیتری که به انتشار اخبار محرمانه خاندان سعودی مشهور است در تازه‌ترین افشاگری خود اعلام کرد که «احمد بن عبدالعزیز» فرزند پادشاه اسبق عربستان به عنوان جایگزین ملک سلمان برای تصدی پادشاهی معرفی می‌شود.
کد خبر : ۲۴۵۱۲۰

صراط: «مجتهد» فعال توئیتر معروف عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود به نقل از «سعود بن سیف النصر» نوه پادشاه اسبق عربستان اعلام کرد که خاندان حاکمه به ضرورت اجرای تغییرات در هرم قدرت متقاعد شدند.

مجتهد در تاکید کرد که دلیل اصلی تغییر قدرت در راس هرم، «ناتوانی عقلی» ملک سلمان پادشاه کنونی عربستانی است و به زودی این اقدام صورت می گیرد.

این فعال توئیتری که به افشای اسرار خاندان حاکمه آل سعود مشهور است، گفته که شاهزاده سعود بن سیف النصر نوه سعود بن عبدالعزیز پادشاه اسبق عربستان گفته که یک قدم جلوتر گام برداشته و «احمد بن عبدالعزیز» ( فرزند ملک عبدالعزیز و حصه بنت السدیری را که ولیعهد نیست) به عنوان گزینه جایگزین معرفی کرده است.

خاطر نشان می شود که احمد بن عبدالعزیز خود را ولیعهد مشروع و قانونی عربستان می داند، از همین روی با محمد بن نایف ولیعهد عربستان و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد بیعت نکرده است.

مجتهد افزود: به زودی خاندان حاکمه سعودی ناتوانی عقلی پادشاه کنونی را اعلام می کنند.

وی پیش از این نیز گفته بود که به دلیل رفتارهای خودسرانه محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان و جانشین ولیعهد و فرزند پادشاه کنونی، حالت ترس و نگرانی بر خاندان سلطنتی آل سعود حاکم شده است.

منابع رسانه‌های غربی پس از رسیدن ملک سلمان به قدرت، گزارش‌هایی درباره جزئیات زندگی وی منتشر کرده بودند که در یکی از این گزارش‌ها آمده بود، وی از آلزایمر و بیماری قلبی رنج می برد.

منبع: فارس