۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹
10 سوال از احمدی نژاد برای رفع ابهام . . .

سخنانتان را نزديكتر به گفتمان "شيفتگان خدمت" ارزيابي مي كنيد يا "تشنگان قدرت"؟

جناب دكتر!در سخنان خود گفته اييد خط قرمز ما كابينه است.آيا به نظر شما نبايد خط قرمز همه، قانون و اجراي بدون تنازل آن و پيروي و تبعيت مخلصانه از عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه باشد؟ به نظر شما اگر هريك از صاحبان قدرت در كشور به شيوه شما خط قرمزي اينچنيني براي خود تعريف كند ، آيا ...
کد خبر : ۲۴۶۴۱
"صراط" - اواخر هفته گذشته رييس جمهور محترم بالاخره با شكستن "سكوت الهام بخش وحدت" خود در مورد مسايل مرتبط با جريان انحرافي، لب به سخن گشود و با دفاعي جانانه از عناصر در معرض دستگيري اين جريان ، از وظيفه‌ اخلاقي، ‌قانوني و ‌ملي‌ خود در دفاع از همكارانش سخن گفت.
احمدي نژاد در سخنان قاطعانه اش ،كابينه را خط قرمز خود ناميد و تصريح كرد: كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند اما اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند و فضاي همدلي و دلسوزي را مخدوش كنند و به نقطه‌اي برسيم كه ببينيم آسيب جدي به كشور وارد مي‌شود، موظفم مسائل را با مردم در ميان بگذارم و به وظايف قانوني خود عمل كنم كه اميدوارم به آنجا نرسد.
سخنان رييس جمهور هرچند تا حدودي در برگيرنده پاسخ برخي شبهات و ابهامات در مورد نسبت موجود بين دكتر احمدي نژاد و آنچه كه به جريان انحرافي موسوم است بود، اما به نوبه خود سوالات و ابهامات جديدي را ايجاد كرد كه بيم آن مي رود در صورت روشن نشدن پاسخ اين ابهامات تازه، دستاوردهاي بزرگ وغير قابل انكار دولت نهم و دهم ، همه تحت الشعاع اين شبهات قرار بگيرد ، از اين رو صراط ضمن مطرح كردن اين ابهامات جديد، اميدوار است پاسخي درخور دريافت كند، باشد تا اين ابهامات به بهترين نحو ممكن مرتفع گردد.
1.نظر رييس جمهور محترم درباره لزوم سنجش و ارزيابي افراد وعملكرد آنها با معيار حقيقت وعدالت كه در كلام معصومين عليهم السلام نيز بر آن تاكيد شده است ، چيست؟ به نظر دكتر احمدي نژاد سنجيدن حقيقت وعدالت و تراز كردن آن با اشخاص و عملكرد آنها چه پيامد هايي مي تواند داشته باشد و آيا اساسا سخنان هفته گذشته شما بر كدام مبنا از مباني ذكر شده ايراد شده است؟
2. جناب دكتر!در سخنان خود گفته اييد خط قرمز ما كابينه است.آيا به نظر شما نبايد خط قرمز همه، قانون و اجراي بدون تنازل آن و پيروي و تبعيت مخلصانه از عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه باشد؟ به نظر شما اگر هريك از صاحبان قدرت در كشور به شيوه شما خط قرمزي اينچنيني براي خود تعريف كند ، آيا ساختار سياسي و حكومتي كشور به جزاير پراكنده و بي ارتباطي با هم تبديل نخواهد شد كه هركس در آن براي حفظ حوزه نفوذ خود و حراست از خط قرمزخود تلاش خواهد كرد؟ به نظر شما اين نوع نگاه در دراز مدت به فروپاشي نظام سياسي كشور منجر نخواهد شد؟ آيا خود شما به عنوان يك داور، سخنانتان را نزديكتر به گفتمان "شيفتگان خدمت" ارزيابي مي كنيد يا "تشنگان قدرت"؟
3.جناب دكتر احمدي نژاد!يكي از شعار هاي اصلي شما در طول شش سال گذشته عدالت محوري و اجراي آن بوده است.آيا در گفتمان مورد نظر شما ازعدالت در صورتيكه از نزديكان شما فردي مرتكب خطايي گرديد كه در قانون براي آن مجازات پيش بيني شده است، دستگاه قضايي حق دارد فرد مورد نظر را جلب و كيفر مقرر در قانون را در مورد او اجرا كند يا خير؟
4.رييس جمهور محترم!به نظر شما بين سخنان تهدید آمیز خود و دفاع آقاي هاشمي رفسنجاني از بعضي از نزديكان متهم خود، حمايت و مداخله خاتمي در دفاع از شهردار اسبق تهران و مداخله رييس سابق مجلس ششم در دفاع از يك نماينده زنداني آن مجلس شباهتي وجود دارد يا خير؟
5.آقاي دكتر! فكر مي كنيد قضاوت افكار عمومي درباره سخنان شما چه باشد؟ به نظر شما اگر بين بيست و چهار ميليون نفري كه به شما راي داده اند و بدون در نظر گرفتن آن 13 ميليوني كه مشتاق جلب آرا آنها هستيد،در مورد سخنان شما نظر سنجي برگزارشود، فكر مي كنيد چند ميليون با سخنان شما موافق باشند؟
6.آقاي دكتر!حتما داستان خطاب و عتاب اميرالمومنين(عليه السلام) به يكي از دختران گراميشان بعد از اطلاع از به امانت گرفتن گردنبند بيت المال را شنيده ايد.لطفا نظر خود را درباره اين برخورد مولاعلي(عليه السلام) بدون حاشيه رفتن بيان كنيد. راستي لطف كرده و "انكم لا تقدرون علي ذلك" مولا را به رخ ما نكشيد و"فاعينوني بورع و اجتهاد" حضرتش را نيز مد نظر قرار دهيد.
