۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

مارتینو: نگرانم آرژانتین از گروه صعود نکند!

سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی آرژانتین پس از تساوی تیمش مقابل پاراگوئه ابراز نگرانی کرد که حتی تیمش نتواند از مرحله گروهی کوپا آمریکا صعود کند.
کد خبر : ۲۴۵۱۷۰
صراط: سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی آرژانتین پس از تساوی تیمش مقابل پاراگوئه ابراز نگرانی کرد که حتی تیمش نتواند از مرحله گروهی کوپا آمریکا صعود کند.

بامداد امروز و در گروهB در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2015، در دومین دیدار، آرژانتین به مصاف پاراگوئه که تیم هشتاد و پنجم جهان است رفت که در نهایت با تساوی دو بر دو متوقف شد.

پس از این دیدار، جراردو مارتینو سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، در نشست مطبوعاتی، از نگرانی‌های خود در ارتباط با احتمال صعود نکردن تیمش از مرحله گروهی به مرحله یک چهارم و عقب‌نشینی‌های مکرر بازیکنانش مقابل پاراگوئه سخن گفت.

این سرمربی 55 ساله اظهار داشت: واضح بود که تیم ما دو فرصت داشت و روی آنها نیز به گل رسید، اما در ادامه با مشکلاتی مواجه شدیم.55 دقیقه بود که ما بازی را مدیریت می‌کردیم و توانستیم حتی گل هم بزنیم. پس از آن، تردیدهای فراوانی داشتیم که آیا موقعیت‌های‌مان برای گلزنی و کسب امتیاز است یا نه! ما به عقب بازگشتیم و نمی‌توانستیم همچون نیمه نخست فشار وارد کنیم و نمی‌توانستیم تاکتیک‌های متفاوتی را عملی‌ کنیم.

وی ادامه داد: در واقع اعتماد به نفسی که در نیمه نخست داشتیم را دیگر نتوانستیم به دست آوریم.

مارتینو که کارلوس توس، گونزالو هیگواین و لوکاس بیگلیا را پیش از رویارویی با پاراگوئه اعلام کرد که در زمین خواهد داشت، افزود: آن‌چه که من را بیش از همه نگران می‌کند،‌ این شیوه از بازی بود که ما از خود نشان دادیم. واضح است که ما نیازمند آن‌گونه از بازی هستیم که بر آن کنترل و تسلط کامل داشته باشیم؛ ما همواره در دیدارهای اخیر آن‌چه می‌خواستیم را نتوانستیم عملی کنیم که این موجبات رنجش بسیار هم من و هم هواداران و بازیکنان را فراهم آورده است.

سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد:چهار پنج فرصت را مقابل پاراگوئه از دست دادیم و علاوه‌ بر آن، فرصت‌هایی را نیز به حریف با دو دست و روی گشاده تقدیم کردیم! انتظار دارید که چه احساسی داشته باشم؟!

آرژانتین در حالی که در روز سه شنبه با اروگوئه روبه‌رو خواهد شد، سرمربی تیم تصمیمی برای تغییر در ترکیب تیم ندارد.

وی در این زمینه اظهار داشت: ما در دیدار سه‌شنبه با همین ترکیب اما با رویکردی دگرگونه به مصاف تیم قهرمان خواهیم رفت. ما دو گل در این دیدار زدیم اما در دیدار بعدی می‌توانیم بهتر از این باشیم.

سرمربی سابق بارسلونا در پایان تصریح کرد: باوری ندارم که با تغییر ترکیب بتوانیم به نتیجه بهتر دست یابیم. ما باید به لحاظ روحی و روانی تغییر کنیم و البته نقشه بازی و جایگیری دقیق نیروها. باید تلاش‌مان را افزون‌تر کنیم. باید اصلاح و ترمیم را پیشه راه خود سازیم. بهترین ترکیب ممکن را داریم و تغییر ترکیب به مثابه شکست است.
منبع: فارس