۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

محرومیت نیمار از ادامه رقابتهای کوپاآمریکا

کاپیتان ۲۳ ساله سلسائو به دلیل نقشی که در درگیری پایان بازی تیم‌های برزیل و کلمبیا داشت، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
کد خبر : ۲۴۵۸۳۸
صراط: کاپیتان ۲۳ ساله سلسائو به دلیل نقشی که در درگیری پایان بازی تیم‌های برزیل و کلمبیا داشت، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بامداد امروز (شنبه) اعلام کرد: نیمار به خاطر نقشی که در ایجاد درگیری گسترده بین بازیکنان دو تیم برزیل و کلمبیا در تقابل دو تیم در گروه C جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا داشت با چهار جلسه محرومیت و 10 هزار دلار جریمه نقدی روبه‌رو شد.

بر اساس گزارش «انریکه اوسس» داور مسابقه برزیل - کلمبیا، پس از پایان درگیری‌ها نیمار در تونل منتهی به رختکن به او فحاشی کرده و این دلیل اصلی افزایش محرومیت این بازیکن 23 ساله است. نیمار پیش از این از سوی کمیته انضباطی رقابت‌ها با دو جلسه محرومیت مواجه شد که این محرومیت با اعتراض برزیلی‌ها به یک جلسه کاهش یافته بود.

پس از سوت پایان بازی بامداد پنجشنبه تیم‌های برزیل و کلمبیا که به برتری یک بر صفر شاگردان خوسه پکرمن انجامید، نیمار یک ضربه سر به صورت «جیسون موریلو» مدافع کلمبیا زد. در ادامه «کارلوس باکا» با ستاره بارسلونایی سلسائو درگیر شد و در نهایت این دو بازیکن با کارت قرمز مستقیم جریمه شدند. همین اتفاق جرقه درگیری بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم زد و پس از دقایقی درگیری در نهایت این ماجرا خاتمه یافت.

به این ترتیب دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل باید بدون کاپیتان نامدارش بازی‌های جام ملت‌های آمریکا را ادامه بدهد. نیمار در نیمه اول پیروزی یک بر صفر کلمبیا مقابل برزیل به خاطر اقدام به گلزنی با دست یک کارت زرد هم گرفته بود.

کنفدراسیون فوتبال برزیل حق درخواست تجدیدنظر در حکم صادره را دارد. با محرومیت کاپیتان 23 ساله برزیل انتظار می‌رود فیلیپه کوتینیو و یا داگلاس کاستا در ترکیب اصلی سلسائو قرار بگیرند.

تیم ملی برزیل در حالی بامداد دوشنبه در آخرین بازی خود از مرحله گروهی این رقابت‌ها باید به مصاف ونزوئلا برود که با توجه به شرایط گروه برای صعود به دور بعد نیاز به برد دارد تا کارش به اما و اگر کشیده نشود.
منبع: تسنیم