۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

مادر و دختر، قربانی اسیدپاشی برادرشوهر

در ادامه سلسله اقدامات اسید پاشی، این بار در شهرستان کوهدشت، فاطمه 8 ساله و مادرش قربانی اسیدپاشی عموی خشمگین قرار گرفتند.
کد خبر : ۲۴۶۴۲۸
صراط: در ادامه سلسله اقدامات اسید پاشی، این بار در شهرستان کوهدشت، فاطمه 8 ساله و مادرش قربانی اسیدپاشی عموی خشمگین قرار گرفتند.

عصر روز سه شنبه دوم تیر ماه، مردی از اهالی منطقه بلوران و ساکن شهرکوهدشت که دچار بیماری روحی و روانی می باشد پس از ضرب شتم مادر خود اقدام به اسید پاشی بر روی برادر زاده  ۸ ساله خود به نام فاطمه نمود. تلاش های مادر فاطمه برای نجات جان تک فرزندش از دست عموی جانی ، باعث درگیری  می شود.( ش . ق ) پس از ضرب و شتم  زن برادر خود به وسیله چاقو، به نام (  ر. پ )،  با پاشیدن مقدار زیادی اسید مادر فاطمه را مورد حمله قرار می دهد.

به گفته یکی از  پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، حدود ساعت ۱۹ عصر،  فرد مصدوم را که به شدت از ناحیه سر و صورت و پشت گردن دچارسوختگی ناشی از اسید بود  به بیمارستان منتقل کرده بودند که با توجه به جراحات شدید و انجام اقدامات اولیه وی را به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعزام و منتقل نمودند، اما به دلیل سوختگی شدید حدود ۵۰ درصدی وی، پزشکان بیمارستان عشایر وی را به  بیمارستان شهید مطهری تهران جهت مداوا اعزام کرده اند .
برچسب ها: صراط اسیدپاشی