۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

حضور مجیدی در استقلال کلید خورد

مجیدی سال ها برای استقلال زحمت کشیده و خاطرات خوبی هم برای هواداران به ارمغان آورده است این فرصت خوبی برای مجیدی است که کنار یک مربی خارجی تجربه اندوزی کند .
کد خبر : ۲۴۵۶۲۹
صراط: عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: با استیماچ مذاکره می‌کنیم اما این مذاکره به منزله تمام شدن کار نیست و شاید هم با او به توافق نرسیم.

عباس کردنوری در مورد حضور استیماچ در تهران اظهار داشت: قرار است او فردا بیاید و بعد از اینکه استراحت کند با او جلسه ای خواهیم داشت اما این مذاکره به منزله تمام شدن کار ما با استیماچ نیست و شاید هم نتوانیم با هم کار کنیم اما جمع بندی هیات مدیره به این بوده که ابتدا با او وارد مذاکره شویم و اگر با او به توافق نرسیدیم سراغ گزینه های دیگری برویم.

وی در ارتباط با اینکه در کنار سرمربی خارجی از دستیار ایرانی استفاده می شود یا خیر گفت: ما دنبال این هستیم که در کنار مربی خارجی مربی ایرانی داشته باشیم تا بتواند از دانش مربی خارجی استفاده کند.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می شود نظر باشگاه به این است که فرهاد مجیدی کنار سرمربی خارجی باشد گفت: مجیدی سال ها برای استقلال زحمت کشیده و خاطرات خوبی هم برای هواداران به ارمغان آورده است این فرصت خوبی برای مجیدی است که کنار یک مربی خارجی تجربه اندوزی کند از سویی او خودش دو سالی است که حضور در کلاس های خارجی و حضور در باشگاه های مطرح را در دستور کار خود قرار داده که اتفاقا ما هم در باشگاه راضی به این هستیم که او همچنان به کلاس های مربیگری برود. هنوز وارد کار اجرایی نشدیم اما در برنامه داریم که با مجیدی صحبت کنیم ولی قطعا هر تصمیمی گرفته شود به نفع خود اوست.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مجیدی فوتبال