7.دكتر عزيز!در سخنان خود بدون نام بردن از عامل دست اندازي به كابينه گفته ايد:اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند.
اي كاش يكبار براي هميشه مي گفتيد از نظر شما چه كساني بخاطر مطامع سياسي بدنبال دست اندازي به كابينه هستند تا تكليف ما هم روشن مي شد و با شفاف گفتن مقصود خود به فرو نشاندن غبار برخاسته كه مي رود حق و باطل را در هم آميزد كمك مي كرديد. بالاخره ما بايد بفهميم نظر شما درباره سخنان بزرگان ،علما ، فرماندهان عالي رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسياري ديگر از رجال مذهبي و سياسي خوشنام و خوش سابقه كشور در مورد جريان انحرافي چيست.
8.جنابعالي در سخنانتان از وظيفه قانوني خود در دفاع از همكارانتان سخن گفته اييد.مزيد امتنان است اگر بفرماييد بر اساس كدام ماده قانوني، رييس جمهور بايد از همكاران خود كه اتهامات متعدد و سنگين اقتصادي و غيراقتصادي متوجه آنهاست دفاع كرده و در راه رسيدگي به اتهامات ايشان مانع تراشي كند.
9.جناب دكتر!شما در سخنان خود گفته ايد:اشكالاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم.آيا در مذاكراتتان با رييس قوه قضاييه از ايشان در مورد سخنان چندي قبلشان در مورد مختصات جريان انحرافي و شاه بيت آن سخنان معروف يعني "غوطه ور بودن جريان انحرافي در مفاسد اقتصادي" سوالي پرسيديد يا خير؟انشاالله رييس قوه قضاييه را كه منصوب رهبري بوده و سابقه عضويت در شوراي نگهبان را دارند به عنوان فردي عادل و مطلع قبول داريد يا...؟
10.آقاي دكتر شما در سال 84 در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادي و عدالت خواهي گفتيد: البته مي‌پذيريم كه عدالت خواهي و مبارزه با فساد، هم عزم انقلابي كافي و خطرپذيري و هم عقل و درايت و برنامه‌ريزي مي‌خواهد و هيچ يك بدون ديگري كافي نيست .
هم اكنون و بعد از 6 سال از آن سخن و بعد از بروز انتقاداتي از رفتار شما در مبارزه با مفاسد و اجراي عدالت ،با توجه به معيارهايي كه ارائه كرده بوديد، فكر مي كنيد اشكال كار كجاست؟
جناب دكتر در پايان از اينكه سر حضرتعالي را بدرد آورديم و احتمالا با اين سوالات خاطر جنابتان را مكدر ساختيم ، پوزش طلبيده ولي اميدواريم كمي حوصله به خرج داده و با تامل و بازخواني سخنان خود قدمي براي رفع اين ابهامات نيز برداريد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۸
۱۲
بنده از راي دادن خودم به ايشان ( اح.............. ) شرمنده شدم.
م - رحيمي
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم همچنين
مش ..... كش
|
Iran (Islamic Republic of)
آره والا
یاور علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ا تشکر از دوستان
من متاسفانه به اح............ هم تبلیغ کردم و هم رای دادم و از خدا طلب عفو و بخشش دارم به خاطر این گناه کبیره که کردم ...
