۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

جبهه یکتا اعلام موجودیت کرد +بیانیه

جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.
کد خبر : ۲۴۵۳۰۱
صراط: جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا)  عصر امروز دوشنبه در اولین نشست سراسری خود به صورت رسمی و با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

در بخشی از بیانیه جبهه یکتا آمده است معتقدیم تنها راه رشد و توسعه همه جانبه توجه به ظرفیت‌های ارزشمند داخلی و اتکا به جوانان کشور و توانمندی‌های این ملت شهیدپرور است و هرگونه وادادگی و تزلزل در مقابل استکبار جهانی و اذناب آن سم مهلکی است که موجب تجری دشمنان ملت را فراهم می‌کند.

در این بیانیه آمده است تشکیل این مجموعه برای وحدت آفرینی و انسجام نیروهای مومنی است که همواره خادم ملتند و بنا دارند با نقد منصفانه و عالمانه و ارائه فکر و برنامه از دولت و سایر متولیان کشور حمایت کرده و با حضور فعال در صحنه آگاهی بخشی، امیدآفرینی، کارآمدی و تحول را دنبال کنند.

جبهه یکتا در این بیانیه تصریح کرده‌اند: باید در اجرای سیاست‌های کلان و راهبردی نظام، طراحی و تدوین الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی همه همت‌ها مصروف خدمت خالصانه و حل مشکلات کشور مخصوصاً رشد و تعالی زندگی مردم و اشتغال جوانان کشور شود. لذا باید تلاش کرد با اجرای عالمانه اقتصاد مقاومتی پیک تاریکی را با عزت و سربلندی پشت سر گذاشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است صراحتا می‌گوییم در تشکیل و پیوستن به این مجموعه با هیچ فرد و یا گروهی وابسته نبوده و به جز دین به نظام اسلامی ، امام و رهبری و شهیدان گرانقدر خود را وامدار کسی نمی‌دانیم افراد و خادمان و گذشته حال را با معیارهای ولایت پذیری، دلسوزی، کارآمدی، خدمت خالصانه برای ملت ، عدالت ورزی ، عزت آفرینی در صحنه‌های داخلی وخارجی می‌سنجیم و در تصمیمات کلان همگرایی با اندیشه ولایتمدارایانه اصولگرایان و همراهی با روحانیت دلسوز و انقلابی کشور را شرط مهم انسجام و موفقی همه عناصر متدین کشور می‌دانیم.

در بخش پایانی بیانیه این جبهه آمده است رشد و تعالی نظام و طی مسیر تحول آفرین کشور با همدلی و همزبانی همه آحاد و دلسوزی و همراهی همه ارکان آن میسر است و این مجموعه خود را فرزند ملت و برادر و همراه همه خادمان معتقد نظام می‌داند و امید است با همراهی همه صاحب نظران و اندیشمندان در کیمته‌های تخصصی و تدوین مدل‌های تجربی کارآمدی و تحول کشوری سرفراز داشته باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط جبهه یکتا