۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

احتمال کاندیداتوری اعضای جبهه "یکتا"

جبهه یکتا یک جبهه گفتمانی است البته این به معنای نداشتن برنامه انتخاباتی نیست!
کد خبر : ۲۴۵۳۸۲
صراط: عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا گفت: باتوجه به اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی بر ما تکلیف کردند که در انتخابات وارد شویم این کار را انجام خواهیم داد اما فلسفه وجودی این تشکل‌ کارهای گفتمانی است.

مسعود زریبافان عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا اظهار داشت: جبهه یکتا یک جبهه گفتمانی است البته این به معنای نداشتن برنامه انتخاباتی نیست.

زریبافان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی بر ما تکلیف کردند که در این زمینه‌ (انتخابات) وارد شویم این کار را انجام خواهیم داد اما فلسفه وجودی این تشکل‌ کارهای گفتمانی است.

وی در خصوص کاندیداتوری اعضای هیأت موسس‌ در انتخابات مجلس تصریح کرد: هنوز درباره این قضایا صحبت نشده است البته هر کسی برای خود اختیار دارد اما به صورت یک جبهه خیر؛ لذا امکان دارد اعضا به صورت حقیقی کاندیدا شوند.

اولین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) روز دوشنبه 25 خرداد با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی و اعضای هیأت موسس این جبهه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار و جبهه «یکتا» در این نشست با صدور بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.

در این همایش مصطفی نجار، سیدمحمد حسینی، حاجی‌بابایی، کامران دانشجو، صدرالدین شریعتی، سعیدی‌کیا، عباسی، میرتاج‌الدینی، محمدعلی رامین، محمدمهدی زاهدی، حسین فدایی، صدرالدین شریعتی، مهرداد بذرپاش و جمعی دیگر از نمایندگان حضور داشتند.

گفتنی است جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) یک جبهه گفتمانی است که سعی دارد بین نیروهای ارزشی، متدین و انقلابی در سراسر کشور هماهنگی و انسجام انجام شود و هدف این تشکل نیز تبیین گفتمان امام و رهبری است.
منبع: فارس