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده از رأيی که به اح............... داده ام افتخار می کنم همانگونه که انتقاد کردن از برخی اشتباهات او را هم مايه افتخار و سند بصيرت می دانم. آقای ناشناس می خواستی به کی رأی بدهی تا شرمنده نباشی؟ به کروبی ضايع؟! يا به موسوی هم پيمان منافقين و صهيونيست ها و بهايی ها و سلطنت طلب ها؟! يا به رضايی نان به نرخ روز خور؟!
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال فعلی افراد است...ما تابع و مرید و فدایی حضرت آقا هستیم نه کسی دیگه هرکسی هم این وسط موش بدوونه میدونیم باش چیکار کنیم جالب اینجاس کسایی که تو انتخابات شرکتم نکردن الان میان میگن ما شرمنده ایم به احمدی نژاد رای دادیم!!!برو عامو ما خودمون یه عمری تو لوله معدن زغال سنگ بودیم!
ضمن اینکه جالبه بعضیا میگن دیدید فلان شد ما میگفتیم رای بدیم به فلانی به قول این محسن فاضلی به کی میخواستن رای بدن به اون کروبی شیخ چنجر صهیونیست نژاد یا موسوی فراماسونر صهیونیست پرست یا اون ....................... دوروی نون به نرخ روز خور هاشمی پور!!!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
من اگه يه كار درست تو زندگيم انجام داده باشم راي دادن به حاج محمود بوده وهست...........
حالا ديگه دارم مطمئن مي شم كه چه انتخاب درستي كردم چون اين احمدي نژاده كه با كسي عقد اخوت نبسته (غير از مقام رهبري) و اونجاي شماها نون به نرخ روز خورا هم از همين سوخته و شاكي هستيد چون به شما هم باج نداد!!!!
امثال گنده هاي شما فقط به خاطرخودشون به احمدي نژاد راي دادند اما مابقي مردم بر حسب وظيفه اين انتخاب رو كردند.........
معلومه كه شماها بايد الان پشيمون باشيد!!!!
درود بر مقام معظم رهبري و درود بر تنها ياور ايشان محمود احمدي نژااااااد...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکبریون راه افتادن خودشونو اح..............ی پشیمون معرفی میکنن .
ما که به اح................ افتخار میکنیم
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقايان محسن فاضلي ، آنتي التقاط و مهدي در انحراف خط ها .... و موسوي و كروبي و خاتمي و رفقاشون از خط ولايت شك و شبهه اي نيست ، اما آقاي محسن فاضلي ما به اح .... راي نداديم بلكه ما به شعارهاي ولايتمداري و ادامه خط شهدا و .... اح .... راي داديم ، حرف شما درست هست كه زمان انتخابات به چه فرد ديگه اي به جز اح .....ميتونستيم راي بديم !!!! اما در حال حاضر ديگه خط انحراف اح ..... در عدم تبعيت از ولايت مشخص شده و از آنجايي كه ما به شعارهاي زمان انتخابات اح ..... راي داديم ، حالا كه فهميديم به هر دليلي اون شعارها دروغي بيش نبوده از اين شخص اعلام برائت ميكنيم ، معيار حال فعلي افراد است ....
هرچند بنده هم مثل اخوان بالا از اينكه رايم به نفع اين فرد (با چهره اي غيرواقعي) بوده ، ولي خوشحال هستم كه معيارم براي راي دادن به اح ..... ولايتمداري و ادامه خط شهدا بوده و الان كه وضعيت غيرطبيعي اح ..... مشخص شده اولا دعا ميكنم به راه راست هدايت بشه و در صورت عدم توفيق و اصرار بر ادامه روند كنوني ، به سرنوشت ديگر دوستان ضد ولايي ش دچار بشه ..... شرمنده خون شهدا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من رای ندادم که پشیمان شوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۹
۴
چرا اين بار اح............. نگفت اگر مدركي داريد عرضه كنيد و نيروهاي من هيچگونه اتهامي ندارند
چرا تهديد كرد در مقابل حمله
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۱۳
۲
خدا هدايتش كنه !!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
كه البته با توجه به روند رو به توسعه بروز رفتارهاي غير عادي و واقعا غير طبيعي در ايشان و خصوصا فرض كردن خود بعنوان روح قانون ، آينده روشني را در انتظار وي نمي بينم .....
