۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
از کسي دعوت نکردم

توضيح باقرزاده درباره "بای‌بای" احمدی‌نژاد

اينجانب در مورد حضور و يا عدم حضور شخصيت هاي لشکري و کشوري حاضر در مراسم هيچگونه نظري، چه نفياً و چه اثباتاً نداشته ام. به عبارت ديگر، شخصاً از کسي براي حضور در جايگاه دعوت ننموده و يا مانع حضور فرد بخصوصي هم نشده ام.
کد خبر : ۲۴۵۸۶۳
توضيح باقرزاده درباره
صراط: سردار سيد محمد باقرزاده، مسئول کميته جستجوي مفقودين ستاد کل نيروهاي مسلح در يادداشتي کوتاه توضيحاتي پيرامون حضور محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور سابق در جايگاه مراسم تشييع شهدا بيان کرد.

متن نوشته سردار باقرزاده که توسط حجت الاسلام سیدکمیل باقرزاده فرزند او در گوگل پلاس منتشر شده،  به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
در پي برگزاري مراسم باشکوه و بي سابقه تشييع ۲۷۰ تن از خط شکنان و غواصان شهيد در يوم الله ۲۶ خردادماه و خلق حماسه اي ماندگار از شور و شعور و عشق و دلدادگي به خط سرخ شهادت و مقاومت و ايستادگي در برابر آمريکا و نظام سلطه، متأسفانه برخي از افراد و جريانات سياسي با طرح مسائل حاشيه اي تلاش نمودند از عظمت مراسم که پيامهاي روشني در برابر زياده خواهي هاي آمريکا داشت، بکاهند.

البته در اين ميان، برخي از افراد که از دلسوزان نظام اسلامي و در جبهه خودي قرار دارند نيز با گلايه مندي از حضور لحظه اي برخي شخصيت ها در محل جايگاه مراسم شهدا، گمانه زني هايي داشته و آن را حمل بر اغراض سياسي برگزارکنندگان مراسم نمودند؛ لذا جا دارد براي تنوير افکار عمومي توضيحاتي به شرح ذيل ارائه شود:

۱ . اينجانب در مورد حضور و يا عدم حضور شخصيت هاي لشکري و کشوري حاضر در مراسم هيچگونه نظري، چه نفياً و چه اثباتاً نداشته ام. به عبارت ديگر، شخصاً از کسي براي حضور در جايگاه دعوت ننموده و يا مانع حضور فرد بخصوصي هم نشده ام.

۲ . به اعتقاد بنده، حضور جمعي شخصيت هاي مورد احترام نظام اسلامي در جايگاه چنين مراسم مردمي، نشانه وحدت و همبستگي مسؤولين آن هم در زير خيمه شهدا تلقي مي شود. فلذا مانع بخصوصي وجود ندارد تا در کنار هم قرار گيرند. کما اينکه در روز برگزاري مراسم نيز براي هيچ يک از مسؤولين عزيز اعم از لشکري و کشوري حاضر در ميدان و يا نزديک و پشت جايگاه منعي براي حضور در جايگاه وجود نداشت؛ و معدود افرادي هم که در جايگاه حضور يافتند با ميل و علاقه شخصي خودشان بوده است.

۳ . در خاتمه توصيه مي شود: به جاي پرداختن به مسائل حاشيه اي و خداي نکرده تفرقه انگيز، بهتر است پيرامون آثار با برکت اين حماسه عظيم که تنها با اخلاص شهدا و مردم حاضر در صحنه به وجود آمده انديشه شود، و در چنين ايام مبارکي با بهره گيري از درس هاي شهيدان، ضمن حفظ وحدت و انسجام ملي، خود را براي انجام رسالتهاي بزرگتر آماده نماييم.

از خداوند بزرگ توفيق همگان را در مسير نوراني شهيدان سرافراز خواهانم.
والسلام عليکم و رحمة الله.
خادم الشهداء، سرتيپ پاسدار سيد محمد باقرزاده