۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
کوپاآمریکا 2015

صعود اروگوئه و پاراگوئه به یک‌چهارم نهایی

تیم های فوتبال اروگوئه و پاراگوئه با کسب تساوی مقابل یکدیگر به دور یک چهارم نهایی رقابتهای جام ملتهای آمریکای جنوبی راه یافتند.
کد خبر : ۲۴۵۹۳۸
صراط: تیم های فوتبال اروگوئه و پاراگوئه با کسب تساوی مقابل یکدیگر به دور یک چهارم نهایی رقابتهای جام ملتهای آمریکای جنوبی راه یافتند.

به گزارش صراط، دیدار دو تیم امشب برگزار شد و در نهایت دو طرف به تساوی یک بر یک رضایت دادند. برای اروگوئه که مدافع عنوان قهرمانی است خوزه خیمه‌نز در دقیقه 29 گلزنی کرد اما در آخرین لحظات نیمه اول، پاراگوئه با گل لوکاس باریوس بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی پا بر جا ماند.

با این نتیجه، پاراگوئه 5 امتیازی شد و قبل از بازی آرژانتین با جامائیکا، صعودش را قطعی کرد. همچنین اروگوئه با کسب 4 امتیاز حتی در صورت سوم شدن به دور یک چهارم نهایی راه خواهد یافت.

رقابت های کوپاآمریکا با حضور 12 تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به همراه 2 تیم برتر سوم گروه ها، صعود خواهند کرد. تیم اکوادور که عنوان سوم گروه اول را کسب کرده، تنها سه امتیاز دارد و تفاضل گل این تیم نیز 2- است. به این ترتیب این تیم کاندیدای حذف شدن از رقابتهاست هرچند اندک امیدهای خود را در بازی های روز اخر گروه سوم جستجو می کند.

در آخرین بازی گروه دوم این رقابتها، آرژانتین با جامائیکا تیم حذف شده این گروه، روبرو می شود که در صورت پیروزی به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.