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا كه توفيق نداشته و بيشتر در ضديت با ولايت فقيه حركت كرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمن ضد ولايت كه توهين نمي كنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۶
۳
چرا نویسنده ای که این قدر ریز بین و نکته سنج این سوالات رو طرح کرده خودش رو معرفی نمیکنه؟
یاور علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت گوینده فرق میکنه ؟
مگه به غیر از حقیقت چیزی هم گفته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۴
۴
مش........... و اح............ دو تا كبوتر عاشقند سعي نكنيد اين حيوانيكي ها را جدا كنيد . گناه داره ، آدم دلش مي سوزه ، خدا خوشش نمي آد .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۷
۳
هر بچه اي رييس جمهور رو نقد مي كنه
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
و بعضي بچه ها هم مثل تو نميتونن نقد كنن
یاور علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران برتو نخواهند نوشت
اح............ بهتره انتقادپذیر هم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۷
۸
سخنان احمدي نژاد درست است آنهايي كه باج مي خواهند به حق خود قانع باشند احمدي نژاد پركارترين رئيس جمهور جهان است
منتظر ظهور
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست گرامی. البته و صد البته ایشان بسیارپرکارهستند و در این شکی نیست اما واقعیت این است که این نمی تواند دلیلی بر عدم علاقه او و اطرافیانش برای انتقال قدرت به سمت خود باشد. این موضوعی است که در طول تاریخ برای اقوام مختلف صورت گرفته. نباید فکرکنیم همه معصوم می باشند. اگردراین نظام معتقدیم ولایت محوراصلی است بهتراست اینگونه بحث ها را بکناربگذاریم.
ضد ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر پركاري دستش درد نكنه و خسته نباشه اما آيا پركاري انحراف از خط ولايت و شهدارو توجيه ميكنه ؟
چه كسي باج ميخواهد ؟ بحث اصلي بر سر عدم فرمانبرداري از ولايت فقيه هست ! ديگه اينجا ها .... و موسوي و كروبي و قا..... و لا ..... و ..... معنايي ندارن ؟ اح ....... جلوي ولايت وايساده حالا منظور شما از باج خواها كيان ؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا به نظر شما فرد دلسوزی مانند آیت الله مصباح باج می خواهد. مراجع عظام که در حسن نیتشان شکی نیست نعوذ باالله باج می خواهند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و لجوج ترین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۶
۳
اح............ بالا بري پادين بياي دوست داريم هر چند اين ........هاي اين سايت تو رو نخوان
جلال
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۵
۵
پاسخ به ضد ناشناس
چگونه تهمت می زنید که رئیس جمهور جلوی ولایت ایستاده اگر ولایت مقام معظم رهبری است که همیشه احمدی پشت سر رهبری حرکت کرده . و رهبری هم حرفی در رد احمدی نگفته اگر منظورت از ولایت سعید حدادیان و مصباح یزدی و منصور ارضی است باید بگم اگر اینا معیار ولایت اند من هم ضد ولایت ام .
رهبر ما فقط سید علی خامنه ای و بس
ضد ناشناس
|
Germany
آقا جلال ، پس چشم بصيرتت كجاست اخوي ! مش....... رو برخلاف نظر حضرت آقا چند ده پست مهم دولتي و غير دولتي داده و همچنان اين روند هم ادامه داره !!! موازي كاري در وزارت خارجه بر خلاف نظر حضرت اقا با ورود بق .... و مش .... و ..... به عرصه سياست خارجي !!! موضوع نافرماني از حكم حكومتي حضرت اقا در مورد مصلحي و تهديد حضرت اقا به استعفا با هدف تحميل نظر خودش به آقا براي جابجايي مصلحي و وقتي با پاسخ دندان شكن ايشون مواجه شد راه قهر رو برگزيد ولي وقتي ديد كار داره به مجلس و بحث عدم كفايت ميكشه برگشت اما همچنان چند بار مصلحي رو برخلاف نظر آقا به جلسه دولت راه نداد و همچنان اين ادامه داره منتها بايد آگاه باشيم و متوجه بشيم مسائل رو ، چون خداي ناكرده در مقابل خط ولايت و شهدا قرار ميگيريم
حالا اين موارد اعلام شده از سوي مسوولان نظام تهمت هست يا حداديان و مصباح و ها ..... و لا ...... و قال ....... و موسوي و كروبي و سبز و قرمز درستش كردن ؟؟؟
مرتاض دولتي
|
Germany
منصور ارضي و سعيد حداديان و مصباح تا چند روز پيش كه از طرف حمايت مي كردن خوب بودن !! حالا چي شده كه بد شدن !!!
محسن فاضلی
|
Germany
تو اگر رهبری را قبول داری، آقا ما را به آية الله مصباح ارجاع داده است. حرف های بچگانه نزن. دو تا مداح - اگر چه بزرگوار و مؤمنند - را کنار مطهری زمان قرار داده ای؟! حواست کجاست عمو؟!
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۳
۸
ا ح . . . آلوده شده دیگر راه برگشتی نتست
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چند تلخه اما به واقعيت نزديكه ! دعا ميكنيم خدا هدايتش كنه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۳
۳
خطاب به k-2 اخه............ من اينو ميشناسم كه بهش مي گم بچه ولي مگه تو من رو مي شناسي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا اگه به من فحش دادي انشالله آن فحش نصيب خودت .....!!
دوما َاز چي حرف ميزني ؟ چه كسي رو ميشناسي كه ميگي بچه ؟ شما اشاره عمومي به همه منتقداي اح .... كردي
چون اصلاَ طرف خطابت (بچه) رو مشخص نكردي كه كي هست ؟
هر چند كه بنظرم عملكرد اح ..... خصوصا در عدم تبعيت از ولايت فقيه و افكاري مانند ادعاي ارتباط با امام زمان و .... اينقدر قابل تامل هست كه به وعناي واقعي حتي يه بچه هم ميتونه بهش نقد كنه و ازش بخواد كمي در مورد لولو !!! توضيح بده !!
فرزند شهيد
|
Netherlands
|
۱۵:۴۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۴
۲
اقاي رئيس جمهور تورا به خدا ما دوست نداريم اح..........ي را كه شب وروز براي ملت خدمت كرد را بازيگر در ميدان بازيي ببينيم كه منحرفين چيده اند
تورا به خدا قسمت ميدهم به اه هايي كه در شبهاي يتيمي وشهادت پدرم به دست منافقين كوردل كشيده ام دور مش.............. وحلقه اش را خط بكش
مادوست نداريم مثال ديگري به مثال هاي درس عبرت مان اضافه شود
اقاي رئيس جمهور مافرزندان شهدا 30سال يتيمي كشيديم براي اصل ولايت فقيه وحفظ نظام كه اميد مستضعفان عالم است تورا به خدا با اهل فكر افرادي كه هم نظري وهم عملي دين شناس واقعي هستند با استراتژيسهاي بزرگ كشور جلسه هاي علمي وقوي سياسي وديني بگذار وواقعا بدون هيچ گونه طرفداري متعصبانه ببين در مورد تفكرات جريان منحرف چه مي گويند ؟
ما دوست نداريم سرنوشت منتظري وبني صدر وها......... در مورد شما تكرار شود تورا به خون پدرجوانم قسم مي دهم ما را از اين شماتت هاي فتنه گران برهان
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۵
۰
دو پادشاه در اقلیمی نگنجند. جنگ قدرت است نه شوق خدمت.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلی وقته حکومت پادشاهی ور افتاده مثل اين که خواب تشريف داشتيد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حكومت پادشاهي ور افتاده ولي خوي و خصلت پادشاهي كه ور نيوفتاده
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۳
۳
درو بر اح............ در هر شرايطي
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
از آن حرف هايی است که معلوم نيست بتوانی پای آن بايستی. آخه مگه می شه در هر شرايطی کسی را قبول داشت؟ مگر معصوم است که يقين داشته باشی در هر شرايطی حرف و عملش حق است، يک حرف منطقی بزن. البته موافقم که هنوز بايد گفت درود بر اح.............
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
zereshk يا ZERESHK
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
بعد از عثمان خلافت بالاخره به صاحب اصلی یعنی کسی را که خداوند در اعلام انتخابش اکملت دینکم گفته ؛؛؛ رسید
امام مظلوم علی ابن ابیطالب بعد از کش و قوس های فراوان خلافت را قبول کرد به قول امروزیها معارفه و شر وع به کار .
از قضا در امتداد حکومت الهی مولا ؛؛؛؛ سر خری کلاش . به نام معاویه علیه لعنه هم ادعا حکومت در شام را داشت .
نحوه حکومت همزمان دو خلیفه مسلمین در تاریخ معلوم و مشخص است و احتیاجی به گفتن نیست . اما پیروزی انقلابها در طول تاریخ همیشه از نام امام علی (ع) استفاده شده حتی یک مورد هم به خصوص در شیعه از شاهکار های معاویه استفاده نشده است
تا قبل از انقلاب بهر حال حکومت ها را طاغوتی می گفتند و حسابشان از حاکمان بعد از انقلاب جداست .
با توجه باینکه انقلاب اسلامی با نام خدا شروع شد و سخنرانان در معرفی حکومت اسلامی بیشتر سخنانشان در خصوص حکومت علی ابن ابیطالب استفاده می کردنند و الحمدالله انقلاب اسلامی هم پیروز شد .
واما مسولین نظام اسلامی در این سی وسه سال باید بخوبی بدانند چون اکثر کسانی چانشان . مالشان و همه چیزشان را دادند به خاطر اجرای حکومت امام علی بوده ولاغیر و برای گذشتن از صراط تاییدیه امام علی و امام خمینی و شهدا را باید داشته باشند . پس مواظب باشید قبل از کوتاه شدن دستان از این دنیا اگر خدای نا خواسته در بعضی موارد متمایل به معاویه پیش رفتید جبران کنید وگرنه قطعا در جهنم ازتان استقبال میشود
مهدی59
|
Australia
|
۱۸:۴۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۱
۲
خوشا به حال کسانی که با احساس انتخاب میکنند و با عقل بررسی میکنند و پس از آن با دل میپذیرند و با جان حمایت میکنند .
دوستانی که حالا اظهار شرمندگی میکنید ؛ ای کاش با فرمول فوق انتخاب میکردید که حالا شرمنده ی عقل و دل و جان و سرمایه های دیگرتان نمیشدید.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۴
۳
تشنگان قدرت کسانی هستند که هر روز پاچه میگیرند تا به قدرت برسند وگرنه دولت نیازی به قدرت ندارد چرا که شیفته خدمت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو راست میگی
اتتاببابابال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۰
۳
لعنت بر ..................
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
این دیگه ا کجا اومد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی اومدی اخوی منافق
11111
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۳
۱
بيانات مقام معظم رهبرى در ديدار با جوانان در مصلّاى بزرگ تهران 1/2/1379‏:
...اما امروز مطبوعاتى پيدا مى‏شوند كه همه همّتشان، تشويش افكار عمومى و ايجاد اختلاف و بدبينى در مردم و خوانندگانشان نسبت نظام است! ده عنوان، پانزده عنوان‏روزنامه، گويا از يك مركز هدايت مى‏شوند؛ با تيترهاى شبيه به هم در قضاياى مختلف. قضاياى كوچك را بزرگ مى‏كنند و تيترهايى مى‏زنند كه هركس اين تيترها را مى‏بيند، خيال مى‏كند كه همه چيز در كشور از دست رفته است! اينها اميد را در جوانان مى‏ميرانند؛ روح اعتماد به مسؤولان را در آحاد مردم كشور تضعيف مى‏كنند و نهادهاى اصلى كشور را مورد اهانت و توهين قرار مى‏دهند!

من نمى‏دانم مدل اينها كجاست و كيست!؟ مطبوعات غربى هم اين‏طور نيستند! اين يك نوع شارلاتانيزم مطبوعاتى است كه امروز بعضى از مطبوعات در پيش گرفته‏اند!...
مولوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۱
۱
شیا نمی فهمید ویا اینکه خودتون رو به بیش از این نادانی محض میزنید! رییس جمهور اول فرمند وبهتر بگویم ثابت کردند که برخوردها سیاسی هستش بگیر وببندها فقط بخاطر خوشامد جناح اقتدارگرو بعد از اون فرمودند که اگه بخوان سیاسی کاری رو به کابینه بیارنٰ افشا میکنم ومیگویم آنرا نباید بگویم وموجودیت وحیثیت اونها رو خواهد برد. او میداند که اینها چه کرده اند و چرا چنین میکنند ولی فکرش رو هم نمیکردند دکتر بخو پشت پرده سیاسی کاریهای کلوخصوصا" دوسال پیش تا کنون رو افشا کنند! وای که چهخواهد شدٰ هرچند دستگاه قضا عقب خواهد نشست واصفراموش میکنه قضیه رو! معلومه دیگه! آفرین دکجان تو انتقام مظلومین و بزرگان این نظام رو از گرواقتدارگر میستانی انشاالله.
سعدي
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اول برو شعراتو بسراي ! بعد هم يه كلاس آيين نگارش سري بزن !!! بعد هم بيخيال طرفداري از اح ..... بشي بهتره در حد زمان تو نيست !
alireza
|
Germany
|
۰۱:۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۴
۰
بچه ها یادتون میاد سال 84 داد می زدیم صل علی محمد بوی رجائی آمد. تا دولت کریمه یک یا حسین دیگه. دزدگیر2005 اومد به بازار و ... ولی چی فکر می کردیم چی شد؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۰
۲
k1, k2 بهتره بهتر خود را معرفی کنند دعوا که نداریم نقد حساب داریم؟ این حرفهای او نیست بلکه نوعی شارلاتان بازی ولممپنی است که مش...... وبق....... به نشان دادهاند تا دیگران را بترساند هما حرفی که بنی صدر وخاتمی وقوم منحوس اصلاحات ومجاهدین بهزاد و ها....... سال69 به بعد زد با ان تهدید میخواهد ما را مقهور کند فراموش کرده ما فرزندان روح اللهیم اینها به سفارش مش........ .ثم........... جو............ کل...... در سال 84 با ها......... مشکل دار در تهدید به افشاگری کردند وموفق شدند او را خراب کنند و رای بگیرند در حالیکه او قبل از ان ضایع نزد امت شده بود حالا فکر میکنند حزب الله هم از این گرد وخاک کردن وشارلاطان بازی شعبان بیمخ شدن وحشت میکند ومیدان را وا مینهد کور خونداند ما در صحنه هستیم ونخواهیم گذاشت احمدی....ثمره خون شهدا را به نا اهلان ونا محرمان تحویل دهد تاعلمدار سید علی هست ما هستیم اح........این دام بر خودت بر میگردد سخنان 84 تا 88 وفرمایشات اقا روح الله و اقا سید علی را در خلوت خود بدون حضور مش..... وبق........... ثم............ جو............. اح......... سیبل جدید ابلیس ما حضور قلب بخوان؟؟؟
mostafa
|
Canada
|
۰۳:۱۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
serate bi vejdan.... shoma y emosht haroom khorid ke teshneye ghodratid... hazine roozname ............... ba in site lajan parakanetoono az jibe .................. migirid ya beitol mal.. tof too un namaze ibn moljamii ke mikhunid
ابوالفضل محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۳
۱
اح........... افتخار ما بود و اگر تصحیح شود باز هم هست ملاک ما تبعیت پذیری مسولان از رهبری است
بچه دهاتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
ببخشيد ، رئيس قوه ........... عادلتر است يا ولي فقيه زمان ؟ بله رئيس قوه ....... در حالي كه هنوز هيچيك از اعضاي جريان به قول شما انحرافي در دادگاه به هيچ جرمي محكوم نشده اند ، آن ادعاي كذايي را طرح كرد اما رهبر عظيم الشان انقلاب همين هفته گذشته همگان را از زدن اتهام بيجا و اثبات نشده برحذر داشت . آن وقت شما به سخنان آقاي محترمي كه يك كارت زرد از آقا دريافت كرده استناد مي كنيد ؟ يا برخلاف اظهارات صريح حضرت آقا ، به سخنان بزرگان تاسي مي كنيد ، در حالي كه بعضي از همان بزرگان هم حرفشان با تكذيب دفتر آقا و روابط عمومي سپاه و امثال ذلك مواجه شد ؟ بابا شما ديگه چه جور ولايتمدارهايي هستيتد!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۳
۰
پیامبر اکرم می فرمایند: "هر كس برادر [دينى] خود را به گناهى سرزنش كند، نميرد، مگر آن‏كه مرتكب آن شود."
جلال (پاسخ به محسن فاضلی )
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
بله آقا تفکر خطرناکی که الان در حال شکل گیری است جایگزینی افکار و دیدگاههای .................... به جای ........... است . آقای فاضلی یعنی مگر ................. خودشان حضور ندارند که ما را به شخص دیگری حواله کنند . بیانات و دیدگاه رهبری فقط از زبان خود ایشان بیان می شود و کسی سخنگوی ایشان نیست . ما .................. را به عنوان جایگزینی رهبری و حتی سخنگوی ایشان قبول نداریم . بازهم می گویم رهبر ما خامنه ای است نه ...............
البته به ................. برای دفاع از آرمانهای اصیل اسلام احترام می گذاریم اما هرگز دیدگاههای اصولی نظام را از کسی جز ولی فقیه نمی گیریم .
آقا مسئله مش......... و دولت را صریحا فرعی دانسته اند و آقای ............ آن را بزرگترین خطر اسلام
من تابع رهبری ام . هرکسی مشکلی با استدلال بنده دارد بیان کند شاید ما هم قانع شویم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۴
۰
صراط بهتره خفه بشه.توی دولتهای قبل هم همین جوری بود که هر ننه قمری هر چی دلش میخواست به دولت می بست!!!!!! اینم آزادی مطبوعات.جنبه داشته باش مقاله نویس.رو هم حدی داره.
ضد ميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
چه آدم محيرالعقل مودبي !!!
دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۲
دکتر فقط با تمسخر جواب میده شما هم چه دل خجسته ای دارین وقتی که خبرنگار ازش پرسید نظرتون درباره این کسانیکه وابسته به دولت شما هستند وگفتند رمال و...هستند چیه ؟(یاقریب به همین مضمون) دکتر با حالتی مخصوص خودش گفت : حالا که گرفتیدشون دیگه بزارین کارمون را بکنیم "وقتی رئسی جمهوری اینجوری پاسحگوباشه دیگه شما چه انتظاری از مسئولین دفترش دارین حالا امثال موسوی ملعون وکروبی مزدور میگن کدیدین ما راست میگفتیم این محمود رمالی واینکارا بلده و...حالا اینها وهمه دشمنان انقلاب مارا به با انتقاد میگیرند .محمود خان داره دستاورد خون شهدای فتنه 88 وخانواده های داغدارشونو وهمه شهدای انقلاب را به پای امثال میم و بق میریزه من که از سر تقصیراتش نمیگذرم انشالله با همین میم و بق وومحشور بشه چون فکر نمیکنم دیگه بشه اون محمود سابق!!!!
جان سوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
دلسوخته جان احتمالا چيزي بعنوان سابق وجود نداشته !! طرف از اول همين جوري بوده و البته رياست مش .... و بق ..... و ج ....... با ايشونه نه اينكه اونا رئيس ايشون باشن !!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۰
جریان ان ۱۰۰۰ متر مربع زمین چیه جنگل شمال مال کیه و کویر سهم کی و سهم طبیعت و حیات وحش چی!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۰:۴۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۰
اون ۴ لیتر بنزین خورده شده مردم در جایگاه سوخت یارانش کجا میره.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۰
آينده بدي را براي مح.......... بني صدر و ابوالحسن اح............ پيش بيني مي كنم.
safi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۰
۰
اونهائی که برای تقابل با اصلاح طلبها با چنگ و دندان از اح........... حمایت کردند آیا
میدانستند که ظرفیت ایشان چقدر است آیا
به صرف طرفداری جناحی همه چیز را باید زیر پا گذاشت
رئیس مجلس قبل که در باج دادن به اح.......... سنگ تمام گذاشت حالا اح............ میگوید مجلس در راس امور نیست
بسیاری از به اصظلاح اصولگراها بخاطر منافع گروهی افسد را روی سر گذاشته حلوا حلوا کردند تا فاسد بالا نیاید این ظرفیت سیاسی عقلای ؟ ماست حالا سنگی را که تو چاه انداختن همه سعی میکنند نمی توانند در بیاورند.
من............ ا............... ها و ح............ ها و رج............. ها ....رس.............. ها حالا کاسه چکنم دست گرفته اند که چه کنیم؟
امثال شما اگر از همان ابتدا حرف نمی زدید
سنگین تر بود
از بس بصیرت داشتید از این ور بوم افتادید پائین.
ع. مظ............. رو بخاطر انتقاد به اح................. داشتید کافر می خواندید بد نیست اح.............. چند تا از این به اصطلاح اصولگراها رو یه گوشمالی بده تا تو انتخاب و طرفداری بین بد و بدتر سینه خوشون چاک ندن و عربده مستانه نکشن.
فدایی رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
ما سرباز ولایت هستیم نه جریان انحرافی اح........ هم با این حرفا خودشو خراب کرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
خوب واضحه شیفتگان خدمت پرسیدن داره!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من شما دارید از کاه کوه می سازید نه این که به خواهم طرفداری کنم ولی شما با این کار ها بسیار دارید به کشور لطمه می زنید زیرا رئیس جمهور کشور را در ذهن های مردم بد جلوه می دهید که این جای تامل دارد و اگر به رهبر و رهبری اعتقادی دارید باید از درج این مطالب خوداری کنید چرا که رهبری فرمودند این مطالب باعث شادی دشمن می شود که باید پرهیز شود (انچه را باید می گفتیم گفتیم خواه پند گیرید خواه ملا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا چقدر براي اسلام و زحمات شهدا دل ميسوزوني ؟؟ يعني اگه همينجور در جهل بموني و فرق فتنه و منحرف رو از كاه تشخيص ندي و هيچكس هم برات واقعيات رو آشكار نكنه و نتيجتا شيطان با سوء استفاده از بي بصيرتي هاي امثال شما و امثال مردم كوفه با ايجاد كربلا و .... به سمت اهدافش حركت كنه خوبه ؟؟؟ فرق حرف دشمن شاد كن رو از روشنگري كردن تشخيص ميدي ؟ اگه حرف دشمن از دهان اح ...... بيرون بياد اونوقت بايد چكار كرد ؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من شما دارید از کاه کوه می سازید نه این که به خواهم طرفداری کنم ولی شما با این کار ها بسیار دارید به کشور لطمه می زنید زیرا رئیس جمهور کشور را در ذهن های مردم بد جلوه می دهید که این جای تامل دارد و اگر به رهبر و رهبری اعتقادی دارید باید از درج این مطالب خوداری کنید چرا که رهبری فرمودند این مطالب باعث شادی دشمن می شود که باید پرهیز شود (انچه را باید می گفتیم گفتیم خواه پند گیرید خواه ملا